Gravatar

#141 elwood 16 år siden

And here we go.

lad mig se fælles for de fleste af de her er, at når man er medlem får man højer streaming kvalitet.

Men lad se først har vi Gamespot, dem jeg plejer at se live streaming hos med konfrerencherne, de har også når E3 går igang for alvor her imorgen en oversigt og deres program, hvem de får besøg af og hvornår, de er lidt hippe i det ikke så fokuseret som 1up f.eks. men deres live demos fra udvilkerne har nu altid underholdt mig.

Gamespot her burde deres live streaming ku tilgåes.

Så har vi IGN, de køre med deres Livewire koncept, hvor de også vil broadcaste konfrerencherne, så vidt jeg ved, som sagt havde jeg lidt problemer i igår nat, men det kan være det bare var mig.

Deres side er her IGN's Live Wire

G4 er Jokeren, jeg har ikke brugt dem før, og de fik nogle ordentlige hug engang fordi de afbrød Halo 3 traileren med reklamer live! de har dog lært af deres fejl, og i år sku det være anderledes, kender ikke så meget til dem, men deres link er. G4

Så har vi 1up, som nok er en af mine farvoritter de har ike live broadcast, men ligesom med IGN laver de live blog undre konfrerencherne, mens det bliver vist (hvis de får lov og tage deres bærbar med, de skriver hvis de er nødt til og slukke den f.eks. Er sket et par gange)

Men 1up har deres 1up show om fredagen, hvor de plejer og snakke om hvad de har oplevet, kan godt li den opbygning, det føles lidt som om hvis det var nogen som os der lige havde set en fed demo, og så sidder de og snakker om hvad de har set.

Deres Side er 1up

og til sidst Giant Bomb SOm består af tidligere gamespot folk, der har startet deres egen blog, som sener hen bliver til en rigtig side, de laver en bunke af podcast under E3.

Så burde der være bare en enkel chance eller 2 for at få set nogen konfrerencher 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#142 elwood 16 år siden

en lille tilføjelse, Screwattack ser også ud til og sende live broadcast.

E3
Gravatar

#143 elwood 16 år siden

Gravatar

#144 elwood 16 år siden

Gravatar

#145 elwood 16 år siden

Lyder til at Microsoft havde en ret god konfrerenche.

Avatars i stil med Nintendos Mii's introduceres, som var rygtet i lang tid.

RE5 release date Friday, March 13, 2009

Fable 2 er færdigt nu.

New five-player co-op "Hoard mode" announced, partners take on non-stop waves of enemies. Also Gears of War 2 release date: November 7, 2008 (ahh vækker minder til de glade AvP dage... spillet altså hehe)

Geometry Wars: Retro Evolved 2 announced! Four-player co-op in the sequel nice.

Portal still alive til XBLA, en slags expansion pack selvstændig.

Original Banjo-Kazooie coming to Xbox Live Arcade yes!

Og lad os så få det ud i verden AC/DC til ROCK BAND 2 og
Bob Dylan: Tangled up in Blue.

If you own the original Rock Band, you'll be able to export "almost all of the original tracks" from that game into the new one.

FFXIII annoceret til Xbox360!

Nå det var lige lidt kort resume, nu glæder jeg mig bare til imorgen at se selve konfrerenchen selv, når den er lagt op.

Men det lyder ikke som om Microsoft havde en dårlig dag 8-)

Bliver spændende og se med Sony, de har også et par sværvægter i deres katalog, og nok også et par overraskelser eller 2 8-)
Gravatar

#146 elwood 16 år siden

Damm Fallout 3 ser fedt ud, cant wait.
Gravatar

#147 elwood 16 år siden

GOW2

Ahh looking good my friend.
Gravatar

#148 elwood 16 år siden

Mirrors Edge nyt gameplay

Ser meget intressant ud, og det er en titel jeg hvertfald holder øje med, Våben er en last resort, som det fremgår af video'en, det primære bliver Free runing og evt. disarming.

Mini preview fra 1up

Fallout 3 Vault Tec Det her er satme humor!

RE5 trailer, kæft man hvor ser det ringe ud! Ps. der gives ikke point for at finde ud af hvor jeg er sarkastisk 8-)

Hmm ser ud til de har fjernet de sorte afrikaner, hvertfald fra traileren her af, måske de blev skræmt over folk som gik amok over den sidste trailer suk...

Banjo Kazooie: Nuts and Bolts trailer

Her er den gizmo Reggie vil gå amok med imorgen/idag

Im back oh yeah, og lad os så sparker E3 igang!

Gravatar

#149 elwood 16 år siden

That's It fra nu af skal jeg høre Marching Band music hver gang jeg dræber folk på konsol 8-)

Sidder og ser Microsoft konfrerenchen lige nu, og det er demo'en af Fallout 3, hvor han dræber folk til Marching Band music.

Jeg vener nok tilbage med mit "review" sener i nat, hvis ikke DarkLight byder sig hehe 8-)
Gravatar

#150 elwood 16 år siden

Hva kan der siges tjaa.

Peter Monleneux still loves his dog 8-)

Lips fik en failure demo, ide'en lyder da intressant, men for dælen de ku da ha skaffet et mere international navn, end hende der Duffy, hun var jo skrækkelig og høre på!

Fallout 3 Xclusive DLC for Xbox360

Højdepunkter:

The Fatman i Fallout 3, mini nuclear bomb!

RE5 live demo

Gears of War 2, Oh yes we're gonna ride a brumack!

Final Fantasy 13, selv om jeg skal ha det på PS3, så er det stadigvæk en fed annocement, for alle xbox360 ejer.

Og meget bedre show end sidste gang, hvor de taktisk lagde ude med en bunke store titler right from the get go, og droslede ned for alle deres talstatestikker (det skal Reggie nok gå amok med) så jeg vil faktisk sige at Microsoft havde en god konfrerenche, hvis man lige ser bort fra de akward pauser til klap.

Og argg hvorfor sku microsoft be kameraret om at ændrer vinklen til Final Fantasy 13 video'en.

men alt i alt thumbs op her fra.

Glæder mig til og se Nintendo og sony's bud sener i dag, det er dog Sony, som nok har det bedste og byde på sammen med microsoft, men Nintendo's skal nu også blive spændende, for at se hvad de vil finde på nu.

Nintendo's starter om små 10 timer, så de er først på.

Herefter om ca. 12½ times tid starter Sony's.

Skriv ny kommentar: