Gravatar

#231 filmz-DocDoom 17 år siden

Ingen mørke-kørsel, tak - ka' ikke se en skid! :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#232 elwood 17 år siden

hehe.

Nå fik lige givet min sidste Beta kode til COD 4 til min ven, så nu kan jeg banke ham her de næste dage.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#233 Bony 17 år siden

Haha, så tabte jeg lige de 3-4 gange som jeg sagde inden. :D

#231 - Sorry, i var lige prøvedukker. Havde ikke prøvet nat på den bane så skulle lige prøve. :) Jeg var dog selv ret elendig. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#234 filmz-DocDoom 17 år siden

Hvis vi får samlet nogle til et nyt spil i ugen, skal vi så ikke prøve "friends only" eller hvad det hedder? Jeg mener der er sådan en funktion? Det er lidt nederen når man lige er ved at overhale en filmz-mand, og så tager en eller anden australier lige førstepladsen! :-)
Gravatar

#235 aknot 17 år siden

#229 varbehar :)

Tak for spillet drenge, det var dæleme sjovt.

Enig med Dr. D, synes nok der var nogle filmz folk i blandt jeg ikke havde hørt om før :)

Er klart frisk på et tur igen snart.
Gravatar

#236 filmz-DocDoom 17 år siden

Me too - det var ikke min store dag; det gik bedre forleden 1on1 mod Bony, hvor vi var nogenlunde jævnbyrdige. Måske har han trænet siden? :-)

Giv lige et ok varsel og et tidspunkt, når vi skal give den gazz.

Måske vi også skulle lave den regel, at man skal skifte bane for hvert spil (med mindre man aftaler at spille på en bestemt). Selvom der faktisk blev skiftet bane i dag, så var det bestemt ikke mine favoritter - eller rettere; det var nogen som jeg ikke har spillet i et par uger. Ja, ja, undskyldninger har jeg nok af!!!
Gravatar

#237 Bony 17 år siden

Jeg er også enig i at vi skal holde de andre udenfor. :) Jeg ved ikke lige hvorfor jeg ikke slog "friends only" til.. Jeg tænkte godt på det, men tror jeg kom fra det igen af en eller anden mærkelig grund.

Mht. valget af baner så anede jeg ikke hvilke jeg skulle vælge. Og kunne jo af gode grunde ikke rigtigt spørge folk til råds så valgte sådan lidt baner jeg kunne forestille mig var underholdende. Også derfor jeg gik ud af spillet så vært-rollen blev aknots. Næste gang må der aftales på forhånd. :)

Og ja til Doctor D. Der er skam blevet trænet en del siden. Men ved dog ikke om det har gjort det store ved min kørsel. haha.. :)
Gravatar

#238 elwood 17 år siden

Motorstorm, og Warhawk bah!

Har lige spillet en halv times Uno Online med min ven, hehe det var go spas, men 360'eren headset funktion er ik al for god der er lidt forsinkelse på, og så ender vi med at snakke i munden på hinanden, men vi fandt dog ud af det til sidst.

Lyder til i har haft en god tur i det herlige ørken landskab 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#239 Bony 17 år siden

Jeg sidder lige pt og kører Sidewinder Offline.. Jeg tror seriøst snart at jeg har ramt samtlige sten der er på ruten! :)

Damn, den er tricky!
Gravatar

#240 aknot 17 år siden

#237 arhhaa jeg blev vært, blev lidt forvirret over at jeg lige pludselig havde alle disse valg muligheder :|

Ja næste gang må vi poste et par baner hver her, inden vi begynder.

Eller er der en anden smartere måde? mailing liste måske eller skype.

Skriv ny kommentar: