Gravatar

#91 ks 16 år siden

Det lyder spændende! Så du er umiddelbart positivt indstillet? Jeg får nok ikke tid til at spille demoen før ugen efter næste uge, har simpelthen så travlt med eksamener i øjeblikket - det er forfærdeligt. Godt jeg nåede at nå gennem GTA IV, inden stressen overfaldt mig... Eller måske overfaldte stressen mig, fordi jeg besluttede at skulle gennem GTA IV :p

Jeg fandt dog lige 1½ time til at prøve GRID og Bourne Conspiracy demoerne af igår. GRID var virkelig flot, men det bliver nok ikke et køb for mig. Bourne Conspiracy var meget skuffende og virkede generelt lidt tamt, bortset fra kampsekvenserne, der så til gengæld var udmærket - men langt fra sublime nok til, at jeg ville smide penge efter det.

.. For fanden, hvor var kørslen ringe! Det var da godt nok et eksempel på, hvordan man ikke skulle gøre det. Og så frøs min PS3 endda da jeg ånede tunnellen i demoen :p Der blev den demo slettet igen.

Og så lige et heads up: CD-WOW og DVD.Co.Uk har Uncharted til små 300kr.
Gravatar

#92 elwood 16 år siden

#91 hehe ja kamp delen i Bourne er underholdene nok, og ganske rigtig jeg forudså at bil delen ville være ringe, har også skrevet om mit indtryk i den her tråd, eller den forige snart ik til og holde styr på 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#93 tiany 16 år siden

#89 jeg tæller timerne til udgivelsen af mgs4 - det er længe siden jeg har glædet mig så eminent meget til et spil
Valar morghulis
Gravatar

#94 elwood 16 år siden

#93 timerne, hva med sekunderne!?!?!

Snake...Snake...Snaaaakeeeeeee!

8-)

Yep Hideo Kojima skal nok underholde.
Gravatar

#95 ks 16 år siden

Nå, så blev Uncharted købt fra DVD.CO.UK til 30pund. Jeg har været gennem demoen en 4-5 gange efterhånden, og har virkelig været imponeret - så glæder mig som et lille barn til at få hele spillet hjem.

Hvor mange timers gameplay er der egentlig i det?
Gravatar

#96 elwood 16 år siden

#95 det kommer vel hel an på hvordan man spillet det, jeg vil tro det kan gennemføres på lidt under en 8 timer, men man kan self. og så starte på en højer sværhedsgrad, eller bare dele spiltiden op.

Gravatar

#97 elwood 16 år siden

Sådan 1up, genialt.

MGS info
Gravatar

#98 elwood 16 år siden

Ahh Thompson din lille møgunge

Dagens gode grin, eller måske bare rysten på hovedet 8-)
Gravatar

#99 caks 16 år siden

er jeg den eneste der virkelig HADER grafikken til civ rev? for hvert nyt spil bliver den værre og værre, ugh, og det latterlige babysprog ens rådgivere fyrer af. havde ellers glædet mig, men nu sparer jeg da 500 kr :/
Gravatar

#100 DarkLight 16 år siden

Duke Nukem footage revealed! - "Its not a myth"
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: