Gravatar

#261 elwood 17 år siden

#26 hehe Big rigs er en klassiker, Alex Narvarrow lavede for øvrigt en opfølger hvor han bruger spillet som test til nye medarbejder hos Gamespot, meget muntert.

Tjek i øvrigt hans Robocop anmeldelse ud også den er lige så slem.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#262 elwood 17 år siden

Ahh så er Super Mario Galaxy sendt afsted til mig, så ved jeg hvad jeg skal få tiden til at gå med i morgen aften 8-)
Gravatar

#263 elwood 17 år siden

Og lidt nyt til Otto Fans'ne

Otto "Spell AC/DC"

Lisa "A-C-D-C"

Otto "you forgot the lightning bolt"

Rockband DLC Priser og udgivelses planer for DLC
Gravatar

#264 e-male 17 år siden

Hvor mange skal ind til D3 messe(spilmesse) i øksnehallen her i weekenden (fredag-søndag)?

Mener blandt andet at troldespejlet kommer derind og holder konkurrencen i FIFA, så mon ikke også Jakob Stegelmann kommer når Stegelmann-prisen uddeles.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#265 elwood 17 år siden

Får desværre nok ikke tid rigtig og så lægger det i Kbh det får jeg lidt svært ved at nå med mine weekend planer, min fætter har snakket om han vil slæbe mig med til Leipzig engang så det ser jeg frem til.

Gravatar

#266 elwood 17 år siden

Nogen som har hørt noget om hvad ugens update på US PSN er ?

Jeg ved godt vi fik den herlige Uncharted Demo sidste gang, men jeg har ikke rigtig hørt hvad der sku komme af nye trailers eller noget endnu, US bloggen har ikke skrevet noget endnu.
Gravatar

#267 elwood 17 år siden

A survey has found that more people can name Nintendo's iconic plumber Mario than the Simple Life star Paris Hilton. The hotel heiress might be a paparazzi favourite, but she's still got a way to go to be as well known as Mario, a survey of 1,000 adults has found.

The results showed that 69 percent recognised the world's most famous plumber, although only 53 percent could name Paris Hilton, and 51 percent recognised Justin Timberlake. Nintendo announced the survey findings to coincide with the release of Mario's latest adventure, Super Mario Galaxy for the Wii.

To celebrate the UK launch of the long-awaited title, eight Game stores across the UK will be holding special launch events tonight and offering prizes for those in costume. GameSpot will be reporting from the London event, so look out for our reporter and cameraman at the Oxford Street Game store.

Nintendo also projected a giant image of Mario onto Battersea Power Station in south London to promote the title. David Yarnton, general manager, Nintendo UK, said, "We expect the release of Super Mario Galaxy to help break the 200-million franchise barrier.

Kilde Gamespot
Gravatar

#268 elwood 17 år siden

Så fik jeg lige set On The Spot, og her pakkede de en Rockband pakke ud, det var ikke hel final pakke, men tæt på.

Og jeg kan kun sige sørg for at ha ryddet pladsen, that's one huge Package!

Harvey Birdman til Wii/PS2 ser satme sjovt ud, ser ud til det følger seriens humor ret godt, det benytter ikke særlige Wii funktioner, ud over point and Click, men humoren ser ud til at være på højde med serien.

Nå nu vil jeg i seng, senere i dag kommer Super MArio Galaxy ind af døren, og så skal der satme hygges, AC kommer senere, men det går nok, så har vi Uncharted den 19, og Ikke lang derefter Mass Effect! og så er vi vidst igennem den nok dyreste måned for Konsol ejer 8-)
Gravatar

#269 intak 17 år siden

Der er alt for lidt tid i disse måneder til at nå at spille alle de spil som udkommer! :( Jeg sidder personlig, med både The Orange Box, hvor jeg stadig er igang med Half-Life 2. Udover det har jeg lige fået Assassins Creed, hvilket også kræver en del timer! Gennemførte lige Call of Duty 4 igår, så den kan nu komme lidt på standby.
Gravatar

#270 elwood 17 år siden

#269 Det vigtigeste er at tage sig god tid Se #255 hvor jeg linker til et indlæg Gabe fra Penny-Arcade har skrevet, om at man netop ikke skal spille spillene som om man havde en deadline der sku nåes, så er det tingene går galt.

Jeg er selv godt igang med COD4 og tager mig god tid om det (på trods af hvor kort det er) at SMG så kommer i posten imorgen betyder bare at så har jeg spillet hjemme, det betyder ikke at på trods af min begejstring at jeg vil rushe igennem spillet, jeg vil da sikkert lige tjekke det ud ganske kort, og så gå videre med COD4. (jeg har altid gerne ville ha ventet spil på release date og så ha dem, ja tro det eller ej liggene, til senere)

Det at spille Konsol er ikke en stor kryds af listen udfra gennemførte spil i kapløb med tiden, det er noget man gør for at forkæle sig selv, og ha det hyggeligt 8-)

Men jeg kan sagtens ha et krævene spil kørende, og så pludselig sige nej nu skal jeg koble hjernen fra, og så hiver jeg Super Stardust HD frem eller Serious Sam på min pc.

Portal har dog den fordel at det var relativt kort, men det var sjovt så længe det varede, og mens jeg spillede det havde jeg ikke andre spil i tankerne.

Men ja hvis vi tager de hardcore game geek briller på så måtte der godt opfindes et par timer til i døgnet 8-)

Skriv ny kommentar: