Gravatar

#21 DarkLight 16 år siden

Ja, jeg er home safe :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#22 Bony 16 år siden

Wow, Dark Sector er fedt! Men hvordan pokker klarer man det der kæmpe monster i demoen? Jeg prøvede simpelthen ALT!

Jeg ved endnu ikke om det er et spil jeg selv vil have hjem til samlingen, men synes at demoen sparkede røv.

Hvad angår de andre demoer har jeg fire liggende jeg endnu ikke har haft tid til at prøve. Bourne, Racer, HAZE og Condemned 2. Det kribler helt i fingrene. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#23 DarkLight 16 år siden

Hvilke monster er det? Hvis det er den robot-ting, så skal du tæt på den og lave en meelee attack, når den lyser rødt. Det er generelt for alle monster.

Og ja, det er total fedt. Har ikke prøvet bourne endnu, men Hace virker bestemt også positivt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#24 Bony 16 år siden

#23 - Øh, nej. Tror ikke det er det samme monster vi snakker om. Jeg snakker om det monster som hopper fra pille til pille og kaster med sten mod en?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#25 elwood 16 år siden

Jeg skrev lidt om Bourne demo'en i den forige tråd, cut'n paster det lige

Så fik jeg lige prøvet Bourne Conspiracy demo'en præcis som jeg havde forventet, Kamp delen var klart den sjoveste, selv om det virker lidt for automatisk, du har light og heavy attack og kan sparke og slå, kobiner disse indtil du får lov til og lave et Takedown move i Bedste Jason Bourne stil, hvor du uskadeliggøre fjenden på ondeste vis (ok lyden hertil disse moves er ret godt lavet, det lyder virkelig smertefuldt det man gør) og videre til næste person samme procedure, undervejs kommer der lidt Quick time evnts. Kamp delen af demo'en foregi på The Embasy, hvor man sku slippe væk fra.

Shooter delen er vel nogenlunde bestemt ikke noget og blive begejstret for her.

Men Bil delen er den som tager medaljen, det virker som om det bare er sat ind fordi "man kan da ikke ha et Bourne spil uden biljagte" og nej det måske rigtigt, men det her er virkelig dårligt udført, det er Arkade med stort A og ikke engang på den sjove måde.

Men man kan vel slå et par timer i hjel med spillet, men vent på reviews, Kamp delen er klart den bedste.


Med hensyn til Dark Sektor... Monster hopper fra søjle til søjle, hver søjle har noget sort på sig, som er brændbart og der er et dejlig på på gulvet hmm... 8-)

antænd din Glavie ved at kaste den ind i ilden, kast den nu mod den søjle hvor monster lige er hoppet til, det skal være hurtigt fordi ellers når den og hoppe væk igen, hvis du når dette og får søjlen antændt, vil monster også blive antændt, og og falde til jorden, herefter skal du igen undgå monstert der løber mod dig, men også antænde din Glavie igen, og rame monster, du vil se det har en slags Damp (den prutter bestemte jeg mig for)

Så du skal antænde monstert ved at ramme det igen med din Glavie on fire, og herefter vil det stå stille et øjeblik, det er her du skal tæt på og Lave Et Meele attack, der kommer et ikon op når du er tæt nok på, dette gentager du så et par ganeg til han dør.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#26 DarkLight 16 år siden

Det er ret gennemgående for Dark Sector, at man ikke rigtig kan se om man er "på rigtige kurs" ved de større boss fights. Det kræver altid lidt, for at finde den rigtige angrebs-taktik.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#27 Bony 16 år siden

#25 - Tak for walkthrough. Det skal jeg da lige have prøvet. :)

#26 - Jeg tager virkelig hatten af for dem der har fantasi til at regne sådan noget ud. Jeg synes at jeg forsøgte mig i hundrede år med alt. Intet virkede. :)

Men jeg synes at det er et fedt spil. Og så super blodigt! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#28 elwood 16 år siden


#25 Det var så lidt

MGS4

Theatrical Trailer

Præsenteret af The Most Awesome voice... "In a not to distant future..."

Btw Damm Boom Blox er fedt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#29 elwood 16 år siden

Reklamer i MGS4 ?, aner slet ikke hvad du snakker om.

Ahh

War has Changed

Det kan umulig være introen... den er jo kun 2 min. lang!

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#30 elwood 16 år siden

Demoen over alle demoer!

Til Pc er ude nu, den kommer sikkert til konsol senere.

Damm jeg tror det bliver skægt, Star Wars udgaverne var hvertfald ekstrem underholdende.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: