Gravatar

#11 elwood 17 år siden

#6 Det lidt svær at sige, jeg kan godt li gamespot's live dækning men den kan man jo også se selv uden at være member for det meste, bare ikke i så høøj stream, men det er dem som jeg har, og det er primært på grund af deres livedækninger.

Med hensyn til ign jeg bruger kun deres insinder ting, og til det formål låner jeg min fætters account, så det er meget rart.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 filmz-Kadann 17 år siden

#10 -

I lyset af at Playstation 1, 2 og PSP'en er skrumpet med alderen, sker det helt sikkert på et tidspunkt, når man har fået set lidt mere på køling o.s.v. Der har da også været visse udtalelser fra Sony der har antydet at der kommer en mindre udgave, muligvis passivt kølet på et eller andet tidspunkt.

Dog tvivler jeg stærkt på at vi ser sådan en indenfor de næste par år, da det jo tog ret lang tid før Sony sendte PS One, PS Two og den nye PSP på markedet, i forhold til hvornår de oprindelige modeller blev lanceret.

Størrelsen synes jeg dog ikke er noget at bekymre sig om. Jo, den er stor, men når den står på højkant er den ca. samme højde og dybde som en gammel PS2, den er dog noget tykkere, men sammenligner du den med en PS Two, så er det klart at den ser enorm ud. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#13 filmz-DocDoom 17 år siden

Jeg takker igen
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#14 elwood 17 år siden

hehe Darklight ser ud til vi har været rimelig heldig.

This is from the amazon discussion board:

"In reply to on 27 Aug 2007 23:07 BST Michalis Demetriou says: Thank you for contacting Amazon.co.uk with your enquiry.I have checked your order #026-0718689-8038857 and can confirm thatthe price of the item "Folklore (PS3)" is 14.95 GBPI can also confirm that the price of the item "Lair (PS3)" from theorder #026-5261485-4404464 is 14.95 GBP.Amazon.co.uk always wants to provide a good service to its customers.Hence, we will honour the prices given at the time of placing theorder.Please be assured that there will be no changes in the price of theitems.We hope that we have been able to alleviate your concerns.Thank you for shopping at Amazon.co.uk."

Det er en der skrev til dem, fordi prisen er gået op nu her.
Gravatar

#15 filmz-NeoDk 17 år siden

ARG!

Har bare nada penge til alle de ps3 spil også, hvis jeg bestemmer mig for at impotere Rock band
Gravatar

#16 elwood 17 år siden

#15 hehe det strenge tider, Har nu heller ikke tænkt mig at købe hele Rockband pakken, tror jeg nøjes med Guitar delen, så har jeg også en xtra guitar til GH2.
Gravatar

#17 elwood 17 år siden

Uncharted Interview, med lidt god info om et af PS3'ens mest ventede titler i år.

Lyder til de stadigvæk tweaker på Aiming systemet, det var sådan set bare det jeg ville vide.

Uncharted
Gravatar

#18 filmz-NeoDk 17 år siden

Man skal da osse have trommerne, mirkofonen
Men skal osse have GH3 :P

Men med Rock Band, de snakker om at lave noget med Europa, hvad mener de med det, at de vil gøre lidt ligesom med Singstar, lave specielle sange så vi kan spille danske sange i Rock band ?

Men havde tænkt på med Rock band stage pakken fra usa, der får du Troomer,guitar,mirc med også den amerikanske udgave
Man kan jo nok sikkert når det udkommer her hjemme købe en udgave med spillet og guitar, for så har jeg en bass guitar der og den danske udgave af spillet, men tror I de laver så meget forskel på det ?
Gravatar

#19 elwood 17 år siden

Mit gæt er der kommer en pakke med det hele i, og så en pakke med spillet og hver af de andre ting.

Men med Rock Band, de snakker om at lave noget med Europa, hvad mener de med det, at de vil gøre lidt ligesom med Singstar, lave specielle sange så vi kan spille danske sange i Rock band ? Ja har du ikke hørt det Susi og Leo har lånt deres mastertracks af Smoke on the Water til Harmonix, så vi nu alle sammen kan opleve hvad det vil sige at trykke den virkelig af 8-)

Det her er Fantastisk på PAX var der en sanger Jonathan Coulton, der sang en Zombie sang, bare lyt til teksten, genialt.

[url= ]Re Your Brains[/url]
Gravatar

#20 elwood 17 år siden

Fantastisk download program jeg har sku bare høre en preview på mp3'en, og nu har den så hentet sangen istedet for at afspille den hehe, der sparede jeg lige en dollar.

Wil Wheaton's Meget roste Keynote Speech at PAX

En sand Gamer 8-)

Især hans Intro "My name is Wil Wheaton and Jack Thompson can suck my balls" hehe så er tonen lagt an.

Skriv ny kommentar: