Gravatar

#211 McPeter 16 år siden

Orkk nej - hvornår kommer Tuba-Hero f.eks.? Det savner jeg. :-)

Eller Panflute-Hero hvor du kan lege sydamerikaner på rådhuspladsen? :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#212 elwood 16 år siden

Det er ikke Infinity Ward der står bag, da vi er tilbage i WW2.

Og jeg ser mere frem til et COD6 som IW sikkert er fuld igang med forberedelserne til.

Men hey video'en skal linkes til aligevel, ellers gør en anden det jo bare 8-)

COD5
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#213 elwood 16 år siden

Så blev jeg færdig med Act 3 i MGS4

Damm en fed sekevns hvor Liquid lige slipper væk fra hele den amerikanske hær og Meryl, jeg sad bare og tænkte lige da han var "trængt" op, så nu aktivere han systemet igen, og ganske rigtig, men det ikke nok han skal lige stå og lege pistol leg mod fjenden... pure Evil!

Og måden som han gang på gang bare gennemtæver Old Snake med hans CQC av av, det gør nas.

Men altså den sekvens på floden damm det var fedt skruet sammen.

Gravatar

#214 DarkLight 16 år siden

#213, true! Og hvis du lægger mærke til det, så er det IKKE ingame. Du kan nemlig ikke zoome ind ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#215 elwood 16 år siden

#214 med d-pad'en ikke ? hmm jeg er næsten sikker på jeg zoomede ind, men så igen måske tog jeg fejl, sidder jo og gør det konstant. og der er punktet hvor man narres næsten til at tro det er fuld ud cgi, f.eks. køreturen med
Big Mama
der var flere punkter hvor jeg lige havde lettet fingren fra L1 og tænkte damm det er flot CGI.. argg for helvede jeg sidder jo og spille den her sekvens!

Btw den førnævnte sekvens jeg talte om med Liquid, var det ikke også den der omtalte 45 min. eller ligene sekvens, kan huske jeg bare sad længe og følte jeg så en eller anden dyr blockbuster film, den scene ku passe perfekt ind i en MGS The Movie, men jeg tør slet ikke begynde og tænke på de talrige skuffelser en sådan film vil bringe 8-)

De kan umulig tilfredstille alle fans'ne, og at lave det til en mainstream film for folk der ikke kender til MGS nej nej, taht's a big no no

Hehe morede mig også over at Ryste controleren når man snakker med
Rose
Campbell's Kone, for at ehmm ja få hendes fortrin til at animere sig.

Hideo Kojima er en syggg lille mand, men samtidig genial, åhh hvor gad jeg godt og ha mødt ham til mgs4 signing.
Gravatar

#216 DarkLight 16 år siden

Hmm det har jeg ikke prøvet :D Men nej, det er helt sikkert ikke ingame...IMO
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#217 elwood 16 år siden

#216 Oh well jeg tjekker ved min second playthrough, er ved Act 5 nu, eller rettere jeg er kommet dertil, og har mødt the Last BB, hehe flash back efter flashback til
MGS1 boss fights

Og hvor er det fedt at tingene i MP bliver introduceret i SP snakker her om
katapulterne de bruger i starten

har et kritik punkt dog, eller ikke kritik jeg sad bare og ævregede mig lidt
Naomis Død, da Otacon "bryder" sammen, han så ikke ud som en mand der var ved og bryde fuldstændig sammen, der var ikke nok memik i hans ansigt, til at man rigtig ku se han var hel færdig

men hvis en scene ikke er ingame, så er den vel sikkert prerenderede, fordi ja der sker en aller helvede masse i den scene, så måske de var nødt til at gå væk fra Ingame action, men uanset hvad det ikke noget jeg tænker over rigtig, jeg nyder bare scenariet 8-)

Gravatar

#218 elwood 16 år siden

Btw Tjek denne fredags episode af The Up show ud.

1Up show

Der er en kvindelig Cosplayer, klædt ud som Meryl til MGS4 signingen, det er satme godt gået med hendes outfit, og håret er også korrekt sat op, og så ses der på Korg DS-10 til DS, som er en synthiziser til Nintendo DS, ret imponerende må jeg indrømme.

Og så forsøger jeg stadigvæk og fatte mening i Sunny's Madlavning, der fortælles noget med de æg, er jeg overbevist om jeg har bare ikke gennemskuet det endnu 8-)
Gravatar

#219 Corgan 16 år siden

Efter dette billede, glæder jeg mig nu endnu mere til GH4:

http://kotaku.com/5018715/
Gravatar

#220 elwood 16 år siden

Har gennemført MGS4 i weekenden, og jeg har en "lille" bid tekst klar til at poste om spillet, som jeg først kan poste når jeg kommer hjem, sad og skrev den igår da filmz var nede

8-)

Skriv ny kommentar: