Hehe ja her er mine fimsede bud i følge Darklight 8-)
Har mest opholdt mig på Gamespots live show, men har lige set livewire færdig fra igår også.
Little Big Planet Er nok mit mest ventede spil, gamespots live demo blew me away, der var en gut fra beta'en af som havde lavet et music level, ved hjælp af nogle små kasser der var tilkoblet lyd, som han så ku skabe "music" med, og så gik de igen amok med deres customization i spillet.
Det her bliver et hit!
Star Wars: Forced Unleashed Mmm force powers, her er force push ikke bare puf, nej her flyver fjenden flere hundrede meter væk i verden, eller det virker hvertfald sådan, Force Powers er min main attraction i det spil, og det ser ud til de har ramt dem godt.
Mercenaries 2: World In Flames Et ord Tactical Nuke... ok nogle flere ord Eksplosioner! store gigantiske eksplosioner! deres motto er "yes you can" som er ment som at man stort set kan gøre alt man ku tænke sig i spillet, alle bygninger, træer kan sprænges i luften, smæk C4 på en jeep og smadrer den ind til fjenden og detonate.
Det her er spillet for alle der godt kan li og sprænge ting i luften, og hvem kan ikke det.
RE5 Glæder jeg mig også ekstrem til, tror Darklight har sagt det som skal siges her.
Dark Void Dele af holdet bag det meget populærer Crimson Skies bringer dette her spil på banen under vingerne af Capcom, salgsordet er Vertical Combat
dvs. du kæmper til lands og i luften, og hvis du kraver op af noget skifter vinklen til at du ser lodret op, og altså mens du klatrer opaf kan du skyde og gå i dække, du kan få adgang til en Rocket Pack så du kan flyve, og du kan Kaprer UFO'er som du så flyver i dogfights, eller bare mod fjernerne på jorden (det er her DNA'et fra Crimson Skies træder meget frem) Det ser jeg også frem til.
Fable 2 Peter Moneleux har lavet en del brøler gennem tid, han lover en del, som ikke altid passer, men jeg synes om manden, og så har han altså også en meget kreativ tilgang til tingene, så jeg ser da frem til at tjekke Fable2 ud må jeg indrømme, det er ikke min top 3, men det skal tjekkes ud og sikkert købes.
Fallout 3 Har altid været en stor fan af serien på pc, så det her er en no brainer for mig, men jeg tror nu nok jeg går efter PS3 udgaven, fordi det feder at spile på en 40" eller derover 8-)'
Farcry 2 Afrika, savanne, og en Ild (ild Er dette års Vand som mange siger i spilbranchen) der påvirkes af vinden, som gør man kan starte en brand i græsset et stykke væk fra fjenden, og så lade vinden om resten, som spreder ilden muhahaha! nåja og køretøjer og day night cyklus er også gode punkter, kort sagt et open ended spil jeg også ser meget frem til.
Red Faction: Gurilla Ikke et spil jeg har set meget til endnu, men jeg glæder mig nu til og finde ud af mere om det med Livedemoerne sener idag, Destruction er også noget de går op i, og red Faction til PC var nogen af de første til og rigtig lancere konceptet for alvor.
Mirror's Edge Forfriskene nyt gameplay, og med højder der gav mig sus i maven hehe, spillet gør ikke tingene automatisk for dig, demostret fornemt på livewire.
Nok en af mine hel store overraskelser i år, og can't wait to get my hands on it!
Resistance 2 og Killzone 2 Er begge en No brainer for mig, ser nok mest frem til Resistance 2, men Killzone 2 er en rollarcoasterride af demisioner, som også ser yderst lovene ud, som et rent action brag.
Ratchet and Clank: Quest for Booty selvstændig udvidelse glæde rjeg mig også til, synes ret godt om PS3 spillet, så det bliver sikert til et par hyggelige timer.
Motorstorm 2 Kodeordet er Splitscreen for mit vedkomne, det var den største mangle ved 1'eren og jeg var stor fan af det første så jeg ser frem til den her.
Prince of Persia Rart at de kom væk fra den der jeg er så badass heavy agtig del som de to sidste POP spil var Sands of Time er stadig min farvorit, så jeg ser med glæde frem til den her, og hele konceptet med ikke og få en gameover Skærm synes jeg er forfriskene, og så The Art Style jamen for dælen beautiful.
Og kamp delen der bliver mere som en slags duel mod en fjenden af gangen lyder forfriskene.
Gears of War 2 Har man en 360 er det en no brainer, mere chainsaw action vrrrrr, og Co-op er jo genialt.
Ja det var min "lile" liste der er sikkert nogen jeg har overset Bionic Commando Rearmed f.eks. hehe, men det var ikke rigtig på E3 såå.
