Gravatar

#261 dyg 16 år siden

#257 - Pille nettet fra, hvorfor det? Jeg har ikke fulgt så meget med :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#262 elwood 16 år siden

#261 Rockstar Games har en Embargo der siger spillet faktisk først må sælges fra den 29 april af.

At nogle butikker har brudt dem Embargo er ikke Rockstar Games Skyld, så Rockstar games vil gribe ind overfor, folk der går online med det før den dato, dette er mest aktuel ved 360' da de jo har archivement og gamestats fra start af, og derved vil Microsoft og Rockstar Games ku se når folk har gået online før tiden.

Microsoft's Major Nelson snakker om at de vil gribe ind overfor dette.

Ved ik hvor galt dette er fat med PS3 dog, men for at være på den sikker side, kan man lige koble net af, så den ikke sender nogle oplysninger videre.

Ved godt at det måske ik er fair overfor nogle 360 ejer, som har købt spillet i god tro før den rigtige release date, men sådan lægger landet så vidt jeg har forstået.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#263 Bony 16 år siden

#258 - http://filmz.jottit.com/

Så kan i lige skrive resten på. Jeg tror dog efterhånden jeg har en del herindefra. :D

Og for god ordens skyld vil jeg lige nævne at det ikke er mig der står bag den side. Kan jeg faktisk slet ikke huske hvem der gør. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#264 HonoDelLoce 16 år siden

Og herinde skal det da også postes, siden der nu åbenbart er så mange, der hader mig for at have haft spillet hele dagen i dag :P

Nu har jeg altså så siddet her og gamet GTA IV hele aftenen.. Og nøøøøøj hvor er det lækkert.. De første to timer gik med at falde i staver og savle over grafikken.. Mig og min kompagning foran den store skærm sad begge to og skiftedes til at sige "Hohohoho, så du lige det?" .. Det kan slet ikke beskrives..

Faktisk gik hele aftenen bare med at cruise rundt og lære byen lidt at kende, finde gode get-away-points og samle lidt penge sammen.. Tog kun lige en enkelt mission, hvilket selvfølgelig bare var en slags tutorial-mission hvor man skulle lære at køre rundt..

Men puh ha, hvor kommer det her spil til at tage mange af mine timer det næste lange stykke tid..

PS: At blive jagtet af en strømer der pludselig udbryder "I'M GOING FOR GLORY!!" det er altså en helt ubeskrivelig følelse! :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#265 Bony 16 år siden

@ Corgan - Er din PSN det samme som dit "Game ID"?

@ Colocho - Er din navneændring inde på Filmz PSN den gældende? For så har jeg vist tilføjet den forkerte. :)

- Er der andre der mangler at blive skrevet på listen derinde?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#266 elwood 16 år siden

0 min...!!!!!!!

Ja så er det officielt GTA IV Nat, det har været en lang og sej Kamp, men for en gangs skyld ser den umådelige Mængde Hype som pressen, og ja Undertegnede skabte gennem al den her tid, ud til at blive indfriet til fulde!

Ha en rigtig god nat alle i GTA IV fans der er inde og hente det i aften, vi andre Joine Flokken engang imorgen eftermiddag.

Og så må vi lige se om der kan blive til noget MP i weekenden, hvis jeg får lyst, det skal self. ikke stoppe jer andre.

Men Mig og Niko skal lige lege med Euphoria, og fodgængerne 8-)

GTA IV is FINALY HERE!

Tak Rockstar Games, for at i uden tvivl har frarøvet mig en masse Nattesøvn, de mange kommende dage, og måneder, men så igen Søvn er også overvurderet 8-)

Ses i Liberty City, Things Will be diffrent...
Gravatar

#267 McPeter 16 år siden

Kan ikke finde ud af om det er dumt af mig at hente GTA idag istedet for at vente til næste måned hvor jeg har et HD tv... når nu grafikken er så vild er det næsten synd at spilde min game time på et analog tv. :-(
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#268 elwood 16 år siden

#267 jeg ku forstille mig at teksten og ikonerne er lidt svære at læse på et SDTV (Dead Rising anyone?)

Det self. let for mig at sige, men jeg tror du vil sætte så meget mere pris på at se det i HD 8-)

Men ventetiden bliver jo nok det rene tortur, så det er spørgsmålet, hvor hårdfør du er hehe.
Gravatar

#269 Kruse 16 år siden

@ bony: Jeg kunne også godt tænke mig at blive skrevet på listen.

PSN navn(PS3 id) : heTTeh
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#270 McPeter 16 år siden

Pre-book din Warhammer Online Collectors
Edition i FONA og få en pre-order boks
med hjem allerede nu, der giver adgang til
følgende:
• Open Beta
• Adgang til det færdige spil tidligere end andre
• To bonus in-game items
• Garanteret reservation af den fede Collectors Edition Boks,
som indeholder en Warhammer figur, Novelle, Art Book og
12 unikke bonus quests. Prisen bliver (59995) minus de 100,-
du har betalt for pre-order boksen.

Spillet er indtil videre sat til frigivelse i efteråret 2008.
Du kan også vælge at pre-order den normale version af spillet
(39995), men så får du ikke en pre-order boks eller adgang
til ovenstående.

100,-
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: