Jeg forbereder mig til en meget dyr november måned. - Ratchet & Clank 9 November - Kane & Lynch 13 November - Assasins Creed 16 November - Guitar Hero 3 23 November - Haze 23 November
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#68 hehe yep, jeg vidste bare at jeg ville ha noget og slappe af med efter den her måned (Oktober) hvor jeg har været væk, så jeg forudbestilte det, så det var klar når jeg kom hjem.
Har også fået læst Mass Effect bogen næsten færdig, for satan Saren er en mean Motherf..ker!
Så nu er jeg ved og være klar til Mass Effect 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#61 El vez 17 år siden
http://www.xbox.com/da-DK/hardware/x/xbox360hddvdp...
Eller gør jeg noget forkert? =)
#62 DarkLight 17 år siden
#63 El vez 17 år siden
http://www.xbox.com/fr-FR/hd-dvd/default.htm
Så det er vel bare et spørgsmål om tid før det danske tilbud er etableret også :)
Nogen der ved om de europæiske udgivelser af Full Metal Jacket er tilsvarende den første, skidte, udgave i USA?
#64 filmz-Kadann 17 år siden
Så vidt jeg ved, er den udgave af FMJ ikke noget at råbe hurra for, jeg har dog ikke lige en anmeldelse til at bakke det op.
#65 elwood 17 år siden
Ahh Uncharted Demo på US PSn 8 November, kan det blive bedre, ahh og nu må jeg prøve Crysis.
Damm jeg har savnet filmz!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#66 DarkLight 17 år siden
- Ratchet & Clank 9 November
- Kane & Lynch 13 November
- Assasins Creed 16 November
- Guitar Hero 3 23 November
- Haze 23 November
#67 elwood 17 år siden
Mass Effect
Assasins Creed
COD 4
Super Mario Galaxy
Kane and lynch
Speaking of Mario 1up's review
Nåja og MGS4 er forsinket, men det overrasker mig nu ikke.
#68 DarkLight 17 år siden
#69 elwood 17 år siden
Har også fået læst Mass Effect bogen næsten færdig, for satan Saren er en mean Motherf..ker!
Så nu er jeg ved og være klar til Mass Effect 8-)
#70 Bony 17 år siden