Flower og Pixel Junk Eden, er to joker, Flower er fra firmaet bag Flow, og jeg ved ikke havd der er ved det "spil" men en dag havde jeg en ven på besøg som jeg lige for sjov sku vise det her meget Zen agtige spil, og puff der røg en time! og Flower ser ud til og være lige så intressant selvom det ikke er co-op. En visuel flot oplevelse.
SONY E3 Press Conference (Part 1 of 3) er og finde på US PSN nu, her kan man se første del af Sony's Conf. i HD og ikke mindst den geniale LBP gennemgang af Sony's Business del.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Og for dem der ikke kan li forkortelser, Knight of The Old Republic laves som et Massive Multiplayer Online game, så rygterneder havde været i luften talte sandt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
btw nogen som har alternativer til WMP11 der fungere godt, jeg har taget til takke med jeg er nødt til og kopiere mit indhold fra pc'en over på PS3'en via WMP11.
Når jeg f.eks. vil se noget såsom 1up show, men gang på gang kommer WMP11 med fejlbesked og smider mig af netværket, det sker efter ganske kort tid, så den kan stå for sig selv, og så kommer error'en pludselig.
lidt træls i længden og sku over og aktiver media deling igen og igen hver gang det ryger af 8-)
Tror jeg har dummet mig.. Har lige gennemført MGS4 for første gang, og vil så til at gå det igennem igen.. Overwriter (eller hvad det nu hedder) så mit gennemførte spil, og kommer til der hvor man skal få alle sine våben igen, bare for at finde ud af at jeg kun får de normale.. Har jeg lige slettet det gennemførte eller? Nogen der kan hjælpe?..
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
#229 Prøv og kigge inde i selve menu'en for dine våben ikke bare den menu du får afgang til med Right/left bumpe, men tryk start og vælg din weapons menu.
Som du nok ved får du flere våben og ting end du kan ha i dit invetory, og derfor er du nødt til at vælge dem du vil ha i quick select menu'erne.
bare lige for og være sikker, når du har gennemført spillet skal du vælge det save der hedder Gamecompleted som status, så du siger Load save og vælger det der står Game completed ved som status, herefter vil du blive bedt om at vælge sværhedsgrad og så sku det gerne virke.
Ellers må du lige loade en af ausaves'ne og lige skippe igennem til The End selv om det måske kan være træls.
Men som sagt tjek lige selve dit invetory først, og ikke kun quick select menu'en.
#221 elwood 16 år siden
Har mest opholdt mig på Gamespots live show, men har lige set livewire færdig fra igår også.
Little Big Planet
Er nok mit mest ventede spil, gamespots live demo blew me away, der var en gut fra beta'en af som havde lavet et music level, ved hjælp af nogle små kasser der var tilkoblet lyd, som han så ku skabe "music" med, og så gik de igen amok med deres customization i spillet.
Det her bliver et hit!
Star Wars: Forced Unleashed
Mmm force powers, her er force push ikke bare puf, nej her flyver fjenden flere hundrede meter væk i verden, eller det virker hvertfald sådan, Force Powers er min main attraction i det spil, og det ser ud til de har ramt dem godt.
Mercenaries 2: World In Flames
Et ord Tactical Nuke... ok nogle flere ord Eksplosioner! store gigantiske eksplosioner! deres motto er "yes you can" som er ment som at man stort set kan gøre alt man ku tænke sig i spillet, alle bygninger, træer kan sprænges i luften, smæk C4 på en jeep og smadrer den ind til fjenden og detonate.
Det her er spillet for alle der godt kan li og sprænge ting i luften, og hvem kan ikke det.
RE5
Glæder jeg mig også ekstrem til, tror Darklight har sagt det som skal siges her.
Dark Void
Dele af holdet bag det meget populærer Crimson Skies bringer dette her spil på banen under vingerne af Capcom, salgsordet er Vertical Combat
dvs. du kæmper til lands og i luften, og hvis du kraver op af noget skifter vinklen til at du ser lodret op, og altså mens du klatrer opaf kan du skyde og gå i dække, du kan få adgang til en Rocket Pack så du kan flyve, og du kan Kaprer UFO'er som du så flyver i dogfights, eller bare mod fjernerne på jorden (det er her DNA'et fra Crimson Skies træder meget frem) Det ser jeg også frem til.
Fable 2
Peter Moneleux har lavet en del brøler gennem tid, han lover en del, som ikke altid passer, men jeg synes om manden, og så har han altså også en meget kreativ tilgang til tingene, så jeg ser da frem til at tjekke Fable2 ud må jeg indrømme, det er ikke min top 3, men det skal tjekkes ud og sikkert købes.
