Højdepunktet Wii Music med Miyamoto, for ren underholdning, ellers så skuffede de en del må jeg desværre indrømme, deres Wii motion + glæder jeg mig dog til og høre mere til i de kommene dage, det var lidt intressant.
Nå 1 time og 18 min til Sony LBP and GOW 3 here I come!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hold kæft, en kedelig omgang. Hvor er jeg glad for at jeg kom af med min Wii da jeg gjorde. Ingen af spillene sagde mig noget. Og Wii Music var da lidt latterligt. Hvad sjovt er det at spillet selv regner ud hvad man spiller og det ikke er en nøjagtig gengivelse?
Sony kan overgå dette bare ved at sætte en repeating Resistance 2 video til at spille i 1 time...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#181 elwood 16 år siden
Animal Crossing: city folk
Interessting, wii-speak someone pinch me in the arm, men gav nintendo lige mulighed for online chat?
Nå I'll be back.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#182 elwood 16 år siden
hehe nu er du nok heller ikke den store nintendo fan 8-)
men Reggie skal lige ha lov og kaste med sine tal, jeg er bare glad for hende damen er væk, hun var da satme skrækkelig!
Glæder mig da også mest tl Sony's men jeg skal nu se hvad Nintendo finder på også.
#183 DarkLight 16 år siden
#184 elwood 16 år siden
1:1 motion det vil jeg se før jeg tror det.
Glæder mig også til at se mere til Mad World.
Argg suk ikke hende igen hun er skrækkelig.
#185 elwood 16 år siden
Nå 1 time og 18 min til Sony LBP and GOW 3 here I come!
#186 DarkLight 16 år siden
Og Wii Music var da lidt latterligt. Hvad sjovt er det at spillet selv regner ud hvad man spiller og det ikke er en nøjagtig gengivelse?
Sony kan overgå dette bare ved at sætte en repeating Resistance 2 video til at spille i 1 time...
#187 elwood 16 år siden
Hehe nu vil jeg heller sammenligne med Microsofts konfrerenche, men ja det var en tam omgang.
men uanset hvad jeg tror Wii music kommer til og sælge i f.eks. USA aligevel som varmt brød.
#188 DarkLight 16 år siden
#189 elwood 16 år siden
Kæft det genialt, og ja Resistance 2 (cloverfield eat your heart out)
#190 DarkLight 16 år siden