Gravatar

#201 El vez 16 år siden

En releasedato for RB2 til PS3 kunne være sweet.. eller er det allerede annonceret? Og er RB1 overhovedet annonceret med en dato i EU endnu?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#202 elwood 16 år siden

#201 Rockband 2 er time limited Eksklusiv på Xbox360

Rock Band 2 hits Xbox 360 for a short exclusive window in September and then broadens with a holiday release on PS3, PS2, and Wii.

Spørgsmålet er blot for mit vedkomne om xbox36o udgaven i EU bliver forsinket igen, jeg frygter desværre at vi bliver forbigået et godt stykke tid ligesom sidste gang, men jeg ville elske og tage fejl.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#203 elwood 16 år siden

As promised, we’re delivering many (most, really) of the videos seen at today’s PlayStation E3 press conference to the PLAYSTATION Store for your enjoyment.

As announced at the event, the video download service will hit the store tonight, and will *not* require a firmware upgrade. Recent PSP Firmware v4.05 also enabled compatibility with the video service, for taking TV shows and movies on the go.

As far as video of the entire press conference is concerned, we’re working on converting that video now, and will post it on the Store when it’s complete, so you can see everything we showcased today.

We hope you enjoy this fresh E3 update, and we’ll have more for you as the week progresses.
Gravatar

#204 elwood 16 år siden

Still no video store hehe, jeg har PS3'en tændt og kigger jævnligt, mens jeg ser live streams af E3.

Gravatar

#205 elwood 16 år siden

Så kom Gamespot op med deres E3 program og igårnat havde de en hel del gæster, resistance 2, InFAMOUS, Farcry 2, Ratchet And Clank: Quest for Booty.

som kan tjekkes ud lige Her

Samtidig kan man se programmet for i dag og imorgen.

Jeg ville gerne tjekke IGN's E3 del ud også med deres feed kan jeg simplthen ikke få til og køre flydene pt. (dem der kan hva indstillinger køre i med, eller har i gjort noget specielt for at få det til og virke, mit staller konstant)

Kan godt være andre har held men jeg kan ikke ikke, jeg fatter nada!

15 Mbit linie burde da være rigligt.
Gravatar

#206 elwood 16 år siden

Og PSN Video store er no surprise only USA for now that is.

Oh well det skabte da lidt spænding under E3 8-)

Og folkene på US Playstation bloggen tager det ikke pænt hehe, men ja EU delen af Playstation er skuffene, de er way behind med ting, og kommunikere slet ikke på samme plan som US delen.

Der er jo mange udvikler til PS3 der er bosat i Europe, så jeg forstår det ikke helt, det er lidt som om EU bliver overset, ahh Naugthy Dog skal ha ros for at tage deres uncharted demo ned (og fikset) efter og ha erfaret den ikke ku køre på PS3'er bosat i EU, fordi de åbenbart ikke var klar over folk benyttede sig af et lille acount trick.

men med hensyn til Video Store det ville ha været rart aligevel, hvis Jack Tretton lige havde nævnt det kun gjalt for US indtil videre.

Self er grunden sikkert en masse love og rettigheder, men en lille info om hvem der får adgang til de her ting ville ha været rart 8-)
Gravatar

#207 elwood 16 år siden

Weee så fik jeg endelig IGN livewire op og køre ahh nu skal der ses RE5 8-)

Btw Gamespot viser Little Big Planet sener idag se hele deres program på det link fra før.
Gravatar

#208 DarkLight 16 år siden

Elwood, jeg kan ikke se Video-fanblandet i US store? Har du været inde eller noget du har læst?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#209 DarkLight 16 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#210 elwood 16 år siden

#208 Jeg tror den går efter ens IP, derfor vi ikke kan se den 8-(

#209 hehe hvorfor overrasker det mig ikke 8-)

Btw Darklight tjek lige dine private beskeder på filmz, har skrevet et spørgsmål, men du kan også få det her, efter lang tids bøvlen tror jeg IGN livewire virker godt for mig, men når jeg går ind på Highres kan jeg ikke finde nogen mulighed der siger fullscreen, det reklameres der dog for man sku få, synes bare ik jeg kan se den.

Jeg kan ik højreklik i afspilleren, der er ingen knap der siger go to fullscreen hva dælen gør jeg galt 8-)

Skriv ny kommentar: