Gravatar

#241 DarkLight 17 år siden

#240, jeg må indrømme at jeg er klar til at sælge min Wii. Bruger den seriøst ikke. Og jeg er ikke enig i at SMG er et klasse-eksempel. Som jeg ser det, er der alt for lidt af Wii's muligheder i den. Spillet have jo været lige så godt på GC.

Synes endnu ikke der er kommet et spil, som virkelig viser Wii'ens og Wiimotes muligheder.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#242 Bony 17 år siden

#241 - Det var også derfor at jeg solgte min Wii. Den stod simpelthen bare stille på hylden. PS3'en er så absolut mit bedste køb nogensinde...!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#243 elwood 17 år siden

#241 Nej den har ikke haft så meget indvirkning endnu, men jeg har ikke afskrevet den endnu, jeg tror på der kan ske ting i henblik på spil til den.

Men lige pludselig så lancere microsoft deres nye konsol og så starter kampen igen, der går år ja, men det vil ske en dag, og så bliver der for alvor "krig" mellem Sony og Microsoft.

hmm det vidst første gang hvor VGP ikke bliver hrtigere end DK butikker hehe, med hensyn til AC.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#244 DarkLight 17 år siden

#243, OG første gang jeg prøver, fordi nu har du HVER gang sagt at du havde spillet før det kom i butikkerne her. Why you loucy little!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#245 elwood 17 år siden

#244 hehe, oh well forventningens glæde øges bare lidt... eller er det frustration I forgot 8-)

Btw hvis det var hvergang jeg havde sagt det, så jeg ret sikker på jeg snakkede om coolshop, oh well man gør sig sine erfaringer, nu lægger release date'ne også skræmmene tæt på denne gang, det har måske lidt indvirkning.

Now Im off to play Sam And Max Season 2 Episode 1.
Gravatar

#246 elwood 17 år siden

Kan and Lynch bliver virkelig slagtet serud til jeg spare lidt penge der.

Coversystem, lyder heller ikke al for tiltalende, det lidt en skam fordi spillet havde så meget potentiale, og så var det Dansk 8-)
Gravatar

#247 filmz-NeoDk 17 år siden

Kane and Lynch skal prøves, den har den 100 procent den sejeste multiplay nogen side, hvor man kan stikke sine kammerater ned og alle mulige ting, synes det er genialt.

I kender vel ikke nogle butikker i USA som sender ud over deres grænse, har ikke rigtigt fundet nogle endnu
Gravatar

#248 elwood 17 år siden

#247 Det har man nu altid haft det kaldes Team Killing hehe 8-)

Spøg til side Multiplayer lyder ret intressant indrømmet, men når jeg høre alle de andre problemer ævgrer det mig lidt, måske hvis jeg kan finde det relativt billigt.

I USA hmm mener godt man kan bestille fra Ebgames.com hvad er det præcis du har i tankene ?

Btw sidder lige og læser ja om AC PS3 vs. 360 og der er delte meninger gamespot, siger PS3 udgaven køre best, mens IGN siger 360 udgaven køre best. Infinitiv Ward formåede at få COD4 til at køre godt på begge konsoller, så det er lidt sjov at læse om Ubisoft som åbenbart har haft nogle problemer med det i følge IGN.

Lige før jeg sku låne min fætters ps3 eksemplar bare for at se om man kan se forskel.
Gravatar

#249 filmz-NeoDk 17 år siden

Jeg har tænkt mig at bestille Rock Band
Gravatar

#250 elwood 17 år siden

#249 Ahh tænkte det nok var noget i den stil 8-)

Skriv ny kommentar: