en ting de dog manglede, som jeg tror Sony, måske har en større chance for var afsløring af en hel ny IP, eller bare en anden stor spiloverraskelse, som ingen kender til.
Deres Final Fantasy 13 var nok det bud på en overraskelse, men der måtte gerne ha være mere...mere hehe.
Ps. Alan Wake anyone?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Først og fremmest; Hvorfor deler IGN deres video'er op? Det er jo til at blive sindsyg af at skulle klikke sig frem til op til 5 dele af en gameplay video. Og jeg kan ikke rigtig finde en bedre side til det? Synes ikke GameTrailers havde gameplay video'er? EDIT: Det havde de så. Synes jeg ikke de havde i går :P
Anyways...
Resident Evil 5 (PS3/360) Ser bestemt ud til at indfri forventninger til spillet. Ligner 4'eren med bedre grafik og mere afpudset gameplay. Det ser godt ud, men det er som man kunne forvente. Et kæmpeprik i kalenderen. Dette er et spil, man skal have. Co-op er bestemt heller ikke noget der gør ventetiden lettere...
Fallout 3 (PC,PS3,360) En stor overraskelse. Jeg havde ikke fulgt med spillet og blev noget overrasket over at se gameplayet, som jo slet ikke minder om de andre 2 spil i serien. Ser interessant ud, selvom stilen ikke umiddelbart tiltaler mig. En ret rå "Stalker" agtig feel over spillet, men helt sikkert noget der skal holdes øje med.
Dead Space (PS3/360) Super stemning, og trak bestemt mig i den posivtive retning. Jeg er vild med Holo-HUD'en, og selvom horrorspil ikke lige en min genre, så skal jeg helst sikkert holde øje med denne.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Infamous (PS3) Meh. Ser ikke helt ud til at have samme finpudsning som Prototype. Men spændende nok til at nå min liste :) (Som så automatisk kommer her på filmz ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#154 gametrailers ikke spilvideoer, hehe ja hvis ikke så sku de godt nok skifte navn da hehe.
og hvis man giver dem lidt tid kommer de i HD, som jeg kan se de er nu, det var de ikke lige da jeg skrev mine indlæg dog.
med hensyn til dashboardet til 360, de begynder og ja læne sig om af apple, men hva mere intressant er deres community ting, det er jo et direkte angreb mod Sony's Home minus den store 3d verden.
Men sony begynder pludselig og få konkurrence på det punkt også.
Jeg så ikke live streaming. MS interesserer mig ikke så meget. Men i aften står den helt sikkert på Sony :P Og siden jeg har insider, bliver det nok der :)
The Ghostbusters Video Gametrailer Ku godt gå hen og blive meget munter, men det med at de samme folk som lavede filmen står bag, hvor mange gange har man ikke lige hørt den hehe, men lad os nu se det ku jo risikere og blive godt.
Banjo Kazooie: Nuts & Bolts Interview Ahh et af mine ynglings firmaer fra Nintendo 64 dagene, vender tilbage med en perle fra den tid, i opdaterede form.
#158 så må man håbe på de har fikset streaming til den tid 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#151 elwood 16 år siden
Deres Final Fantasy 13 var nok det bud på en overraskelse, men der måtte gerne ha være mere...mere hehe.
Ps. Alan Wake anyone?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#152 elwood 16 år siden
Co-op
Men Damm det lyder fedt.
#153 DarkLight 16 år siden
Sony Fanboys thoughts on Microsoft Press Conference
#154 DarkLight 16 år siden
EDIT: Det havde de så. Synes jeg ikke de havde i går :P
Anyways...
Resident Evil 5 (PS3/360)
Ser bestemt ud til at indfri forventninger til spillet. Ligner 4'eren med bedre grafik og mere afpudset gameplay. Det ser godt ud, men det er som man kunne forvente. Et kæmpeprik i kalenderen. Dette er et spil, man skal have. Co-op er bestemt heller ikke noget der gør ventetiden lettere...
Fallout 3 (PC,PS3,360)
En stor overraskelse. Jeg havde ikke fulgt med spillet og blev noget overrasket over at se gameplayet, som jo slet ikke minder om de andre 2 spil i serien. Ser interessant ud, selvom stilen ikke umiddelbart tiltaler mig. En ret rå "Stalker" agtig feel over spillet, men helt sikkert noget der skal holdes øje med.
Dead Space (PS3/360)
Super stemning, og trak bestemt mig i den posivtive retning. Jeg er vild med Holo-HUD'en, og selvom horrorspil ikke lige en min genre, så skal jeg helst sikkert holde øje med denne.
#155 DarkLight 16 år siden
#156 DarkLight 16 år siden
Meh. Ser ikke helt ud til at have samme finpudsning som Prototype. Men spændende nok til at nå min liste :) (Som så automatisk kommer her på filmz ;)
#157 elwood 16 år siden
og hvis man giver dem lidt tid kommer de i HD, som jeg kan se de er nu, det var de ikke lige da jeg skrev mine indlæg dog.
med hensyn til dashboardet til 360, de begynder og ja læne sig om af apple, men hva mere intressant er deres community ting, det er jo et direkte angreb mod Sony's Home minus den store 3d verden.
Men sony begynder pludselig og få konkurrence på det punkt også.
#156 btw hvor så du din live streaming henne ?
#158 DarkLight 16 år siden
#159 elwood 16 år siden
Banjo Kazooie: Nuts & Bolts Interview Ahh et af mine ynglings firmaer fra Nintendo 64 dagene, vender tilbage med en perle fra den tid, i opdaterede form.
#158 så må man håbe på de har fikset streaming til den tid 8-)
#160 DarkLight 16 år siden
Trick My Life. Ser sjovt ud oven på GTA. Skal da ha' :P