Gravatar

#251 elwood 15 år siden

#250 Jeg bruger stadigvæk min GH2 controller.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#252 El vez 15 år siden

Ditto.. <3
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#253 dyg 15 år siden

Igen har jeg fulgt for lidt med. Den kan i vel kun bruge fordi i spiller det på xbox 360 - Eller hvad? (EDIT: Det giver vel egentligt ikke mening, da det lyder til at du spiller det på ps3 El Vez)..JEG ER LOST

Jeg vil elske at kunne købe en GH-kontroller i stedet for det bras!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#254 McPeter 15 år siden

#264 - hmmm - mon en slags singstar/GH bare for skuespil? Optag dig selv og indsæt i gfx kuliser og indspil film på den måde?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#255 McPeter 15 år siden

Lykkedes mig iøvrigt at gennemføre One på hard her i weekenden. :-) Nu mangler jeg kun Slayer men jeg bliver slagtet på de tripletter der kører i verset. Kan lige klare det på slow i practice, men på normal speed går det for hurtigt.

På expert sidder jeg fast på Welcome to the Jungle. Selvfølgelig en god sang at sidde fast på da det er en af mine favoritsange i spillet. :-) Dog er jeg lidt overrasket over forskellen mellem hard og expert på denne sang. Jeg har gennemført den på hard med 5/5 stjerner men jeg dør vildt hurtigt på expert (ca.30%). Der er et stykke i verset der bare er væsentligt anderledes og kan ikke lige lure hvordan jeg skal sætte fingrene så jeg kan skifte hurtigt nok. Må nok også i practice mode her et stykke tid inden jeg kommer videre...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#256 elwood 15 år siden

#254

Hvis du hentyder til Heavy Rain

Nej.

The Casting var blot en intern Demo som sku demostrer hvor langt man er kommet med hensyn til og vise følelser på skærmen, personen du ser i video'en er Renderet hun er ikke ægte vel hendes Look og stemme er, men det du ser er renderet.

Jeg gætter mere i stil med et Adventure spil, så'en som jeg har læst det rundt omkring, så handler det om fire personers skæbner som man kommer til og følge.

On the game's plot, Cage described: "Heavy Rain is about normal people that have landed in extraordinary situations. I wanted a much more personal story.

"The main story will revolve around four different characters, and we're putting the spotlight on their perceptions. The question 'what is good and what is evil' is the key here, that will be just a matter of viewpoint ... They're not about being good or bad, but about finding the right balance," he told Dutch magazine Chief.

The main theme will be about a father's love for his son, which ties in with the "much more personal" approach studio boss David Cage is after.

You will also see and interpret the world through each character and their perceptions of what is right and wrong.

"I believe heavily in moral choices. I'm going to use them a lot," Cage promised. "They're not about being good or bad, but about finding the right balance."

Heavy Rain will be set in a city, but Cage is reluctant to make it free-roaming in a similar vein to something like Grand Theft Auto. The key is to control the story, apparently, although he wants "big sets" and heavily populated areas to play a part.

There are no concrete details on gameplay, but he suggests Heavy Rain will expand upon the ideas used in previous project Fahrenheit.

David Cage said in interviews around the time that Heavy Rain would be a film noire-****thriller with mature themes, and no supernatural nonsense.


The teaser trailer, which will see release sometime in the next few months, follows the main character from a morning ritual to the frantic reaction to a seeming lacuna in time (the subsequent journey is the game's main plotline) and the explanation of the game's title. The technology is quite impressive, all the characters in the game are aware of the environments and contexts that they are in--it effects how they behave, what they say, how they feel, et cetera--while taking in their personality and personal experiences into account so that a character's behavior is consistent, realistic and varied.

Glæder mig til og finde ud af mere om den titel Fahrenheit var en ret god titel, bortset fra hen mod slutningen af.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#257 McPeter 15 år siden

"The question 'what is good and what is evil' is the key here, that will be just a matter of viewpoint ... They're not about being good or bad, but about finding the right balance"

Kunne ikke lade være med at tænke Carnivále og Deadwood her. ;-)

Hmm - tjo det er vel længe siden adventure genren har haft noget rigtigt at byde på - kunne da godt være de forsøger at genoplive den?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#258 McPeter 15 år siden

Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#259 El vez 15 år siden

NayZe, se mine tidligere posts i tråden (#6 og frem). Jeg købte TAC converterne og de transformerer en PS2 guitar til en Rock Band og GH kompatibel PS3 guitar!

De gamle guitarer fungerer i øvrigt langt bedre end den wireless guitar.

TAC converteren er den eneste converter der virker til dette formål. Jeg har i øvrigt også prøvet dem med alm PS2 controllers til tekken osv, og de virker som en drøm.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#260 dyg 15 år siden

Roger - Tak for hjælpen!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: