Jeg fandt dette på nettet og det gjorde mig mega tosset på Sony "Confirmed retail release dates for Heavenly Sword are September 14 in the UK with the rest of Europe following on September 19."
#213 Ja, det er rigtigt nok... Men en butik som Coolshop giver jeg ikke noget for, ringere service skal man lede efter Kan ikke lide den butik, de opdatere heller ikke deres side så meget igen
Jeg har kun en ting at sige Heavenly sword er for fedt, fandt det i min lokale Bog og ide... Ved ikke hvordan de har kunnet have fået det en uge før men det er total fedt :D
#211 filmz-DocDoom 17 år siden
#212 filmz-NeoDk 17 år siden
"Confirmed retail release dates for Heavenly Sword are September 14 in the UK with the rest of Europe following on September 19."
#213 elwood 17 år siden
Jeg har nu faktisk hørt 27 September som release date, den står på nogle online sites, f.eks. Coolshop.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#214 filmz-NeoDk 17 år siden
Ja, det er rigtigt nok...
Men en butik som Coolshop giver jeg ikke noget for, ringere service skal man lede efter
Kan ikke lide den butik, de opdatere heller ikke deres side så meget igen
#215 elwood 17 år siden
Lige nu da jeg kom hjem lå Super Paper Mario f.eks. og ventede på mig.
Uanset hvad så er Heavenly Short ikke lige på min must buy liste endnu, der er nogen andre titler der trækker, men eventually skal jeg da nok ha det.
#216 aknot 17 år siden
Mit Bruger id er "aknot47"
#217 filmz-NeoDk 17 år siden
Lige noget andet.
Super paper mario is the shit ?
Er det fedt eller skidt?
Lige en anden ting
Kan du nævne nogle gode gamecube spil?
Ved godt Zelda wind walker, paper mario, skal have købt Resident evil 4 wii versionen
#218 elwood 17 år siden
Det er gået over til at blive mere en platformer med rollespils elementer, der snakkes MEGET så det skal man være klar på.
Jeg synes det er en god serie, men ku man ikke li Paper Mario til Gamecuben, er der nok mindrer chance for at man kan li det her.
Jeg spiller det især for humoren, synes den er ret gennemført.
Men sagt på anden måde, nej det er ikke Super Mario Galaxy 8-)
Tjek Ign's review ud her in motion
giver nok lidt mere en ide om hvad det går ud på.
#219 Bony 17 år siden
Måske folk var klar på en slags MS turnering imorgen..?
#220 filmz-NeoDk 17 år siden
Heavenly sword er for fedt, fandt det i min lokale Bog og ide...
Ved ikke hvordan de har kunnet have fået det en uge før men det er total fedt :D