Jeg er kommet i tanke om at jeg sikkert har gjort noget dumt, da jeg bestilte Drake & Assassins Creed. Jeg bestilte dem under samme order.
Det vil vil sige at de bliver sendt samtidig? Hvornår er det begge spil har release i DK? Tænkte på at annullerer order, og så bare købe dem i butikker.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#216: Hold da op nogen priser, £10 mere for fx. COD4 end på gamehubs. Og dertil kommer fragt?
Så vidt jeg kan se er det canadisk, men laver de et eller andet snedig 'via-Europa'-trick, ligesom fx. dvdimport.com? For hvis nu der ikke var nogen toldrisiko, så kunne det være pengene værd (og dog, hvis et gamehubs-spil bliver nuppet, så koster det det samme som ved vgp).
#211 myggen 17 år siden
Derudover har jeg ikke hørt andet end godt om dem, men jeg kan jo melde tilbage, når/hvis min COD4 dukker op.
#212 DarkLight 17 år siden
Det vil vil sige at de bliver sendt samtidig? Hvornår er det begge spil har release i DK? Tænkte på at annullerer order, og så bare købe dem i butikker.
#213 filmz-NeoDk 17 år siden
#214 elwood 17 år siden
Gametrailers Review er oppe af AC
9.1
Ign munter sig stadig med at tælle op af sidst jeg kiggede.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#215 myggen 17 år siden
#216 DarkLight 17 år siden
#217 elwood 17 år siden
Lidt og forsøde ventetiden med
Crysis review er også begyndt at poppe frem, kan især godt li Jason Ocampo's anmeldelse "Will laugh at every CPU and GPU thrown at it" 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#218 DarkLight 17 år siden
#219 myggen 17 år siden
Så vidt jeg kan se er det canadisk, men laver de et eller andet snedig 'via-Europa'-trick, ligesom fx. dvdimport.com? For hvis nu der ikke var nogen toldrisiko, så kunne det være pengene værd (og dog, hvis et gamehubs-spil bliver nuppet, så koster det det samme som ved vgp).
#220 DarkLight 17 år siden
Så et eller andet må de gøre rigtigt.