Hehe, det er bestemt en sær følelse at få - og specielt gennemføre - titler, man har ventet længe på, og brugt meget tid på. Jeg har stort set ikke spillet GTA IV siden det blev gennemført, og det er da lidt ærgeligt, når jeg tænker tilbage på hvor stor min forventningsglæde i sin tid var.
Jeg har for at forlænge holdbarheden generelt besluttet, at det er helt slut med at spille på "let". Det forkorter simpelthen et spils levetid alt for meget, selvom det nogen gange kan være fristende. Jeg har netop gennemført Uncharted, hvor jeg spillede de første 40% på den letteste sværhedsgrad. Satte den så derefter op til "normal", hvormed spillet blev lidt mere udfordrende - men til gengæld var en stor del af det gameplay der var tilbage, i stil med Doom 3. Jeg skulle bare have troet på mig selv fra starten, og ikke været gået "the easy way". Nå ja, det lærer man vel så til fremover.
Jeg er i øjeblikket bidt af Battlefield:BC Demo multiplayer, så det bliver så absolut min næste investering.
Derudover ser jeg meget frem til Brothers in Arms og Far Cry 2 til efteråret.
Jeg spiller som regel på en af de lettere sværhedsgraden. Man skal absolut ikke forveksle svært spil med et godt spil, og i sidste ende synes jeg at det bare hæve irritationen, at der spawner flere fjender. Og desværre er mange spil præget af dårlig spildesign, når sværhedsgraden er sat i vejret.
Jeg spiller for at komme igennem. Så gider jeg ikke sidde og hidse mig op fordi, folk bliver ved med at spawne bagved mig, og checkpointet er 10 minutter bagude.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Så er det sikkert pga skod-stofa :-) selvom googlede det, og så vidt jeg husker var jeg langt fra den eneste med det problem.. lidt underligt når alle andre spil virkede perfekt.. Må hjem og prøve lidt..
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
#172 - Darklight: Det er jeg helt og aldeles enig i. Intet kan ødelægge spilværdien så meget som en for høj sværhedsgrad, der oftere leder til frustrationer end forbedrede udfordringer. Samtidig ønsker jeg dog heller ikke at blæse gennem spillet, fordi det var for let. Så hellere prøve lidt frem og tilbage de første par baner, for at finde ud af, hvordan spillets generelle niveau ligger til en. I fremtiden vil jeg dog forsøge mig med "normal" til en begyndelse, da spilproduceterne ofte formå at finde et nogenlunde balanceniveau der.
Spawning er klart det værste ved højere sværhedsgrader, men i mange spil nu til dags, øges sværhedsgraden vist primært ved at "fjenderne" bliver klogere eller mere aggresive.
#171 ks 16 år siden
Jeg har for at forlænge holdbarheden generelt besluttet, at det er helt slut med at spille på "let". Det forkorter simpelthen et spils levetid alt for meget, selvom det nogen gange kan være fristende. Jeg har netop gennemført Uncharted, hvor jeg spillede de første 40% på den letteste sværhedsgrad. Satte den så derefter op til "normal", hvormed spillet blev lidt mere udfordrende - men til gengæld var en stor del af det gameplay der var tilbage, i stil med Doom 3. Jeg skulle bare have troet på mig selv fra starten, og ikke været gået "the easy way". Nå ja, det lærer man vel så til fremover.
Jeg er i øjeblikket bidt af Battlefield:BC Demo multiplayer, så det bliver så absolut min næste investering.
Derudover ser jeg meget frem til Brothers in Arms og Far Cry 2 til efteråret.
#172 DarkLight 16 år siden
Jeg spiller for at komme igennem. Så gider jeg ikke sidde og hidse mig op fordi, folk bliver ved med at spawne bagved mig, og checkpointet er 10 minutter bagude.
#173 McPeter 16 år siden
http://www.ps3fanboy.com/2008/06/16/battlefield-ba...
#174 McPeter 16 år siden
Ser sgu ret hurtigt ud:
http://ps3.ign.com/dor/objects/14242718/sonic-unle...
#175 McPeter 16 år siden
Jeg aner ikke hvornår Tekken 6 udkommer, men jeg har snart abstinenser så jeg overvejer at downloade det.
Er der forskel i prisen om jeg køber det via US, DK eller UK networks?
#176 DarkLight 16 år siden
#177 colocho 16 år siden
#178 DarkLight 16 år siden
#179 colocho 16 år siden
#180 ks 16 år siden
Spawning er klart det værste ved højere sværhedsgrader, men i mange spil nu til dags, øges sværhedsgraden vist primært ved at "fjenderne" bliver klogere eller mere aggresive.