#81 I Q/A bruger han da PS3 som eksemple, men måske er det fordi de stadigvæk roder med at afprøve tilty support, at de vælger 360'eren som Demo model.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Pretty er det første jeg siger om det spil, flyene og smoketrails ser fantastiske ud, Demo'en var ret underholdende. indtil videre er det en Exclusive titel til Xbox360. Jeg har allerede en aftale om dogfights med min ven når det kommer ud. Udkommer engang i November
Mr. Sparkle! clip fra Super Happy Fun Fun episoden, hvor The Simpsons game joker med alt Japansk spil, Jimbo skal udkæmpes i Pokemon f.eks. og Millhouse er Prinsen fra Katamari serien. Udkommer senere på året til Wii, PS3, Xbox360 og DS
Jeg glæder mig hvertfald.
Så argg det allerede tre titler i November jeg skal ha. Ace Combat, Mass Effect og Assasins Creed, der er sikkert flere men jeg har lige glemt dem, ahh jo Uncharted 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Halo 3 Forge gennemgang se Part 3 og 4 de to første er spoilers hvor de demostere deres movie recording some både virker i SP og MP, udfra det hurtige glimt jeg så.
Men de to sidste part 3 og 4 viser deres Multiplayer editor i aktion, og det ser vanvittigt simpelt ud, så den tror jeg der kommer en masse kreative ting ud fra.
#81 DarkLight 17 år siden
#82 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#83 elwood 17 år siden
Pretty er det første jeg siger om det spil, flyene og smoketrails ser fantastiske ud, Demo'en var ret underholdende. indtil videre er det en Exclusive titel til Xbox360. Jeg har allerede en aftale om dogfights med min ven når det kommer ud. Udkommer engang i November
Mr. Sparkle! clip fra Super Happy Fun Fun episoden, hvor The Simpsons game joker med alt Japansk spil, Jimbo skal udkæmpes i Pokemon f.eks. og Millhouse er Prinsen fra Katamari serien. Udkommer senere på året til Wii, PS3, Xbox360 og DS
Jeg glæder mig hvertfald.
Så argg det allerede tre titler i November jeg skal ha. Ace Combat, Mass Effect og Assasins Creed, der er sikkert flere men jeg har lige glemt dem, ahh jo Uncharted 8-)
#84 DarkLight 17 år siden
Metal Gear Online !!
#85 elwood 17 år siden
Men Ace Combat har Singleplayer også, og det finder jeg altid meget munter i flyspil.
Bahh MGS jeg er skuffet over Hideo og Company indtil jeg høre mere om en evt. demo release går jeg i MGS hi, eller jeg forsøger i hvertfald 8-)
#86 DarkLight 17 år siden
#87 elwood 17 år siden
Men de to sidste part 3 og 4 viser deres Multiplayer editor i aktion, og det ser vanvittigt simpelt ud, så den tror jeg der kommer en masse kreative ting ud fra.
Halo 3 Forge
Ang. MGS suk hehe.
#88 elwood 17 år siden
1
2
3
4
The Groovitron er klart et af mine ynglings indslag, hver fjende + Bosser har deres egen Dans!
Det var så mit næste November Køb, overdog at import det fordi USA få det i October, hvis jeg kan finde det til en ok pris.
#89 elwood 17 år siden
LocoRoco Cocoreccho!
Haha hvor bliver jeg i godt humør de små tingester er bare så charmerende 8-)
Har sat mad over også som jeg venter på bliver færdig.
#90 elwood 17 år siden
MS 2 er under udvikling
Jeg har kun et eneste ønske Splitscreen for F!bip! sake!
That is all 8-)