Playable Content Siren: Blood Curse demo Monster Madness: Grave Danger demo Wall*E demo Chronicles of Narnia: Prince Caspian demo
Add-on Content Rainbow Six: Vegas 2 Gift Pack (free)
Videos SOCOM: Confrontation "Assault" trailer Elefunk trailer Siren: Blood Curse story trailer Super Stardust HD Add-on trailer AST Dew Tour - PlayStation Pro Moments AST Dew Tour - Behind the Scenes with Spinner AST Dew Tour - Bilko's Road To Finals AST Dew Tour - Burnquist Talks Civilization Revolution launch trailer Brothers in Arms: Hell's Highway "Destructable Cover" video Dead Space Developer Diary #1 "Greenlight" Quarantine movie trailer
Rock Band DLC "Snow (Hey Oh!)" - Red Hot Chilli Peppers "Tell Me Baby" - Red Hot Chilli Peppers "Closer To The Heart" - Rush "Working Man" (Vault Edition) - Rush
"If you have Google Desktop, you may want to download the Google Media Server application. With it, you'll have an easy way of sending YouTube videos to your PS3. Once a computer on the same network as your PS3 is configured with Google Media Server, you'll be able to easily access the most viewed, top rated, and other featured YouTube videos instantly from the XMB. In fact, you'll not only see thumbnails, but you'll also be able to copy the videos directly to your PS3 hard drive, for easy replayability."
Nu har jeg prøvet at installere desktop og media server - så mangler jeg bare at smide min pc og ps3 i netværk men det må desværre vente til efter næste uges ferie. :-)
Hold os lige opdateret hvis nogle af jer får det til at virke?!
Glæder mig til at høre om Echochrome efter et par baner. Kunne ikke rigtigt lure ud fra demoen om man hurtigt bliver træt af det, selvom ideen dog var ret original.
Og Wolf ser jo også sjovt ud. En dag jeg har et par venner på besøg kunne jeg sagtens være tilbøjelig til at downloade det til lidt arcade action.
#118 - pointen er jo at man KAN. Og man ser jo fx ikke Aghmed the dead terrorist pga billedkvaliteten. ;-)
#111 McPeter 16 år siden
Ny 400mb patch klar i dag:
http://www.ps3fanboy.com/2008/07/10/burnout-paradi...
#112 DarkLight 16 år siden
Iiiii told you so, told you so told you so! :D
#113 McPeter 16 år siden
;-)
#114 McPeter 16 år siden
Playable Content
Siren: Blood Curse demo
Monster Madness: Grave Danger demo
Wall*E demo
Chronicles of Narnia: Prince Caspian demo
Add-on Content
Rainbow Six: Vegas 2 Gift Pack (free)
Videos
SOCOM: Confrontation "Assault" trailer
Elefunk trailer
Siren: Blood Curse story trailer
Super Stardust HD Add-on trailer
AST Dew Tour - PlayStation Pro Moments
AST Dew Tour - Behind the Scenes with Spinner
AST Dew Tour - Bilko's Road To Finals
AST Dew Tour - Burnquist Talks
Civilization Revolution launch trailer
Brothers in Arms: Hell's Highway "Destructable Cover" video
Dead Space Developer Diary #1 "Greenlight"
Quarantine movie trailer
Rock Band DLC
"Snow (Hey Oh!)" - Red Hot Chilli Peppers
"Tell Me Baby" - Red Hot Chilli Peppers
"Closer To The Heart" - Rush
"Working Man" (Vault Edition) - Rush
#115 McPeter 16 år siden
Stream YouTube videos directly to your XMB
"If you have Google Desktop, you may want to download the Google Media Server application. With it, you'll have an easy way of sending YouTube videos to your PS3. Once a computer on the same network as your PS3 is configured with Google Media Server, you'll be able to easily access the most viewed, top rated, and other featured YouTube videos instantly from the XMB. In fact, you'll not only see thumbnails, but you'll also be able to copy the videos directly to your PS3 hard drive, for easy replayability."
Link til denne tekst + video af hvor let det ser ud:
http://www.ps3fanboy.com/2008/07/10/stream-youtube...
Link til Google Media Server:
http://desktop.google.com/plugins/i/mediaserver.ht...
Jeg ved ikke lige hvordan det Google Desktop fungerer men det er der vel nogen af jer der ved noget om?
#116 McPeter 16 år siden
Hold os lige opdateret hvis nogle af jer får det til at virke?!
#117 DarkLight 16 år siden
Det kan ikke andet end være sjovt :)
#118 filmz-Kadann 16 år siden
Jo jo, det virker da meget smart, men er det ikke lidt fjollet på sin vis? :)
De videoer må da se frygtelige ud på et HDTV, hvis man knalder dem op i fuld skærm.
#119 elwood 16 år siden
Damm jeg håber vi ser en ingame live demostration til E3 i År.
Ser ret instressant ud.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#120 McPeter 16 år siden
Glæder mig til at høre om Echochrome efter et par baner. Kunne ikke rigtigt lure ud fra demoen om man hurtigt bliver træt af det, selvom ideen dog var ret original.
Og Wolf ser jo også sjovt ud. En dag jeg har et par venner på besøg kunne jeg sagtens være tilbøjelig til at downloade det til lidt arcade action.
#118 - pointen er jo at man KAN. Og man ser jo fx ikke Aghmed the dead terrorist pga billedkvaliteten. ;-)