Gravatar

#171 elwood 16 år siden

Will Wright forstår hvo'en man gør Tal og grafer sjovt og intressant.

Spore Fans = 38% GOD, han sammenlignede den tid det tog for os Sporefans og skabe creatures, med hvor lang tid det tog Gud og skabe verden hehe.

Manden er et geni.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#172 elwood 16 år siden

#170 Hmm der kommer vel en bytte service som de plejer med en ny udgave af 360, men ja det er da fedt, selv om min falcon model nu larmer en del mindrer end den første udgave.
Gravatar

#173 elwood 16 år siden

EA konfrerenche spore hvor Will Wright kigger forbi.

Simplthen utrolig hvad folk har formået og lave med Spore's creature creator.

Selv Stan Lee's Multi Limb man må se sig slået hehe.
Gravatar

#174 Corgan 16 år siden

#168:

Prisen er ikke anderledes for "den nye udgave". Micro$oft shipper simpelthen bare de ny-producerede konsoller med en bedre chip. Man kan ikke se det på konsollen, men den eneste måde at finde ud af om den er ny eller ej er ved at kigge på serienummeret på æsken.
HDMI findes vist på alle udgaver nu. Der er ihvertfald HDMI på Arcade, Pro og Elite.
Gravatar

#175 DarkLight 16 år siden

#174, jo prisen er anderledes for 20GB modellen, som de skal have tømt lagerne for. Derfor sætter de den pris ned, indtil modellen erklæres udgået.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#176 Corgan 16 år siden

#175:

Det er rigtigt at prisen på en 20 Gb er anderledes end 60 Gb... men det er der jo ikke noget nyt i. Idag koster en 20 Gb også mindre end en 120 Gb.
Med "nye udgave" tænker jeg her på konsollen med en nyere chip eller dvd-drev, der ikke larmer så meget.
Gravatar

#177 DarkLight 16 år siden

#176, du misforstår. 20GB modeller udgår.
The first is that, as expected, the 20GB Xbox 360 will now be $50 cheaper, with a new retail price of $299 (note: no cuts for the Arcade or Elite). The second is that, also as expected, the 20GB unit is being replaced by a 60GB console, which will go on sale in the US in early August. This new 360 will retail for $349, the same price the 20GB model was before the cut.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#178 filmz-Kadann 16 år siden

#174 -

Som DarkLight skriver, så udgår 20GB modellen og bliver derfor sat ned, hvilket vækkede min interesse, da den jo så bliver endnu billigere.

Med den nye udgave, mente jeg netop 60GB-udgaven, som jeg henviser til i mine tidligere indlæg. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#179 elwood 16 år siden

Argg hvor er Reggie, that woman is terrible!!!

Sidder og ser Nintendo Konfrerenchen.

Men når Sony's går igang skal jeg nok finde andre steder end IGN, fordi de har satme trafik på.
Gravatar

#180 DarkLight 16 år siden

Her kører det nu godt. Har du insider? Synes det er drønkedeligt :D

Skriv ny kommentar: