Gravatar

#231 DarkLight 17 år siden

#230, hvilke egenskaber er det?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#232 elwood 17 år siden

IGN's Uncharted review kan ses her

De gav det 6.1!.... nej hovsa det vendte på hovedet 9.1! sådan hehe, er man xtra spøgefuld når man er syg ?, lægger i seng med ekstrem forkølelse, men jeg sku lige chekke mail sygdom eller ej.

Kane and Lynch 7.0 IGN ser ud til at det er historien og de to main charetars kane og Lynch som redder titlen.

Gamespots take on it 6.0
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#233 DarkLight 17 år siden

#232, 7.0!!! Hold da op jeg er skuffet!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#234 Bony 17 år siden

#231 - Jeg tænkte såmænd bare på PS3'ens kraftige processer. Mener bare at jeg har hørt et eller andet sted, at der endnu ikke var nogen spil der levede op til, hvor godt det rent faktisk kunne blive grafikmæssigt. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#235 DarkLight 17 år siden

#234, det er nok meget rigtigt, men der går helt sikkert et sikke tid. Se bare på de spil der kom sidst i PS2'ens livcyklus. (God Of War)
Man skal lærer hardwaren at kende, og indveksle erfaringen af hinanden. Jeg er sikker på det kommer. Se bare på CoD4. Det er blændende !
Gravatar

#236 elwood 17 år siden

#234 Naugthy dog har altid været i front med udviklingen på playstation, og jeg vil da sige at med deres Uncharted har de da sat en ok standard.

og ja som DarkLight siger så var det med GOD at man får alvor så PS2'ens kræfter, jeg har en vild drøm om et evt. Shadow Of Colosus på PS3, fra de samme udvikler for satan det ku blive stort!

Men de er vidst igang med et eller andet til PS3'en så det skal nok blive spændende at se hvad der kommer ud af det.
Gravatar

#237 DarkLight 17 år siden

Og så vidt jeg husker sagde udviklerne fra Naughty Dog at en lille procentdel af PS3'en var i brug. Kan dog ikke huske hvor meget?
Gravatar

#238 elwood 17 år siden

#237 Fra 25 Oktober

GS AU: How much of the PS3's processing power is being used in Uncharted then?

EW: We were just profiling it not too long ago as we were wrapping up production. As far as the Cell processor is concerned, we're actually using about a third to half of that right now, so there's still a bit of untapped potential there.
Gravatar

#239 Bony 17 år siden

PS3'eren bliver så absolut fremtidens konsol! Det bliver ufattelig spændende at se hvor langt teknologien kan række. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#240 elwood 17 år siden

#239 Jeg har ikke afskrevet Wii'en endnu (en hel anden støbning er jeg klar over, men jeg tror også den har en del overraskelser til gode) den vil stadigvæk ku slå fra sig, det bare et spørgsmål om hvordan udviklerne bruger den, SMG er jo et klasse eksemple på hvordan Wii spil skal laves, nemlig ved ikke bare at tagge Wii controls på som en sindsyg *host*Red Steel*host*

Xbox360 skal nok også kæmpe videre, men ja PS3 har nogle meget stærke udvikler i deres fold som forstår at udnytte dens kræfter.

Skriv ny kommentar: