jeg ved at Ebgames laver midnats salg, det reklamere det hvertfald med, så jeg tror også Coolshop får det før tiden, og sendt afsted til tiden.
Det er bare en weird release date, jeg tror først jeg får tid til MP i weekenden rigtig, jeg vil kaste mig over SP som det første, ogsmå endda genneføre det først, men så går der hvertfald noget tid før jeg ryger online hehe.
Men som sagt når man kender byen i SP, vil man bedre ku klare sig i MP.
Men nu får vi at se.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nej, der findes andre programmer der kan gøre det, men jeg har ikke rodet med dem, da WMP fungerer helt ok.
Jeg er dog i gang med at lave en lille ændring i min opsætning herhjemme, da mit trådløse netværk ikke er helt hardcore nok til at streame film, så jeg vil have trukket et kabel til skidtet i stedet.
#24 - Jeg fik læst den ja, og tror jeg giver Metal Gear Online beta en chance for at få en fornemmelse af spillet. Hvis det er en positiv oplevelse, så sætter jeg mig muligvis ind i historien bagefter og gør klar til spillet bagefter :)
Juni er bare en dårlig måned for mig.. Det er sommer, der er eksamener, der er ferier bagefter osv. Ved slet ikke om jeg får tid til at spille overhovedet før engang i August :(
#21 elwood 16 år siden
Det er bare en weird release date, jeg tror først jeg får tid til MP i weekenden rigtig, jeg vil kaste mig over SP som det første, ogsmå endda genneføre det først, men så går der hvertfald noget tid før jeg ryger online hehe.
Men som sagt når man kender byen i SP, vil man bedre ku klare sig i MP.
Men nu får vi at se.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#22 ks 16 år siden
#23 filmz-Kadann 16 år siden
Nej, der findes andre programmer der kan gøre det, men jeg har ikke rodet med dem, da WMP fungerer helt ok.
Jeg er dog i gang med at lave en lille ændring i min opsætning herhjemme, da mit trådløse netværk ikke er helt hardcore nok til at streame film, så jeg vil have trukket et kabel til skidtet i stedet.
#24 elwood 16 år siden
Btw fik du læst min lille fristil om MGS ?, det er sku ret svær lige så'en at fidne på noget "fornuftigt" og sige.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#25 dyg 16 år siden
#26 ks 16 år siden
Juni er bare en dårlig måned for mig.. Det er sommer, der er eksamener, der er ferier bagefter osv. Ved slet ikke om jeg får tid til at spille overhovedet før engang i August :(
#27 aknot 16 år siden
#28 McPeter 16 år siden
Skal ud og købe GH3 og GT5 senere idag.
Hvilke andre PS3 spil er must-have? Behøver ikke være de nyeste - lidt ældre og billigere spil er også velkomne. ;-)
#29 Bony 16 år siden
COD4 hvis man er til first-person shooters. Det er det bedste FPS på markedet pt.
#30 McPeter 16 år siden