Fallout 3
Har altid været en stor fan af serien på pc, så det her er en no brainer for mig, men jeg tror nu nok jeg går efter PS3 udgaven, fordi det feder at spile på en 40" eller derover 8-)'
Farcry 2
Afrika, savanne, og en Ild (ild Er dette års Vand som mange siger i spilbranchen) der påvirkes af vinden, som gør man kan starte en brand i græsset et stykke væk fra fjenden, og så lade vinden om resten, som spreder ilden muhahaha! nåja og køretøjer og day night cyklus er også gode punkter, kort sagt et open ended spil jeg også ser meget frem til.
Red Faction: Gurilla
Ikke et spil jeg har set meget til endnu, men jeg glæder mig nu til og finde ud af mere om det med Livedemoerne sener idag, Destruction er også noget de går op i, og red Faction til PC var nogen af de første til og rigtig lancere konceptet for alvor.
Mirror's Edge
Forfriskene nyt gameplay, og med højder der gav mig sus i maven hehe, spillet gør ikke tingene automatisk for dig, demostret fornemt på livewire.
Nok en af mine hel store overraskelser i år, og can't wait to get my hands on it!
Resistance 2 og Killzone 2
Er begge en No brainer for mig, ser nok mest frem til Resistance 2, men Killzone 2 er en rollarcoasterride af demisioner, som også ser yderst lovene ud, som et rent action brag.
Ratchet and Clank: Quest for Booty
selvstændig udvidelse glæde rjeg mig også til, synes ret godt om PS3 spillet, så det bliver sikert til et par hyggelige timer.
Motorstorm 2
Kodeordet er Splitscreen for mit vedkomne, det var den største mangle ved 1'eren og jeg var stor fan af det første så jeg ser frem til den her.
Prince of Persia
Rart at de kom væk fra den der jeg er så badass heavy agtig del som de to sidste POP spil var Sands of Time er stadig min farvorit, så jeg ser med glæde frem til den her, og hele konceptet med ikke og få en gameover Skærm synes jeg er forfriskene, og så The Art Style jamen for dælen beautiful.
Og kamp delen der bliver mere som en slags duel mod en fjenden af gangen lyder forfriskene.
Gears of War 2
Har man en 360 er det en no brainer, mere chainsaw action vrrrrr, og Co-op er jo genialt.
Ja det var min "lile" liste der er sikkert nogen jeg har overset Bionic Commando Rearmed f.eks. hehe, men det var ikke rigtig på E3 såå.
Flower og Pixel Junk Eden, er to joker, Flower er fra firmaet bag Flow, og jeg ved ikke havd der er ved det "spil" men en dag havde jeg en ven på besøg som jeg lige for sjov sku vise det her meget Zen agtige spil, og puff der røg en time! og Flower ser ud til og være lige så intressant selvom det ikke er co-op. En visuel flot oplevelse.
Interview med Alex Evans fra Media Molecule, som var ham der spillede LBP under Sony's E3 konf.
Oktober is to far away!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#222 elwood 16 år siden
OG så lige lidt mere gameplay
LBP
#223 elwood 16 år siden
#224 elwood 16 år siden
Og for dem der ikke kan li forkortelser, Knight of The Old Republic laves som et Massive Multiplayer Online game, så rygterneder havde været i luften talte sandt.
#225 elwood 16 år siden
#226 filmz-Kadann 16 år siden
Ohh, hvis det fejler, er der nogen der står til skridtspark.
#227 elwood 16 år siden
Når jeg f.eks. vil se noget såsom 1up show, men gang på gang kommer WMP11 med fejlbesked og smider mig af netværket, det sker efter ganske kort tid, så den kan stå for sig selv, og så kommer error'en pludselig.
lidt træls i længden og sku over og aktiver media deling igen og igen hver gang det ryger af 8-)
#228 elwood 16 år siden
Dark Room Sex Game
#229 colocho 16 år siden
Tror jeg har dummet mig..
Har lige gennemført MGS4 for første gang, og vil så til at gå det igennem igen.. Overwriter (eller hvad det nu hedder) så mit gennemførte spil, og kommer til der hvor man skal få alle sine våben igen, bare for at finde ud af at jeg kun får de normale.. Har jeg lige slettet det gennemførte eller? Nogen der kan hjælpe?..
#230 elwood 16 år siden
Som du nok ved får du flere våben og ting end du kan ha i dit invetory, og derfor er du nødt til at vælge dem du vil ha i quick select menu'erne.
bare lige for og være sikker, når du har gennemført spillet skal du vælge det save der hedder Gamecompleted som status, så du siger Load save og vælger det der står Game completed ved som status, herefter vil du blive bedt om at vælge sværhedsgrad og så sku det gerne virke.
Ellers må du lige loade en af ausaves'ne og lige skippe igennem til The End selv om det måske kan være træls.
Men som sagt tjek lige selve dit invetory først, og ikke kun quick select menu'en.