Gravatar

#281 elwood 17 år siden

Alletiders.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#282 elwood 17 år siden

Hold kæft hvor er SMG et fornøjligt spil rart at høre Koji Kondo endelig bruger et rigtig orkestrar i noget af musikken, det er en fryd for ørene at høre det, Controls'ne ja som anmelder har sagt de er perfekte, eller sagt på anden måde jeg ved ikke hvad de sku ha gjort anderledes, Det her glæder jeg mig til at gå i dybden med, men nu skal jeg lige spise og så igang med lidt COD4.

Jeg var bare nødt til lige at prøve det hurtigt inden maden.

Kan i ha en god aften fellow gamers, hva endten i render rundt i galaksen, leger med jeres nano suit, eller løber rundt og laver Le Parkour, mens i nåedesløs nedlægger jeres mål.

8-)
Gravatar

#283 Patriarch 17 år siden

SMG?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#284 elwood 17 år siden

#283 Super Mario Galaxy sorry 8-)

Gravatar

#285 elwood 17 år siden

Spoiler alert for dem som ikke har gennemført Portal endnu, men jeg synes lige den her live performance af Jonathan Coulton manden bag sangen, sku deles med andre Portal fans.

End Credits
Gravatar

#286 HeavyClaus 17 år siden

Så er der lige blevet bestilt en DualShock 3... Glæder mig virkelig - har virkelig savnet rumble på min PS3, især i spil som MotorStorm og Ratchet and Clank...

Det billigste jeg kunne finde var 80$ hos yesasia, inkl. gratis porto. Med en rabat kode (WGASIA5) kom det ned på 75... Det syntes jeg er meget fair :)

Er der forresten nogle der har set sammenligningsvideoen af AC (ps3/360) på gametrailers? Kan det passe der stadig er så stor forskel? :S
Gravatar

#287 elwood 17 år siden

#286 Har ikke set det nej, min fætter som har PS3 udgaven nåede at advare mig mod spoilers der efter signe sku være deri, så indtil jeg har spillet i mine hænder ser jeg ikke nye klip.
Gravatar

#288 Patriarch 17 år siden

Link?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#289 elwood 17 år siden

Hvis det var ang. AC

Men ja der er delte meninger, nogen siger det ene andre siger det andet.
Gravatar

#290 DarkLight 17 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: