Gravatar

#251 elwood 16 år siden

Du kan jo evt. starte med at hente en demo af COD4, så får du lidt feel for spillet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#252 ks 16 år siden

Der er ingen demo :)

Tro mig, det var det første jeg ville, da jeg fik PS3'en ind af døren, heh.
Gravatar

#253 Corgan 16 år siden

#250:

Køb COD4! Det spil holder 100% Især online.

....

Jeg prøvede igår at spille MGO. Det gik fint, men hvor er det dog bare kedeligt. Det er fedt nok man kan customize sin figur, men hvor skal man kunne ændre på stemmens pitch når de alligevel lyder meget ens?
Jeg ser ikke særlig meget frem til MGS. Jeg spillede 2'eren og gennemførte det.... men jeg tror ikke længere det er mig. MGO overbeviste mig om at jeg helt sikkert ikke skal smide penge efter det spil.
Gravatar

#254 elwood 16 år siden

#252 hmm var det kun 360, der fik den mærkeligt, eller også er den bare væk nu så oh well, stol på dine filmz'er så hehe 8-)
Gravatar

#255 elwood 16 år siden

Gravatar

#256 HonoDelLoce 16 år siden

Vil da i øvrigt også lige fortælle om min store glæde i denne tråd :)

Jeg sidder lige og kigger på mit lækre eksemplar af Grand Theft Auto IV .. UUUUWI! hvor skal jeg bare over og fede den i sofaen lige om et par minutter nu :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#257 elwood 16 år siden

#256 Hehe så længe du huske at koble nettet fra 8-)

jamen Congrats... møgsvin hehe.

Stegelmann og Co. kåre deres bud på 2008's bedste spil intro (ikke nødvendigvis den flotteste)

Gå ind på siden og vælg mellem

Devil May Cry 4

Hellgate: London

Stuntman Ignition

Crysis

Tools of Destruction

Uncharted

The Witcher

Assassins Creed

Super Mario Galaxy

Mass Effect

Jeg selv lægger nok mellem AC eller Uncharted

Stem!

Gravatar

#258 ks 16 år siden

#256 - Jeg kan med ægte oprigtighed tale for samtlige Filmzere når jeg siger "jeg (vi) hader dig!" :p

Men for fanden, stort tillykke. Jeg får mit sendt helt fra England, men håber virkelig, at det ankommer engang i løbet af onsdagen eller torsdage, så jeg kan lege lidt med det henover weekenden.

Er du forresten på bony's Filmz PSN ID liste? Håber de fleste af jer, der kommer til at spille GTA bliver skrevet op derinde. Det ville være super hyggeligt med lidt internt Filmz multiplayer.
Gravatar

#259 elwood 16 år siden

#258 Hold øje med GTA IV tråden, det er nok den vi vil bruge til at annocere evt. kampe 8-)

Et forsigtigt bud vil nok være den kommene Weekend, for nogen jeg skal lige se om jeg har lyst der eller om jeg først vil munter mig mere i Liberty City for mig selv, og låse byen op lidt efter lidt.

Glæder mig til at køre galt med Niko gang på gang og se Euphoria i action 8-)
Gravatar

#260 ks 16 år siden

Jeg holder naturligvis øje med GTA tråden :)

Skriv ny kommentar: