Gravatar

#221 DarkLight 16 år siden

Det er derfor os kloge altid skriver i Google Docs ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#222 elwood 16 år siden

#221 huh?

Jeg har skam alt mit skrevet i en text fil derhjemme, klar til cut'n paste

Og nu skal du ikke være fræk, ellers skal jeg den ondme lydme CQC dig til pindebrænde 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#223 elwood 16 år siden

Skrevet i søndags:

/slowclap...

Hideo Kojima du gjorde det, det lykkedes og afslutte din Saga om Solid Snake på en værdig måde... ? var? nej jeg græder aldeles ikke!

Hehe sagt på en anden måde, jeg er netop lige blevet færdig med MGS4, what a rush!

Sætter resten i spoiler markering for sikkerheds skyld.
Det første jeg tænkte på var at der faktisk er en scene fra en af de tidligere trailers som ikke er med her, eller jo det er den, men på en anden måde, jeg snakker om scenen hvor Snake sidder ned, og har pistolen i sin mund, fra traileren af foregår dette i en bygning højst sandsynlig i Middle East, hvor han sidder i battlesuitet aka. Octocamo, denne scene er i spillet flyttet til Kirkegården, hvor han er i civil tøj.

Hen mod slutningen hvor GW og de andrer AI's var slettet, sad jeg og tænkte "jamen hør vi mangler da noget hvor er Liquid, og da man så i sløret tilstand, ser en gå hen mod en er man ik i tvivl om hvem det er...

Bossfigthen med Liquid, damm en geni streg (og en lille hentydning til MGS1 måske) det var ikke fordi den var svær, den var bare genialt fundet på, efter man har kæmpet alle kampene mod the BB Corps, som var de her store løben rundt kampe, på nær en, så vender Hideo Kojima bøtten rundt og giver os en god gammeldags Fightscene, fuldkommen med Life Bar i øverste hjørne. Men det mest geniale var at man gennemgik MGS saga'en ved at navne på Old Snake og Liquid Ocelot skiftede undervejs, Ocelot og Naked Snake osv. mens musikken fulgte med for dælen det gav gåsehud på den fede måde for mit vedkomne.

Afsløringen af Johnny's hemmelighed, der gjorde han ku undgå både The System, og Praying Mantis krafter, morede jeg mig herligt over, her troede man sikkert han var en eller anden oversej helt, og så viser det sig bare han hader nåle! haha det satme go humor 8-)

Drebin var jeg også ret vild med, synes han var en meget cool karakter, der altid lige dukkede op når man havde brug for ham, og scenen mellem ham og Otacon til sidst var meget munter "oh that's Right the Nanomachines don't keep the Alcohol down anymore" eller hva han lige præcis sagde 8-)

Flere geniale ting, Old Snake's drøm om The Shadow Moses Incident (her var jeg ved og tro PS3 genstartede fordi den lige sku skifte opløsning) hvor man lige får lov at spille lidt af MGS1. Og så da man kommer til Shadow Moses igen, og "The best is yet to come" begynder at spille, det var satme smukt, og de små flashback scener hvor man høre Snake "A surveliance camera!" jeg rendte rundt til hvert sted, bare for at få det hele med 8-)

Raiden fik også sin lykkelige slutning efter og ha været så meget igennem nååå.. hehe.

En værdig afslutning, på en Spilserie jeg har været med fra start af og nydt hvert sekund, Solid Snake fik den afsked han fortjente, og så begik han ikke selvmord, som Hideo Kojima sikkert ville ha os til og tro efter den trailer han udsendte for nogle år tilbage.

Fik også set Bonus matrialet bagefter, og yes der var masser af Voice recordings Sessions, hvilket jeg elsker og se.

David Hayter var self. altid cool og se lave Stemmen, men ham der imponerede mig mest var Phil LaMarr, da han lige demostrer hvordan han laver Vamp's stemme, damm det lyder sindsygt. Og Stemmen bag Otacon er også ret munter, har set ham før (Christopher Randolph) men det stadigvæk lidt sjov og tænke på det er ham der står bag.

Tror stortset de kom rundt om de fleste self. også Patric Zimmerman (Liquid) Og Fred Tatasciore ja han går bare hel amok som Beast.

Resten af Matrialet gennemgik produktionen af MGS4, man får blandt andet indblik i perfektionisten Hideo Kojima, der efter alle voice recordings og animationen er lavet beslutter at tage dele af slutscene om med ny recording, det er satme vovet og gøre, men Hideo var overbevist om det var det rigtige og gøre.

Generelt var det et ret godt behind the scenes, rart og se små stridigheder mellem Hideo og hans folk.

Nåja og så se Jordens heldigeste mand, Ryan Payton damm han har et fedt job 8-)

Ja det var en lille bid tekst om et af 2008's vigtigeste spil, Hideo Kojima og hans folk har sat nivauet for 2008, som andre vil stræbe efter.

Ps. for satan Hideo Kojima og Co. kan strikke fede action scener sammen!

mere Ps. hvem er GOD i spillet, jeg kan se Hideo Kojima er listet som stemmen i end credits, men det var ikke lige noget jeg lagde mærke til i spillet, eller var den kun for den Japanske udgave ?

Solid Snake nyd dit Otium, du har fortjent det 8-)

Gravatar

#224 McPeter 16 år siden

GTA4 patch skulle være ude nu - kan dog ikke finde ud af hvad den indeholder:
http://www.ps3fanboy.com/2008/06/23/grand-theft-au...

