Fik downloaded "July 4th" singlen igår - dvs Top Gun Anthem.
Har I ikke allerede skaffet den så se at komme igang - det er indtil nu den sjoveste sang jeg har spillet. Ikke pga sværhedsgrad etc, men simpelthen på grund af star-faktoren af at stå og vride guitaren til en så ikonisk sang. :-D
Fik spillet de første 2½ tier af GH:A i går og må nok indtil videre se mig enig i anmeldelserne. Sangene er en del lettere og mere gentagende end dem fra det originale GH3. Men ok jeg spillede også "kun" på hard så kan jo være det bliver sværere i de senere tiers og ikke mindst på expert. Men kom igennem alle sange på første forsøg med omkring 70-100+ som længste streak og 4 stjerner på ca. halvdelen.
Og så er sangene i de første tiers ikke super gode imo men har heller aldrig været die-hard Aerosmith fan. Glæder mig til jeg får låst nogle flere klassikere op.
Jeg skulle alligevel ud og købe min guitar nr.2, så for mig har spillet kun kostet 150-200kr hvis man trækker det fra guitaren ville have kostet alene. Og indtil videre synes jeg at det er en ganske rimelig pris for så mange nye sange. :-) Inden hver ny tier er der en lille video med drengene fra Aerosmith og de små loading-tips er nogle gange erstattet med pop-up facts om bandet. Meget sjovt. :-)
Det eneste det handler om, når man har GH i hus, er jo at få adgang til flere sange, og så er kunstneren næsten ligegyldig så længe sangene er sjove at spille og der er lidt gang i dem. Og til det formål holder Aerosmith jo ganske fint.
Jeg kan dog slet ikke vente på at få lov at spille "Always on the Run". Når jeg først kommer igang tror jeg ikke jeg stopper før jeg har ***** på expert =)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg er gået tilbage på easy og er begyndt at koncentrere mig om at få dem ***** og så tæt på 100% (gerne 100% rent :)), for ligesom at få fornemmelsen af fret-knapperne til at ligge i fingrene. Synes det går meget godt og kan også mærke at jeg allerede er blevet en del bedre til at flytte fingrene på medium og nogle få sange på hard. Men hastigheden render stadig af med mig.
Mht. hammer-on og hammer-off noder, så forstår jeg godt teknikken og mestrer den også til perfektion - på EASY. :) Når det kommer til hard så bliver det lynhurtigt meget uoverskueligt hvilken knap der skal startes med og i hvilken rækkefølge tasterne skal trykkes ind. Efter at have været i practice-mode kan jeg godt se logikken i taste-kombinationen, men så snart der kommer hastighed på, ja, så fejler jeg igen. Men det er nok noget omkring panik, som du også var inde på.
En anden ting omkring GH. Hvis der var nogen som kunne tænke sig at prøve at spille guitar hero på et rigtigt biograflærred så har de nu muligheden. Min lokale biograf i Humlebæk, har et arrangement Fredag d. 18 juli, hvor de smider en Xbox til projektoren og så skal den ellers skydes af. Præmier og gøgl til de bedste placeringer. Det eneste man eftersigende skal gøre er at melde sig til denne gruppe på Facebook: Humlebio and friends og så tilmelde sig deres event omkring Guitar Hero 3 turneringen. Jeg mindes at man herefter skal sende en besked til en eller anden, men det står vist inde på siden.
Jeg har meldt mig til, men ved endnu ikke helt om jeg kommer. Ville få seriøse prygl. De indledende starter ud i medium, 1/8-dels-finalerne i hard (stadie 6), semifinalen bliver også på hard bare på stadie 8. Og til sidst finalen som bliver på expert, også i stadie 8 (Chike er ikke inviteret, haha!) Så jeg ved allerede nu at jeg nok ikke kommer videre end de indledende, men det kunne være MEGA griner at prøve! Lidt noget andet end på 37" kassen derhjemme.. :)
Der er i øjeblikket kun 12 tilmeldte og man spiller efter point. Er der nogen her fra Filmz der er klar? Kunne være ret cool!
