Toy Home demo (free) Blazing Angels 2 demo (free) PlayStation Network video (free) Toy Home trailer (free) High Velocity Bowling trailer (free) PAIN launch trailer (free) Uncharted "Meet The Dogs" video (free) Ratchet & Clank "Animation" behind the scenes video (free) Ratchet & Clank "Gameplay" behind the scenes video (free) Timeshift video (free) Time Crisis 4 trailer (free) Battlefield: Bad Company trailer (free) Burnout "Playgroud" video (free) The Dark Knight movie trailer (free) This Christmas movie trailer (free) Remember That Night Blu-Ray trailer (free)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#273 jeg lavede en guide i sin tid da bony spurgte om lidt det samme, måske den kan hjælpe, det handler kort sagt om at man opretter en ny konto, således at man har to forklaring følger...
Det du gør er at du i den menu helt til venstrer laver en ny bruger, og kalder den f.eks. US accont eller ligende, min hedder UK bruger, bare for at gøre forviringen komplet.
Den bruger logger du så ind med lokal, dvs du vælger bare den bruger i din liste, og i menu'en hel ude til højrer der hvor du normalt vælger at logge på internettet, her vil der ved en ny bruger stå noget med at Opret en PSN account eller ligende.
Så skal du sådan set bare oprette en master account (gjorde jeg i hvertfald) Fake en mailadresse, og finde en amerikansk adresse, som du taster ind.
Husk dog at slå remember password til så du ikke skal tampe det ind hver gang.
Og så sku det gerne virke, ellers spørger du bare herinde der er sikkert flere af os der kan hitte ud af det.
Jeg kan bare huske det med at man først sku lave en lokal bruger, og derved en PSN account forvirrede mig i starten.
Hvis der er nogle huller i guiden, må folk gerne supplere.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#271 DarkLight 17 år siden
Blazing Angels 2 demo (free)
PlayStation Network video (free)
Toy Home trailer (free)
High Velocity Bowling trailer (free)
PAIN launch trailer (free)
Uncharted "Meet The Dogs" video (free)
Ratchet & Clank "Animation" behind the scenes video (free)
Ratchet & Clank "Gameplay" behind the scenes video (free)
Timeshift video (free)
Time Crisis 4 trailer (free)
Battlefield: Bad Company trailer (free)
Burnout "Playgroud" video (free)
The Dark Knight movie trailer (free)
This Christmas movie trailer (free)
Remember That Night Blu-Ray trailer (free)
#272 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#273 aknot 17 år siden
Hvordan ser man forskel på de to?
Hvordan kommer man over i US delen? For jeg går ud fra at med min danske PS3 så er jeg i den europæiske del (eller hvad den nu hedder)
#274 elwood 17 år siden
Det du gør er at du i den menu helt til venstrer laver en ny bruger, og kalder den f.eks. US accont eller ligende, min hedder UK bruger, bare for at gøre forviringen komplet.
Den bruger logger du så ind med lokal, dvs du vælger bare den bruger i din liste, og i menu'en hel ude til højrer der hvor du normalt vælger at logge på internettet, her vil der ved en ny bruger stå noget med at Opret en PSN account eller ligende.
Så skal du sådan set bare oprette en master account (gjorde jeg i hvertfald) Fake en mailadresse, og finde en amerikansk adresse, som du taster ind.
Husk dog at slå remember password til så du ikke skal tampe det ind hver gang.
Og så sku det gerne virke, ellers spørger du bare herinde der er sikkert flere af os der kan hitte ud af det.
Jeg kan bare huske det med at man først sku lave en lokal bruger, og derved en PSN account forvirrede mig i starten.
Hvis der er nogle huller i guiden, må folk gerne supplere.
#275 aknot 17 år siden
#276 elwood 17 år siden
Ohh dvs. du ikke har fået prøvet Uncharted endnu, glæd dig.
Btw andre der har spillet Everyday Shooter, jeg troede Super Stardust HD blev svært, EDS er ubamhjertigt!
Men jeg må sige jeg er blevet ret vild med musikken fra spillet.
#277 DarkLight 17 år siden
#278 Patriarch 17 år siden
Hvad er det for noget musik?
#279 elwood 17 år siden
eneste ærlige er at det ikke er optaget i så høj kvalitet, der er noget forvrænging når musikken bliver spillet meget højt.
#277 AC/DC ?
hehe nej det noget skidt noget med de fandens postvæsen.
#280 aknot 17 år siden