Edit: "This patch notably addresses the oft-heard early complaints of "multiplayer connectivity issues" and "freezes during certain modes." There's a full list of 11 total fixes so, if you've been having trouble getting things done in Liberty City, Rockstar wants to offer you an apology and recommends taking this patch out for a test drive."
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#225 McPeter 16 år siden

Full GH3:Aerosmith track list:
http://www.ps3fanboy.com/2008/06/23/full-guitar-he...

Tier 1: "Getting the Band Together" (Nipmuc High School)

"All the Young Dudes" by Mott the Hoople (cover)
"Draw the Line" by Aerosmith
"Dream Police" by Cheap Trick
"Make It" by Aerosmith (re-recorded)
"Uncle Salty" by Aerosmith

Tier 2: "First Taste of Success" (Max's Kansas City)

"All Day and All of the Night" by The Kinks (cover)
"I Hate Myself for Loving You" by Joan Jett
"Movin' Out" by Aerosmith (re-recorded)
"No Surprize" by Aerosmith
"Sweet Emotion" by Aerosmith

Tier 3: "The Triumphant Return" (The Orpheum)

"Complete Control" by The Clash
"Livin' on the Edge" by Aerosmith
"Love in an Elevator" by Aerosmith
"Personality Crisis" by New York Dolls (cover)
"Rag Doll" by Aerosmith

Tier 4: "International Superstars" (Moscow)

"Bright Light Fright" by Aerosmith
"King of Rock" by Run-D.M.C.
"Nobody's Fault" by Aerosmith
"She Sells Sanctuary" by The Cult
"Walk This Way" by Run-D.M.C. featuring Aerosmith

Tier 5: "The Great American Band" (Half Time Show)

"Always on the Run" by Lenny Kravitz
"Back in the Saddle" by Aerosmith
"Beyond Beautiful" by Aerosmith
"Dream On" by Aerosmith (re-recorded)
"Hard to Handle" by The Black Crowes (cover)

Tier 6: "Rock N Roll Legends" (Rock & Roll Hall of Fame)

"Cat Scratch Fever" by Ted Nugent
"Mama Kin" by Aerosmith (re-recorded)
"Sex Type Thing" by Stone Temple Pilots
"Toys In The Attic" by Aerosmith
"Train Kept A Rollin" by Aerosmith
"Guitar Battle vs Joe Perry" by Joe Perry

Bonus Songs (The Vault)

"Combination" by Aerosmith
"Kings and Queens" by Aerosmith
"Let The Music Do The Talking" by Aerosmith
"Mercy" by Joe Perry
"Pandora's Box" by Aerosmith
"Pink" by Aerosmith
"Rats In The Cellar" by Aerosmith
"Shakin' My Cage" by Joe Perry
"Talk Talkin" by Joe Perry
"Walk This Way" by Aerosmith
Gravatar

#226 McPeter 16 år siden

Og her er hele GTA patch noten:

Here's the full list of fixes:

Fixed an issue where players were unable to enter or exit vehicles in GTA Race.

Fixed an issue where scripted vehicles were causing games to unexpectedly crash.

Improved reliability and frequency of PS3 online leaderboard updates.

Fixed a rare hang some players encountered when moving from a Race or GTA Race lobby into gameplay.

Fixed a hang that would occur when players were switching teams during the countdown in the lobby.

Fixed an issue where players were able to get ridiculously high scores from Cops 'n Crooks matches.

Changed GTA Race and Race so that the last player remaining always receives a reward of $250.

Fixed an issue where spectating players would prevent the game from finishing.

Fixed an issue where players were unable to spectate in Round 2 of Cops 'n Crooks games.

Changed countdown timer in lobby so that it no longer resets when new players join a game.

Changed the kick option so that kicked players are no longer brought back to single player.
Gravatar

#227 ks 16 år siden

Primært bugfixes, lader det til.

Hvor mange spiller egentlig stadig GTA?

Jeg synes det var et fremragende spil, men desværre var der ikke så meget at lave, da man først havde fået det gennemført. Det blev hurtigt ensformigt at "gå amok" i byen, og onlinedelen var - mildt sagt - skuffende.

Hvor er bony egentlig? Synes det er lang tid vi har set noget til ham.

Og så, nu hvor det første halve års store titler er ude, og vi står overfor en "stille" sommer, hvilke titler ser i frem til efter sommeren? Personligt har jeg øjnene på Far Cry 2, der har en spændende setting og generelt virker som om, at den tør prøve noget nyt indenfor FPS-genren, og til dels Fallout 3, der måske bliver mit første seriøse forsøg med et RPG.
Gravatar

#228 elwood 16 år siden

Mercenaries 2
Star Wars: Force Unleashed
Gears of Wars 2
Resistance 2
Mirror's Edge
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts

Og ikke mindst Little Big Planet, det faktisk nok det jeg ser mest frem til 8-)

Og alle overraskelserne på dette års E3, ting som vi ikke har hørt om, men bare dukker op.

Gravatar

#229 DarkLight 16 år siden

#228, meget muligt. Men de gode spil starter først med at komme til September :/
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#230 elwood 16 år siden

#229 tror nu også jeg er beskæftiget et godt stk. tid endnu med det jeg har 8-)

Mercenaries når lige og kommer 31 August dog.

Skriv ny kommentar: