Godmorgen og velkommen til endnu en dejlige uge. Ugen er denne gang ganske speciel. Ikke kun fordi det er i denne uge 2900 Happiness begynder. Nej nej.
Allerede nu er nettet ved at flyde over med rygter, så der er nok at holde øje med. Jeg er sikker på både Elwood og undertegnede vil gøre sit for at denne tråd flyder tilsvarende over.
#1 haha du skræmmer mig, de der "det jeg ved reklamer" ber bare om at blive parodieret, med alternative voice overs, nå men nok om tv-crap.
Med hensyn til TGS Det kan du banede på jeg vil hehe.
det er også på TGS at MGS4 endelig bliver tilgængelig for pressen og andre folk på messen at spille, så forvent en masse impressions fra det fra på torsdag og frem af. (måske der kommer nyt om MGS4 demo'en ? Please Hideo me love you long time)
Microsoft cheatede og holdt deres presse confrerenche før selve TGS, her kan læses et sammen drag af det, som starter baglæns? ja de starte med slutning så scroll ned til bunden og start derfra hehe.
Af højdepunkter kan nævnes Ninja Gaiden II live demo'en som kapoww er Her The good stuff is at 6:05 "Oh Yes there will be blood"
Nåja og Rez kommer til XBLA det skal nok blive meget munter.
OG ja det var da en lille start, forventer meget mere når Torsdagen sparkes igang, TGS er for alvor der hvor Sony vil vise sig frem med deres store titler, og ja Microsoft er mest bare med fra sidelinien, udfra de spil jeg har hørt sku være tilgængelig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hvis nogen absolut vil spoiler deres oplevelse Af Mass Effect, jeg vælger og alde være men hey gør bare opmærksom på men kan se en 42 min. demo af spillet her snart.
Jeg købte det forbi jeg troede det var et ret flyve spil (så kan jeg lærer at læse om spillende før jeg køber), men nej det var det ikke :| er herre dårlig til skydespil på konsoller :(
Men grafikken er nu meget fin, og det virker også som et cool nok spil, hvis man er til den slags.
Er der så nogen der har en idé om hvad spillet kommer til at koste inklusiv BT headset? Eller kan det i sidste ende bedst betale sig at købe det som download?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#8 Grafikken synes jeg nu var fin nok, næh det er gameplayet der fejler, hen mod slutningen bliver det rent ud sagt kedeligt, og slutningen er noget så skuffene.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 DarkLight 17 år siden
Det er i denne uge(Torsdag) at TGS begynder!
Allerede nu er nettet ved at flyde over med rygter, så der er nok at holde øje med. Jeg er sikker på både Elwood og undertegnede vil gøre sit for at denne tråd flyder tilsvarende over.
Så lad os da springe lige ud i det:
1Up's Shane: Dualshock & FW2.0 at TGS!
(Gammel tråd)
#2 elwood 17 år siden
Med hensyn til TGS
Det kan du banede på jeg vil hehe.
det er også på TGS at MGS4 endelig bliver tilgængelig for pressen og andre folk på messen at spille, så forvent en masse impressions fra det fra på torsdag og frem af. (måske der kommer nyt om MGS4 demo'en ? Please Hideo me love you long time)
Microsoft cheatede og holdt deres presse confrerenche før selve TGS, her kan læses et sammen drag af det, som starter baglæns? ja de starte med slutning så scroll ned til bunden og start derfra hehe.
TGS Microsoft
Af højdepunkter kan nævnes Ninja Gaiden II live demo'en som kapoww er Her The good stuff is at 6:05 "Oh Yes there will be blood"
Nåja og Rez kommer til XBLA det skal nok blive meget munter.
OG ja det var da en lille start, forventer meget mere når Torsdagen sparkes igang, TGS er for alvor der hvor Sony vil vise sig frem med deres store titler, og ja Microsoft er mest bare med fra sidelinien, udfra de spil jeg har hørt sku være tilgængelig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 elwood 17 år siden
Mass Effect
Om jeg glæder mig til spillet ? det tror jeg nok jeg gør!
Den her nye Mass Effect Trailer Er mere mig, selv om Joker's (Seth Green) lip sync er lidt weird, så ser det satme imponerende med resten.
#4 Bony 17 år siden
Er det virkelig så gennemført som de siger..?
#5 DarkLight 17 år siden
#6 aknot 17 år siden
Men grafikken er nu meget fin, og det virker også som et cool nok spil, hvis man er til den slags.
#7 Bony 17 år siden
#8 filmz-DocDoom 17 år siden
#9 elwood 17 år siden
#10 filmz-DocDoom 17 år siden