.. Nu jeg tænker over det virker mit indlæg her som en reklame for arrangementet og vil lige tilføje at jeg INTET har med hverken biografen (udover at se film der) eller arrangementet at gøre. Så ved i det. :)
EDIT: @ McPeter - Og tillykke med fødselsdagen den anden dag. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#65 - hehe selv tak. Sig til hvis du har brug for flere tips. :-)
Lyder godt nok som et fedt, fedt arrangment, men jeg er selvfølgelig ikke hjemme - æv. :-( Kunne dog være sjovt at se om man ville have en chance, dog kan jeg ikke spille stadie 8 på expert så det... :-)
Har lige gennemført GH:A på hard efter et par timers spil. Efter min mening er det nok en smule for let i betragtning af at jeg ikke døde på en eneste sang undervejs. Til sammenligning mangler jeg stadig at gennemføre de sidste 2 stadier på hard i den normale GH3. Ok skal dog siges jeg mest har fokuseret på expert på det seneste men alligevel.
Er begyndt på expert og døde for første gang på den 8. sang. Det skal dog siges at sangene er ret sjove at spille på expert - udfordrende uden at være umulige. :-) Skal dog nok få problemer senere hen hehe.
GH:A er helt sikkert godt til nybegyndere, dog er det nok sjovest hvis man får nogen til at låse nogle af de lidt mere kendte sange op. :-)
Og ja, always on the run er ret sjov og også udfordrende iøvrigt. :-)
lyttede til fredagens 1up your podcast, i fredags og damm Dennis Dyack får sagt en del, de har et hel interview med ham til sidst, hvor han fortæller om spilpressens problemer, og ratings, og messageboards.
Man kan hade eller holde af personen, eller slet og ret ik vide hvem han er, men uanset hvad så siger han en del intressante ting må jeg sige, og det er forfriskene og høre en der "råber" sådan op.
Garnett Lee er begejstret for Det nye James Bond spil, og pixel junk eden glæder jeg mig også en del til at få tjekket ud.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#61 McPeter 16 år siden
#62 McPeter 16 år siden
Har I ikke allerede skaffet den så se at komme igang - det er indtil nu den sjoveste sang jeg har spillet. Ikke pga sværhedsgrad etc, men simpelthen på grund af star-faktoren af at stå og vride guitaren til en så ikonisk sang. :-D
Fik spillet de første 2½ tier af GH:A i går og må nok indtil videre se mig enig i anmeldelserne. Sangene er en del lettere og mere gentagende end dem fra det originale GH3. Men ok jeg spillede også "kun" på hard så kan jo være det bliver sværere i de senere tiers og ikke mindst på expert. Men kom igennem alle sange på første forsøg med omkring 70-100+ som længste streak og 4 stjerner på ca. halvdelen.
Og så er sangene i de første tiers ikke super gode imo men har heller aldrig været die-hard Aerosmith fan. Glæder mig til jeg får låst nogle flere klassikere op.
Jeg skulle alligevel ud og købe min guitar nr.2, så for mig har spillet kun kostet 150-200kr hvis man trækker det fra guitaren ville have kostet alene. Og indtil videre synes jeg at det er en ganske rimelig pris for så mange nye sange. :-) Inden hver ny tier er der en lille video med drengene fra Aerosmith og de små loading-tips er nogle gange erstattet med pop-up facts om bandet. Meget sjovt. :-)
#63 El vez 16 år siden
Jeg kan dog slet ikke vente på at få lov at spille "Always on the Run". Når jeg først kommer igang tror jeg ikke jeg stopper før jeg har ***** på expert =)
#64 elwood 16 år siden
BOOOMMM!!!!
Mercs 2 gameplay, mmmm.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#65 Bony 16 år siden
Jeg er gået tilbage på easy og er begyndt at koncentrere mig om at få dem ***** og så tæt på 100% (gerne 100% rent :)), for ligesom at få fornemmelsen af fret-knapperne til at ligge i fingrene. Synes det går meget godt og kan også mærke at jeg allerede er blevet en del bedre til at flytte fingrene på medium og nogle få sange på hard. Men hastigheden render stadig af med mig.
