Kombineret med The Bonus Round som jeg har linket til i denne tråd også, ja så har man 1. en del stof og se igennem indtil MGS4 lander her den 12 Juni. 2. en chance for at få frisket op på de ting man ikke lige kan huske om Saga'en.
Og til dem der aldrig har spillet MGS serien, har de en lille chance til at forstå hvad det er som gør den så speciel, og blive forvirret af MGS 2 Sons Of Liberty 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#81 ks 16 år siden
http://www.tothegame.com/ps3-7020-silent-hill-home...
#82 elwood 16 år siden
Nu begynder jeg snart at komme til det kryptiske, uhh blir spændne og se om jeg får bare lidt mere mening med tingene 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#83 elwood 16 år siden
#84 DarkLight 16 år siden
#85 McPeter 16 år siden
#86 McPeter 16 år siden
#87 McPeter 16 år siden
http://ps3.ign.com/articles/878/878478p1.html
GH: Aerosmith hands on:
http://ps3.ign.com/articles/878/878570p1.html
#88 elwood 16 år siden
Og Ninja Gaiden 2 demo'en er på Xbox markedt place nu, hvis man sku ha løst til lidt ubamhjertig action.
#89 elwood 16 år siden
Spillet der lover at afslutte alle løse tråden, og forklare alt
MP aside, det er SP jeg spiller MGS spil for, men jeg giver da lige MGO en chance til, med nogle evt. filmz'er der spiller det korrekt hehe.
Men i anledningen af MGS4 smider jeg lige mine Links op omkring MGS Saga'en igen.
Først har vi Konamis egen MGS saga Vol 1 og 2
Metal Gear Saga Vol. 1 fortæller kronologisk om handlingen i spillene, startene med Snake Eater
[url= 1[/url]
[url= 2[/url]
[url= 3[/url]
[url= 4[/url]
[url= 5[/url]
Metal Gear Saga Vol. 2 koncentrer sig mere om de mange Snakes i MGS universet.
[url= 1[/url]
[url= 2[/url]
[url= 3[/url]
Og så har vi Gametrailers Retrospektive, hvor de ser tilbage på alle spilene i serien, udfra deres udgivelses tidspunkt.
MGS retrospektive
Kombineret med The Bonus Round som jeg har linket til i denne tråd også, ja så har man 1. en del stof og se igennem indtil MGS4 lander her den 12 Juni. 2. en chance for at få frisket op på de ting man ikke lige kan huske om Saga'en.
Og til dem der aldrig har spillet MGS serien, har de en lille chance til at forstå hvad det er som gør den så speciel, og blive forvirret af MGS 2 Sons Of Liberty 8-)
#90 elwood 16 år siden
For satan det lyder godt, alt er overdøvene højt og larmene, med eksplosioner og alt der skal til.
Fjenden gemmer sig i et Hus, pfft et skud fra min granat kaster og det skjul er væk 8-)
Og ja hvordan jeg er kommet i besidelsen af PS3 demo hele "en" dag før... lad os bare sige at nogle ret kvikke folk på nettet kan nogle tricks.
Men imrogen går det løs med den officielle release af demo'en.
Kelly's Helte anno 2008 8-)
På radio'en i køretøjerne kan man høre Surf Radio blandt andet, Oddball ville være i den syvene Himmel.
og hvor er det Sødt at ens Håndgranater har et smiley ansigt som splitten, I want one of those!