Gravatar

#291 DarkLight 17 år siden

#286, Jeg har set head to head på IGN, og der kan jeg ikke se nogen forskel på preformance. Farvekontrasten er højere på Xbox som den er på de fleste spil. Den video er forøvrigt uden spoilers, så hvis du er Insider, kan du roligt se den.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#292 HeavyClaus 17 år siden

Det er heller ikke performance, i gametrailers video ser ps3 udgaven en lille smule sløret ud. Det er ret irriterende at de har valgt at smide spoilers i sammenligningsvideoen! grrrr

Og her er link til DualShock 3
Gravatar

#293 DarkLight 17 år siden

#292, PS3 udgaven er mere mat i farverne end 360'eren. Hvad man bedst kan lige, er vist en smagssag.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#294 elwood 17 år siden

Det var netop det jeg jeg havde fra min fætter der sku være, så derfor så jeg den ikke.

Så den på IGN til gengæld, ja umiddelbart ser performance ens ud, synes bare det sjovt at gamespot siger den ene er bedre end den ande, og IGN siger det stik modsatte (det var det her med mudderkastning vi kom fra hehe) Oh grow up 007!

Men lige nu gør det intet jeg ikke har AC pt. da jeg har COD4 og Super Mario Galaxy (en ting de gerne måtte ha ændret er at når man vælger spillet fra sin menu, så plejer der som regel at spilles noget musik fra det pågældende spil, men her er det Charles Martinet der råber Super Mario Galaxy, damm jeg fik et lille shock første gang jeg hørte det, nok også fordi jeg havde skruet en anelse op hehe)

Uncharted er blevet afsendt igår ku jeg se, så det dukker nok også pludselig op, og da det først kommer i December i EU sku der være en chance for jeg får det før tiden hehe.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#295 DarkLight 17 år siden

Argh, the waiting game!
Shipped 1 x Assassins Creed - PS3 Nov 14
Shipped 1 x Uncharted: Drake's Fortune - PS3 Nov 16
Gravatar

#296 elwood 17 år siden

#295 waiting sucks let's play hungry hungry hippo 8-)
Gravatar

#297 Bates 17 år siden

Kommer Assassins Creed til PC?
Gravatar

#298 DarkLight 17 år siden

Ja.
Gravatar

#299 elwood 17 år siden

#297 men først engang i 2008.
Gravatar

#300 Bates 17 år siden

Ok, Det var da kedeligt. :/

Jeg må se at få købt mig en PS3. Nu kommer GTA4 jo også snart.

Skriv ny kommentar: