Jeg har indtil jeg selv købte det til PS3 kun spillet det på X360 og jeg var irriteret over at PS3 guitaren ikke reagerede godt nok. På X360 spillede jeg godt nok til at gennemføre alt på hard og begyndende expert. På PS3'en kunne jeg kun komme igennem halvdelen af hard sangene.
Har nu prøvet at gå ind i instillinger og Calibrate Lag. Selvom jeg tager deres auto-test så indstiller den mig til 0ms lyd og 0ms billede. Forsøgte dog at stille billede lag til 1ms.
Nu flyver jeg igennem sangene og jeg har et meget bedre "feel" med at ramme tonerne. Kom også igennem 2 nye sange på expert som jeg havde givet op på.
Blot et lille tip hvis I har problemer. Viser sig især på hard/expert når noderne flyver meget hurtigt forbi og/eller der er mange hurtigt i træk efter hinanden.
Af folkene bag Crimson Skies (Capcom er udviklerne, men de har en del af folkene fra FASA ombord) som jeg var hel pjattet, med både til pc, og den efterfølgende efterfølger til xbox'en.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det nye Alone in The Dark ser skræmmene godt ud, eneste anke jeg pt. lige har er at jeg synes ikke "helten" snakker så meget, han er lidt for stum, NPC'erne står også lige lovlig meget stille, i betragtningen af man selv står og kæmper mod det onde, men stemningen er her i stride strømme.
Og nej jeg vil slet ikke sammenligne det her med GTA IV, Mafia har altid haft fokus på den dybe historie, og de dybe forhold til karakterene, desuden var Mafia et af de første spil der introducerede kærlighed på en troværdig måde i et spil efter min mening, plus en af de mest
modige
slutninger
så jeg regner jeg med historien igen kommer i fuld fokus den her gang i slutningen af 2009, plus self. den grafiske opgradering og nye gameplay elementer.
Mafia og GTA har hver deres styrker, udviklerne ser sig heller ikke som en GTA klon, men snakken kommer op hver gang snakken falder på Mafia spillene desværre.
Damm jeg glæder mig 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Mark MacDonald, har sådan en behaglig stemme hehe.
Ser ud til og være en slags hyggelig laid back style snak med forskellige betydningsfulde personer i spilbranchen, jeg glæder mig hvertfald til og se det.
#61 McPeter 16 år siden
Jeg har indtil jeg selv købte det til PS3 kun spillet det på X360 og jeg var irriteret over at PS3 guitaren ikke reagerede godt nok. På X360 spillede jeg godt nok til at gennemføre alt på hard og begyndende expert. På PS3'en kunne jeg kun komme igennem halvdelen af hard sangene.
Har nu prøvet at gå ind i instillinger og Calibrate Lag. Selvom jeg tager deres auto-test så indstiller den mig til 0ms lyd og 0ms billede. Forsøgte dog at stille billede lag til 1ms.
Nu flyver jeg igennem sangene og jeg har et meget bedre "feel" med at ramme tonerne. Kom også igennem 2 nye sange på expert som jeg havde givet op på.
Blot et lille tip hvis I har problemer. Viser sig især på hard/expert når noderne flyver meget hurtigt forbi og/eller der er mange hurtigt i træk efter hinanden.
#62 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#63 elwood 16 år siden
Med Special Gæst, og hvis jeg siger det ikke er Hideo Kojima, sku det ikke være svær at regne ud hvem det så er 8-)
#64 elwood 16 år siden
Af folkene bag Crimson Skies (Capcom er udviklerne, men de har en del af folkene fra FASA ombord) som jeg var hel pjattet, med både til pc, og den efterfølgende efterfølger til xbox'en.
#65 elwood 16 år siden
Alone In The Dark se videoerne med Walkthrough 1-7
Hvor spillets forskellige aspekter gennemgåes.
ser ud til at blive en rollarcoaster ride af scripted sekvenser, hvilet i den ehr type ikke nødvendigvis er en dårlig ting.
#66 elwood 16 år siden
Lidt "relativ" ny info
Og nej jeg vil slet ikke sammenligne det her med GTA IV, Mafia har altid haft fokus på den dybe historie, og de dybe forhold til karakterene, desuden var Mafia et af de første spil der introducerede kærlighed på en troværdig måde i et spil efter min mening, plus en af de mest
så jeg regner jeg med historien igen kommer i fuld fokus den her gang i slutningen af 2009, plus self. den grafiske opgradering og nye gameplay elementer.
Mafia og GTA har hver deres styrker, udviklerne ser sig heller ikke som en GTA klon, men snakken kommer op hver gang snakken falder på Mafia spillene desværre.
Damm jeg glæder mig 8-)
#67 elwood 16 år siden
Beyound good and Evil 2 annoceret
Bioshock til PS3 sku komme til Oktober.
Sig mig er jeg den eneste herinde ?
Ekko.. ekko
Hva drikker Møller...
#68 DarkLight 16 år siden
Eurogamer: 8 / 10
IGN UK: 9.9 / 10
Var noget overrasket over at læse at der ikke kommer en pre-intstall inden man spiller på PS3, men derimod en løbende installation før cut-scenes.
#69 elwood 16 år siden
Glæder mig også en del til Metal Gear Solid Digital Graphic Novel 2, part 1 der handlede om The Shadow Moses Incident, fandt jeg ret go.
Selv om det ikke er et spil, men mere en slags "interactive" historie.
se de første 15 min
3 timer og 33 min til RE5's nye trailer, hvis ikke da Gametrailers går efter en hel anden tidszone igen hehe.
1up promo for deres nye program
Mark MacDonald, har sådan en behaglig stemme hehe.
Ser ud til og være en slags hyggelig laid back style snak med forskellige betydningsfulde personer i spilbranchen, jeg glæder mig hvertfald til og se det.
#70 DarkLight 16 år siden
Træt af jeg ikke har en PSP længere. Ville ellers gerne have set Graphoc Novel 1 :)