#108, imponerede. Og sjovt pga denne kommentar: "He has to have done this for hundreds of hours, to the point which his brain has highly developed pathways specifically suited for the task - but it seems he could have learned real guitar AND gotten laid in all that time"
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Btw "hvad ville du gøre hvis du kun havde en dag tilbage?..."
TIL MGS4!
hehe got ya! 8-)
Hvis nogen ikke opfangede den skjulte hentydning til to "bonderøve" i musik branchen.
Speaking of music, fik jo Rockband i weekenden, for dælen det er fedt, jeg spiller godt nok kun Guitar delen, kan altid anskaffe det andet hvis jeg sku få lyst/plads hehe.
Det her er ikke et spil der handler om at få 100% i alt og bare være den bedste det handler om og ha det sjovt, og damm det er fedt når publikummet synger med på sangene, det giver en hel speciel følse.
Fik næsten gåsehud over det hele da de sang med på Foo figthers Learn to fly 8-)
Det her skal jeg nok få det skægt med, selv om jeg stadigvæk knokler med at bruge alle fingre på guitaren argg jeg synes det er svært.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg fik også Rock Band i weekenden. Jeg købte kun spillet, da jeg har 2 guitarer (fra GH2 og GH3)... men jeg føler mig fristet til at købe trommerne. Man kan bare bruge mikrofonen fra headsettet... selvom det nok ikke ser så cool ud. :-) Det er et super fedt spil... men det er lidt nedtur at man skal spille de samme sange 1000 gange.
Har self. hentet Still Alive sangen allerede, meget munter og se dem gå hel amok til så stille en sang 8-)
Og trommeslageren ligner ikke en robot, ligesom i Gh3 det gik mig satme meget på kan jeg huske.
Men ja go underholdning, og ja det med sangene kan du ha ret i (går udfra du her tænker på world tour eller hva det hedder, er slet ikke kommet igang med det endnu) selv om jeg lige akkurart kun har gennemført Easy (som var easy) jeg frygter lidt springet til medium, men nu må vi se hvo'en det går.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Bar li for at skifte emne, har hverken Guitar Hero eller Rock Band :-( Er jeg den eneste der glæder mig til echochrome, og hvornår kommer det her i EU? Anyone?
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
#111 DarkLight 16 år siden
#112 McPeter 16 år siden
http://ps3.ign.com/articles/880/880288p1.html
#113 elwood 16 år siden
Btw "hvad ville du gøre hvis du kun havde en dag tilbage?..."
TIL MGS4!
hehe got ya! 8-)
Hvis nogen ikke opfangede den skjulte hentydning til to "bonderøve" i musik branchen.
Speaking of music, fik jo Rockband i weekenden, for dælen det er fedt, jeg spiller godt nok kun Guitar delen, kan altid anskaffe det andet hvis jeg sku få lyst/plads hehe.
Det her er ikke et spil der handler om at få 100% i alt og bare være den bedste det handler om og ha det sjovt, og damm det er fedt når publikummet synger med på sangene, det giver en hel speciel følse.
Fik næsten gåsehud over det hele da de sang med på Foo figthers Learn to fly 8-)
Det her skal jeg nok få det skægt med, selv om jeg stadigvæk knokler med at bruge alle fingre på guitaren argg jeg synes det er svært.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#114 Corgan 16 år siden
#113:
Jeg fik også Rock Band i weekenden. Jeg købte kun spillet, da jeg har 2 guitarer (fra GH2 og GH3)... men jeg føler mig fristet til at købe trommerne. Man kan bare bruge mikrofonen fra headsettet... selvom det nok ikke ser så cool ud. :-)
Det er et super fedt spil... men det er lidt nedtur at man skal spille de samme sange 1000 gange.
#115 elwood 16 år siden
Har self. hentet Still Alive sangen allerede, meget munter og se dem gå hel amok til så stille en sang 8-)
Og trommeslageren ligner ikke en robot, ligesom i Gh3 det gik mig satme meget på kan jeg huske.
Men ja go underholdning, og ja det med sangene kan du ha ret i (går udfra du her tænker på world tour eller hva det hedder, er slet ikke kommet igang med det endnu) selv om jeg lige akkurart kun har gennemført Easy (som var easy) jeg frygter lidt springet til medium, men nu må vi se hvo'en det går.
#116 Bobby Singer 16 år siden
#117 elwood 16 år siden
#118 DarkLight 16 år siden
#119 McPeter 16 år siden
#120 colocho 16 år siden