Mht. hammer-on og hammer-off noder, så forstår jeg godt teknikken og mestrer den også til perfektion - på EASY. :)
Når det kommer til hard så bliver det lynhurtigt meget uoverskueligt hvilken knap der skal startes med og i hvilken rækkefølge tasterne skal trykkes ind. Efter at have været i practice-mode kan jeg godt se logikken i taste-kombinationen, men så snart der kommer hastighed på, ja, så fejler jeg igen. Men det er nok noget omkring panik, som du også var inde på.
En anden ting omkring GH. Hvis der var nogen som kunne tænke sig at prøve at spille guitar hero på et rigtigt biograflærred så har de nu muligheden. Min lokale biograf i Humlebæk, har et arrangement Fredag d. 18 juli, hvor de smider en Xbox til projektoren og så skal den ellers skydes af. Præmier og gøgl til de bedste placeringer.
Det eneste man eftersigende skal gøre er at melde sig til denne gruppe på Facebook: Humlebio and friends og så tilmelde sig deres event omkring Guitar Hero 3 turneringen. Jeg mindes at man herefter skal sende en besked til en eller anden, men det står vist inde på siden.
Link til selve eventet: Guitar Hero 3 turnering.
Jeg har meldt mig til, men ved endnu ikke helt om jeg kommer. Ville få seriøse prygl. De indledende starter ud i medium, 1/8-dels-finalerne i hard (stadie 6), semifinalen bliver også på hard bare på stadie 8. Og til sidst finalen som bliver på expert, også i stadie 8 (Chike er ikke inviteret, haha!)
Så jeg ved allerede nu at jeg nok ikke kommer videre end de indledende, men det kunne være MEGA griner at prøve! Lidt noget andet end på 37" kassen derhjemme.. :)
Der er i øjeblikket kun 12 tilmeldte og man spiller efter point. Er der nogen her fra Filmz der er klar? Kunne være ret cool!
.. Nu jeg tænker over det virker mit indlæg her som en reklame for arrangementet og vil lige tilføje at jeg INTET har med hverken biografen (udover at se film der) eller arrangementet at gøre. Så ved i det. :)
EDIT: @ McPeter - Og tillykke med fødselsdagen den anden dag. :)
#66 McPeter 16 år siden
Lyder godt nok som et fedt, fedt arrangment, men jeg er selvfølgelig ikke hjemme - æv. :-( Kunne dog være sjovt at se om man ville have en chance, dog kan jeg ikke spille stadie 8 på expert så det... :-)
Har lige gennemført GH:A på hard efter et par timers spil. Efter min mening er det nok en smule for let i betragtning af at jeg ikke døde på en eneste sang undervejs. Til sammenligning mangler jeg stadig at gennemføre de sidste 2 stadier på hard i den normale GH3. Ok skal dog siges jeg mest har fokuseret på expert på det seneste men alligevel.
Er begyndt på expert og døde for første gang på den 8. sang. Det skal dog siges at sangene er ret sjove at spille på expert - udfordrende uden at være umulige. :-) Skal dog nok få problemer senere hen hehe.
GH:A er helt sikkert godt til nybegyndere, dog er det nok sjovest hvis man får nogen til at låse nogle af de lidt mere kendte sange op. :-)
Og ja, always on the run er ret sjov og også udfordrende iøvrigt. :-)
#67 elwood 16 år siden
Shoryuken!
#68 elwood 16 år siden
Man kan hade eller holde af personen, eller slet og ret ik vide hvem han er, men uanset hvad så siger han en del intressante ting må jeg sige, og det er forfriskene og høre en der "råber" sådan op.
Garnett Lee er begejstret for Det nye James Bond spil, og pixel junk eden glæder jeg mig også en del til at få tjekket ud.
#69 elwood 16 år siden
fly perhaps?
Hmm...
ikke lige noget jeg havde forstillet mig men, hey jeg er da spændt og se hvad de rygter gemmer på.
#70 McPeter 16 år siden
http://www.ps3fanboy.com/2008/07/07/sony-customer-...