Gravatar

#231 colocho 16 år siden

#230.. Var ikk i inventory'et, havde jeg dog tjekket :-) Der var ingen autosaves at bruge, har hele tiden gemt på den samme blok.. Så må bare klemme ballerne sammen, og begynde forfra, dammit!
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#232 elwood 16 år siden

#231 buggers!

Oh well du kan jo skippe Cutscenes nu så, det burde tage lidt af tiden væk hehe.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#233 colocho 16 år siden

#232 - Yup..
Men så har jeg da i d mindste lært noget idag... .. .
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#234 McPeter 16 år siden

Har ikke fået posted det endnu, men det her er nok den største skod-nyhed jeg længe har set:

http://www.ps3fanboy.com/2008/07/17/gran-turismo-5...

Prøvede dog GT TV i går - forsøgte at se et enkelt klip, men kunne først efter den havde downloaded samtlige klip hvilket tog ret lang tid da klippene fylder 250-750mb per stk. Derefter kunne man dog slette dem individuelt. Generelt var klippene utroligt flot lavet - Nürburgring klippet var dog det fedeste imo.

Kan godt blive interessant at se hvad de ender med at tilbyde, dog er jeg lidt bekymret for Pay-per-view delen hehe.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#235 El vez 16 år siden

Så dukkede Rock Band til min PS3 op fra Canada - meget hurtig service fra http://videogamesplus.ca/

Jeg kan hermed bekræfte at TAC converterne også transformerede mine PS2 guitarer til glimrende Rock Band shredders - så der er nok nogle der har kompatibilitetsproblemer, men det er ikke mig :D

Jeg var naturligvis på PSN og downloade CCRs "Fortunate Son" som det første :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#236 elwood 16 år siden

Lidt LBP info

The game will feature trophies.

If two players of different levels play co-op together and one falls behind, that player will instantly die and respawn so the two players can keep up.

There are over 60 tutorials that focus on creating.

Because the Sony E3 press conference showed it was possible to embed text on objects, it will now be possible to do that in-game. (Media Molecule wants to make sure everything it's now showing with LBP is actually possible for users to make.

Originally, they planned to give players complete freedom of depth, but found that a richer experience could be gotten with only three layers of depth.

If you use voice chat, Sack Boy will be lipsynched to your speech.

The tags used to label level you create are pre-selected and were intially from LOL Cats. This has since been changed.

Stephen Fry does voice over work for the create mode.

It hasn't been announced if you can import your own music into the game. Says Evans, "There's no reason technically why not."

Oktober so long...
Gravatar

#237 McPeter 16 år siden

Dette burde være med til at sikre en ret høj kvalitet af community-contents til LittleBigPlanet - desværre så vil det jo så nok koste en smule at downloade en bane:

http://www.ps3fanboy.com/2008/07/20/littlebigplane...

"What's a better incentive to create a level in LittleBigPlanet than good, hard cold cash? According to recent comments by David Reeves, president of SCEE, that's what's planned for the upcoming community-driven platformer. "What we're trying to do with LittleBigPlanet is almost iTunes meets eBay in the sense that once an individual or a developer has qualified by producing certain levels or certain add-ons, they will then be able in the future to exchange these and make money out of them," Reeves notes. "Eventually, it's feasible that you might well see the first LittleBigPlanet millionaire!"
It appears that how much creators can charge for content is also user-determined. "Even if you charge less than one euro, it doesn't take many downloads if you've got a really strong LittleBigPlanet level for people to be able to make money. It's a great way for people to show others what they can do." This may give aspiring level designers a chance to not only show off their creativity, but turn their skills into profit."
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#238 elwood 16 år siden

#237 Jeg synes det fint så længe folk selv kan charge penge for det, og det ikke er nogen ekstern enhed der fastsætter en pris.

Jeg er sikker på folk er fornuftige med det her, og hvis ikke så er det sikkert fordi de ik har talentet.

Btw håber i alle sammen køber mine 800$ levels, i kan få filmz rabat med et nedslag på 2% af prisen 8-)

Glæder mig satme til LBP, som jeg nok har givet en del udtryk for, og jeg håber lidt at andre udvikler vil lave levels til det.

Ku godt tænke mig f.eks. at se Hideo Kojima eller Peter Moneleux gå amok der i, eller sågar Cliff Blezinski lade kreativiteten få frit løb.

Og så spændt på hvad Alex Evans finder på når han går i gang med lidt levels for ham selv 8-)
Gravatar

#239 DarkLight 16 år siden

Har ikke set denne før. LBP Boss Fight.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#240 elwood 16 år siden

#239 Yep så den under E3 de snakker om det på 1up yours podcast, der er simplthen en gut fra Media Molecule, som har lavet en Brain som kan styre en "boss's" opførelse, som man så vidt jeg forstår kan programer som man vil.

De propper det her spil med alle mulige features, jeg tror jeg i starten får det lidt som hvis jeg lige var kommet hjem når E3 var slut og man sku samle op på alt der var sket i de 3 dage... Overvældene!

Skriv ny kommentar: