#31 hehe well jeg har ferie (sidste uge nu) så jeg går nok først i seng ved 2-3 tiden tidligst, men jeg tror umiddelbart først jeg forsøger at lave et lokal map og tosser lidt rundt, så jeg ved lidt hvo'en det fungere. Manual har man jo ik rigtig noget af i Dl udgaven.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nå den gik ikke Lair (PS3) --------------------------------------------------------------------
Despite our best efforts, with the millions of items available on our website, pricing errors can occasionally occur.
In our Pricing and Availability Policy (see http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.h... we state that where an item's correct price is higher than our stated price, we will cancel the order and notify you of that cancellation.
Your order has now been cancelled. If you still wish to purchase this item, please place a new order online which will be charged at the correct price, when we dispatch it to you.
Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused by this error, and rest assured that we will continue to make every effort to maintain the accuracy of all prices on our site.
We look forward to serving you again in the future.
Warmest regards,
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg opgav at vente på Warhack i går, og det var den rette beslutning, da den stadig ikke er oppe. Desværre skal jeg i biografen i aften og ud og bowle i morgen, så der bliver ikke meget tid.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg synes da ikke I skal give op så let. De har jo sendt en mail hvor de direkte bekræfter, at de vil 'stå ved' prisen. Så er det da for sent at gøre brug af 'cancel-retten'.
Velkommen til næste afsnit i Da Manhunt 2 fik en AO-rating
I sidste afsnit, hørte vi om blandt andet California Senator Leland Yee som forlangte at vide hvad der var ændret i den nu M-rated udgave. Og hvorledes ESRB forsvarede deres M-rating til spillet.
I dagens afsnit Kommer Intriger på bordet! Holland kommer ind fra siden linien og udtaler at ministeriet ikke har haft held med at banne det meget omtalte spil i følge deres lov, som mener at folk godt selv kan afgøre hvad de må spille Jack Thompson: Argg Jeg må gøre noget, det kan ikke være rigtig!
Men jo umiddelbart ser det ud til at Serien har taget en drejning til fordel for de kære Hollænder, og jeg tror de kan se frem til en masser Export request inden længe...
Følg med i næste afsnit af Da Manhunt 2 fik en AO-rating
Mit tv har en HDMI-udgang og en component-udgang (den med rød/grøn/blå). For at spørge som en total blondine: Hva' er bedst at anvende af de to muligheder? Jeg regner med at tilslutte en PS3 til Blu-Ray (og spil selvfølgelig) eller en Blu-Ray el. HD-afspiller.
Jeg tillader mig også at oprette en særskilt teknik-tråd med samme spørgsmål under titlen "HDMI eller component", så når i har læst nærværende, så kan I naturligvis ignorere den anden tråd.
#31 DarkLight 17 år siden
#32 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#33 elwood 17 år siden
#34 elwood 17 år siden
--------------------------------------------------------------------
Despite our best efforts, with the millions of items available on our
website, pricing errors can occasionally occur.
In our Pricing and Availability Policy (see
http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.h...
we state that where an item's correct price is higher than our stated
price, we will cancel the order and notify you of that cancellation.
Your order has now been cancelled. If you still wish to purchase this
item, please place a new order online which will be charged at the
correct price, when we dispatch it to you.
Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused by
this error, and rest assured that we will continue to make every effort
to maintain the accuracy of all prices on our site.
We look forward to serving you again in the future.
Warmest regards,
#35 DarkLight 17 år siden
Jeg opgav at vente på Warhack i går, og det var den rette beslutning, da den stadig ikke er oppe. Desværre skal jeg i biografen i aften og ud og bowle i morgen, så der bliver ikke meget tid.
#36 myggen 17 år siden
#37 elwood 17 år siden
I sidste afsnit, hørte vi om blandt andet California Senator Leland Yee som forlangte at vide hvad der var ændret i den nu M-rated udgave. Og hvorledes ESRB forsvarede deres M-rating til spillet.
I dagens afsnit Kommer Intriger på bordet! Holland kommer ind fra siden linien og udtaler at ministeriet ikke har haft held med at banne det meget omtalte spil i følge deres lov, som mener at folk godt selv kan afgøre hvad de må spille Jack Thompson: Argg Jeg må gøre noget, det kan ikke være rigtig!
Men jo umiddelbart ser det ud til at Serien har taget en drejning til fordel for de kære Hollænder, og jeg tror de kan se frem til en masser Export request inden længe...
Følg med i næste afsnit af Da Manhunt 2 fik en AO-rating
#38 Bony 17 år siden
#39 elwood 17 år siden
Hmm måske var afbestilling af vores Lair et tegn 8-)
http://ps3.ign.com/articles/817/817117p1.html
Oh well håber stadig på en demo, så jeg kan se det for mig selv.
#40 filmz-DocDoom 17 år siden
Mit tv har en HDMI-udgang og en component-udgang (den med rød/grøn/blå). For at spørge som en total blondine: Hva' er bedst at anvende af de to muligheder? Jeg regner med at tilslutte en PS3 til Blu-Ray (og spil selvfølgelig) eller en Blu-Ray el. HD-afspiller.
Jeg tillader mig også at oprette en særskilt teknik-tråd med samme spørgsmål under titlen "HDMI eller component", så når i har læst nærværende, så kan I naturligvis ignorere den anden tråd.
Atter en gang tak til de alvidende :-)