Hvordan husker man egentlig hvem der er hvem inde på PSN, når nu alle bruger et anderledes navn, og man ikke kan lave en "Filmz" kategori til dem, der er tilføjet ens venneliste?
Stadig intet nyt om MGS4 surprisen suk, hader når de gør dette her hehe 8-)
skal nok lige få add'et dem jeg mangler med tiden med hensyn til PSN.
#67 Men kommunikere du også med de headphones (har de Mic?) fordi som jeg skrev før mit problem jeg skal ha løst er bare hvordan jeg får lavet en stom p. løsning med noget mic, så jeg kan have mine souround headphones på.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#76 - Nej, det gør jeg ikke. Den mic jeg brugte var bare en standard BT mic og der kommer spillyden som sagt ikke ud af, kun tale. Det kunne være fedt hvis man kunne få nogle ordentlige kvalitets headphones, hvor både tale og lyd kom ud i samme.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#77 ahh ok, well nu tyder det jo på at GTA IV MP kræver meget Teamwork, og det er et SPil jeg hel sikker gerne vil spille online, så jeg ville gerne ku benytte mine headphones og samtidig kommunikere med folk.
men det skal lige tænkes igennem hvordan dælen jeg løser.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#71 Bates 16 år siden
#72 Bony 16 år siden
Filmz' PS3 brugere:
DarkLight = simzdk
Kadann = Utyske
Elwood = RPG_HawK
Doctor Doom = boogaloo999
Bony = bony_dk
Captain Vallo = Einie
Aknot = aknot47
Dollaro = Franco_Nero
HeavyClaus = heavyclaus
http://filmz.jottit.com/
Jeg kan ikke huske koden til at redigere med, så de nye er ikke blevet opdateret. :)
#73 filmz-Kadann 16 år siden
#74 ks 16 år siden
#75 Bony 16 år siden
#76 elwood 16 år siden
skal nok lige få add'et dem jeg mangler med tiden med hensyn til PSN.
#67 Men kommunikere du også med de headphones (har de Mic?) fordi som jeg skrev før mit problem jeg skal ha løst er bare hvordan jeg får lavet en stom p. løsning med noget mic, så jeg kan have mine souround headphones på.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#77 Bony 16 år siden
#78 elwood 16 år siden
men det skal lige tænkes igennem hvordan dælen jeg løser.
#79 Bony 16 år siden
#80 elwood 16 år siden
Man nu må vi se om det er så nødvendigt at tale sammen, jeg ku dog godt forstile mig det bliver ret vitalt i GTA IV.