#63 stadigvæk intet jeg er ikke den eneste der er desperart omkring MGS4, jeg frygter dog lidt det måske er det der Blue Tooth headset, men vi må bare vente.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#64 - Apropos sådan noget BT headset der. Det er super elendigt at det kun er voices der går igennem og ikke lyd fra spillet. Så skal man have fjernsynslyden tændt også, hvilket så kan høres som ekko i spillet. Ret usmart!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#66 - Hvad tænker du på? Hvorfor kan du ikke bruge dem online?
Jeg bruger altid lukkede høretelefoner når jeg spiller, fx. COD4. Lyden er meget bedre og mere intens. Desuden hører man bedre modstanderens lyde etc. :)
Bony: Jeg synnes netop vi er flinke til ikke at ævle løs om spillet, men bare nævne når der kommer nyheder til konsoller. At resten af spilindustrien, så har deres øjne rettet mod dette spil, påvirker selvfølgelig også de "nyheder" vi skriver herinde.
Derudover løb jeg tråden igennem, og 4 indlæg(inklusiv din i #59) handler om GTA. Det er da ikke vildt?
I den forgående tråd var dette 38 indlæg ud af 233 indlæg.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#69 - Nej nej, det er overhovedet ikke vildt. Det tror jeg dog det bliver senere. Det er et stort spil og en stor udgivelse som kræver ligeså meget spalteplads. Fair nok. Det accepterer jeg også. Det fortjener selvfølgelig at få sin helt egen tråd når man tænker på hvor meget folk går op i netop denne udgivelse. At man så ikke helt kan forstå denne hype er jo en anden side af sagen.
Jeg følte mig som sådan heller ikke irriteret over trådene omhandlende GTA4. De var nemme nok at "læse forbi", syntes bare der begyndte at være mere og mere GTA4 på programmet. Hvis i IKKE havde lavet en ny tråd kun til GTA4 havde jeg nok også overlevet dette.
#61 Bony 16 år siden
Nogle gange tror jeg bare at jeg er den eneste der ikke er interesseret i GTA4. Hahaha :D
#62 elwood 16 år siden
Ohh alrigthy then!
8-)
GTA IV
Jeg vil dog stadigvæk nævne spillet i ny og næ, men 90% flyttes til den anden tråd hehe.
#61 Ikke intresseret i GTA? hmm are you for real j/k nu har jeg fikset det.
14
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#63 Bony 16 år siden
#62 - Takker.. :)
#64 elwood 16 år siden
#65 Bony 16 år siden
#66 elwood 16 år siden
#67 Bony 16 år siden
Jeg bruger altid lukkede høretelefoner når jeg spiller, fx. COD4. Lyden er meget bedre og mere intens. Desuden hører man bedre modstanderens lyde etc. :)
#68 elwood 16 år siden
Jeg kan sagtens bruge dem Online hvis jeg ikke snakker med folk 8-)
#69 DarkLight 16 år siden
Jeg synnes netop vi er flinke til ikke at ævle løs om spillet, men bare nævne når der kommer nyheder til konsoller. At resten af spilindustrien, så har deres øjne rettet mod dette spil, påvirker selvfølgelig også de "nyheder" vi skriver herinde.
Derudover løb jeg tråden igennem, og 4 indlæg(inklusiv din i #59) handler om GTA. Det er da ikke vildt?
I den forgående tråd var dette 38 indlæg ud af 233 indlæg.
#70 Bony 16 år siden
Jeg følte mig som sådan heller ikke irriteret over trådene omhandlende GTA4. De var nemme nok at "læse forbi", syntes bare der begyndte at være mere og mere GTA4 på programmet. Hvis i IKKE havde lavet en ny tråd kun til GTA4 havde jeg nok også overlevet dette.