Gravatar

#181 DarkLight 16 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#182 elwood 16 år siden

#181 manden er jo perfektionistisk, så det forbavser mig ikke, men mine forventninger er nu ik skruet ned af den grund 8-)

Oh btw den forpulede Patch blev hentet ned igår ned at last!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#183 McPeter 16 år siden

Hvorfor er det at hver gang jeg tænder for min PS3 controller så bliver den default sat til at være nr.2 og ikke nr.1?

Er det fordi GH3 usb dimsen sidder i eller er det fordi den anden controller sidder til opladning?

Ved godt man manuelt kan gå ind og rette det til controller nr.1, men er der ikke en måde man kan sætte den til ALTID at være nr.1 eller sådan noget?

TAK!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#184 HeavyClaus 16 år siden

det er GH3 dimsen. Tag den ud og det bliver 1'eren.. ret irriterende...
Gravatar

#185 ks 16 år siden

For fanden da, hvor er det en frustrerende proces at oprette et Konami ID!! Efter at have forsøgt utallige gange på forskellie tidspunkter er det endnu ikke lykkedes mig at komme længere end side 2.
Gravatar

#186 McPeter 16 år siden

#184 - tak men det er da dumt lavet. :-(
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#187 Bony 16 år siden

#185 - Jeg er også bange for at det først kan lade sig gøre efter den 21. Så må man jo leve med at "komme for sent" ind i betaen. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#188 ks 16 år siden

Det er mildt sagt pisseirriterende, og egentlig temmelig amatøragtigt af Konami, at de ikke er i stand til at forudse den kæmpe opmærksomhed omkring denne beta og sætte nogle servere op, der kan klare interessen.

Og hvis man så argumenterer, at de vel ikke kunne have forudset, at så mange ville fatte interesse for en gratis online beta af et af 2008's største spiltitler (ja, det argument køber jeg ikke...), så er det i hvert fald skuffende, at de ikke reagerer og gør noget for at forbedre ydelsen på deres ID hjemmeside.

Nå, nok om min irritation - som vel skinner ganske fint igennem.

Er der rent faktisk nogle, der har været i stand til at få et game ID og kan fortælle os lidt mere om spillet på mandag, når det kan spilles? :)
Gravatar

#189 DarkLight 16 år siden

Ja, jeg har fået. Lavede et så snart ID siden kom op, og der var trafikken ikke så stor. Jeg er også ret sikker på at elwood har fået et, hvis jeg kender ham ret :)

Derudover er der folk, der er kommet igennem til siden i dag, så det kan lade sig gøre.

On your feet, soldier!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#190 elwood 16 år siden

#189 Damm du kender mig!

hehe, men ja det er et helvede og komme igennem den side, bare glad for jeg ikke skal tænke på det igen.

Et godt forslag er at få siden frem med de oplysninger der skal bruges, der med Konami_id kodeord og jeg skal giv dig, sid i ro og mag og find ud af hvad de skal være, og hvad reglerne er, lad for guds skyld vær med at tjekke om login navn er ledigt bare sørg for at gøre det unik.

Tast nu alle de lange indtastninger ind i et tekst doc. ved siden af i rigtig rækkefølge fra oven og ned, når det er gjort refresher du siden igen, og sørger for at få indtastnings siden frem, og nu skal det gå stærkt, med at cut'n paste tingene ind i arket, og trykke videre, vær sikker på det er korrekt, fordi du har ikke tid til at tjekke om det er korrekt når den ber dig om at confirme ved at trykke register, hvis du tager mere end 20 sec. eller ligene per. side bliver du smidt af!

Det er absurd og hel til grin, men det burde ku lade sig gøre, ses på slagmarken, jeg aner ikke hvilket af mine navne der er mit online id i beta'en, men jeg giver besked, om det er konami_id eller game_id hehe, eller om vi selv får lov i spillet og ændre navn.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: