Gravatar

#51 elwood 16 år siden

#50 Jeg er skam fuldt i live har vekslet mellem Boom Blox og så GTA IV som jeg endelig, eller desværre har gennemført nu. skriver nok lige lidt om det i den respektive tråd senere.

Min inaktivitet i trådene her skal jeg straks få gjort noget ved hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#52 elwood 16 år siden

Jeg starter hårdt ud.

Haze IGN 4.5!

LBP mini preview

Mad World til Wii Tror ikke den går ubemærket forbi ESRB, eller de andre ratings for den sags skyld.

Og så er det jo imorgen at Penny Arcade Adventures: On the Rain-Slick Precipice of Darkness, Episode One (fed titel ikke) bliver frigivet, hvertfald på xbox live arcade, og sikkert også til PC, PS3 ved jeg ikke. Og det ser jeg nu en del frem til må jeg indrømme.

Gravatar

#53 ks 16 år siden

For fanden, Haze får godt nok hug rundt omkring. Jeg har læst GameSpot og IGN's reviews, og de er langt fra positive.
Gravatar

#54 McPeter 16 år siden

Darksiders:
http://ps3.ign.com/articles/875/875489p1.html

Damn - jeg vil også smadre folk med biler (uden at jeg kører dem) hehe

#51 - hehe godt jeg lige fik vækket dig. ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#55 elwood 16 år siden

Så er det vidst her den 23/5 at Rock Band kommer ud til os 360 ejer også, hvertfald ifølge Play.com

Ja Haze får et par hug må man sige, det ikke nok og ha en rapkæftet Udvikler der kan sige
Shit cock

Men jeg venter nu og høre hvad folket herinde evt. siger, mine penge er i første omgang reseveret til MGS4 der så vidt jeg ved kommer her den 12 Juni.
Gravatar

#56 ks 16 år siden

#54 - DarkSiders ser faktisk rigtig spændende ud. Det er ellers noget tid siden, at jeg har været interesseret i en af de her "hack/slash actionspil" - men DarkSiders ser, indtil videre, meget gennemført ud.

PS: Nej, jeg ejede en XBOX i sidste generation, så jeg har ikke prøvet God of War :)
Gravatar

#57 DarkLight 16 år siden

EU Store.

Playable content
Bourne Conspiracy demo (free)
Iron Man demo (free)
Everybody's Golf 2 "Beginner's demo" for PSP (free)
Everybody's Golf 2 "Intermediate demo" for PSP (free)
Ultimate Board Games Collection demo for PSP (free)

Add-on content
High Stakes: Poker Video Chat pack (free)
8x Go!Explore map packs (£14.99/€19.99 each)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#58 elwood 16 år siden

Gravatar

#59 elwood 16 år siden

Michael Hollick er ikke hel tilfreds med sin Union

Manden bag stemmen til Niko Bellic fra GTA Iv, fortæller om hvordan han ikke ser noget til alle de store penge som spillet tjener ind.

Dette har været en ongoing ting for Voice Actors, og Motion Capture Actors i lang tid.

Og jeg håber da at der på et tidspunkt kommer en ændring således at de også kan få glæde af et produkts succes, på samme måde som andre medier kan.

Gravatar

#60 elwood 16 år siden

Nu går jeg ikke udfra Patriarch beder mig ændrer teksten ligesom sidste gang, hvor hvor jeg var tæt på at afsløre han var en af hovedaktørene bag musikken til Haze, lidt for tidligt...

En lille artikel 1up har lavet

Og selvom spillet så ikke får den hel store lovprisning, og jeg indrømmer også demo'en heller ike fangede mig helt, så synes jeg sku aligevel det er lidt sejt, vi har en filmz'er på Haze holdet 8-)

Har bare lige et spørgsmål, har du mødt ham den hyper spiludvikler fra Free Radical hehe.

Skriv ny kommentar: