Det kommer lidt an på hvilke opløsning du skal køre i. Skal du op på 1080p, skal du have et godt kabel. Ved 1080p skal der presses ret meget data igennem kablet og derfor er det vigtigt at det er ordenligt afskærmet o.s.v., så det ikke påvirkes af støjkilder i nærheden, f.eks. strømkabler.
Av-connection.dk er altid et godt sted at lede efter kabler til en god pris, men det kan ikke betale sig at spare alt for meget på det. :)
Jeg vil mene at der ikke er stor forskel på så korte HDMI kabler. Jeg kører 3 forskellige enheder over 3 forskellige HDMI kabler. Længden er alle 2 meter. Prisen variere fra omkring 100 kr til 500 kr, og for mig er der ingen visuel forskel på kablerne. 2 af enhederne kører 1080p... det sidste kører 720p. Når man kommer op over 5 meter, mener jeg det er, bør man nok kigge efter et bedre afskærmet (og derved også dyrere) kabel.
Playable content Dark Mist full game (£4.99/€7.99) C&C Red Alert PS1 game for PS3/PSP (£3.49/€4.99) WipEout Pure full PSP game (£14.99/€19.99) Overlord demo (free)
Add-on content PixelJunk Monsters: Encore expansion (£1.99/€2.99) Everybody's Golf: World Tour "Alex" character (£0.69/€0.99) Everybody's Golf: World Tour "Gloria" character (£0.69/€0.99)
Trailers Dark Sector launch trailer 2x Burnout Paradise trailers Brothers In Arms trailer 2 Haze "TV Ad" trailer
Themes and Wallpapers 5x Overlord wallpapers Overlord theme 2x Warhawk themes 2x Eye of Judgment themes 10x PAIN themes
#31 elwood 16 år siden
Banjo-Kazooie
De forhenværne Guldspinder RARE, men lad os nu se Viva Pinata var ikke hel dårlig, så de kan stadigvæk, selv med et par få sviperser.
Men savner de gyldne tider med Goldeneye, og Conkers Bad Fur Day + de gamle banjo platformer.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 elwood 16 år siden
"Rare Studio Tour"
#33 elwood 16 år siden
Banjo
#34 McPeter 16 år siden
Hvor kan jeg få et godt men billigt HDMI kabel på ca. 2m til at forbinde PS3 og TV?
#35 filmz-Kadann 16 år siden
Det kommer lidt an på hvilke opløsning du skal køre i. Skal du op på 1080p, skal du have et godt kabel. Ved 1080p skal der presses ret meget data igennem kablet og derfor er det vigtigt at det er ordenligt afskærmet o.s.v., så det ikke påvirkes af støjkilder i nærheden, f.eks. strømkabler.
Av-connection.dk er altid et godt sted at lede efter kabler til en god pris, men det kan ikke betale sig at spare alt for meget på det. :)
#36 Corgan 16 år siden
#34 & #35:
Jeg vil mene at der ikke er stor forskel på så korte HDMI kabler. Jeg kører 3 forskellige enheder over 3 forskellige HDMI kabler. Længden er alle 2 meter. Prisen variere fra omkring 100 kr til 500 kr, og for mig er der ingen visuel forskel på kablerne. 2 af enhederne kører 1080p... det sidste kører 720p.
Når man kommer op over 5 meter, mener jeg det er, bør man nok kigge efter et bedre afskærmet (og derved også dyrere) kabel.
#37 DarkLight 16 år siden
Dark Mist full game (£4.99/€7.99)
C&C Red Alert PS1 game for PS3/PSP (£3.49/€4.99)
WipEout Pure full PSP game (£14.99/€19.99)
Overlord demo (free)
Add-on content
PixelJunk Monsters: Encore expansion (£1.99/€2.99)
Everybody's Golf: World Tour "Alex" character (£0.69/€0.99)
Everybody's Golf: World Tour "Gloria" character (£0.69/€0.99)
Trailers
Dark Sector launch trailer
2x Burnout Paradise trailers
Brothers In Arms trailer 2
Haze "TV Ad" trailer
Themes and Wallpapers
5x Overlord wallpapers
Overlord theme
2x Warhawk themes
2x Eye of Judgment themes
10x PAIN themes
Især Dark Mist ser fedt ud. Check gameplay her.
#38 McPeter 16 år siden
#37 - hvor har du fundet den info?
En skam at jeg ikke tror RTS spil holder på konsol - ville være fedt med C&C og nu også C&C:RA på PS3'en. :-)
Btw har I downloaded Dark Sector demoen til PS3? Jeg kan simpelthen ikke finde den derinde - hvad ligger den under?
#39 DarkLight 16 år siden
#40 elwood 16 år siden