Gravatar

#1 Åkepool 11 år siden

Fra imorgen har Føtex den nævnte model til salg for 1699,- hvilket jeg synes lyder forholdsvis billigt.
Problemet for mig er, at jeg har så inderligt lidt forstand på teknik, så er der en med forstand der kan fortælle mig, om det er et godt køb eller om den har mangler jeg ikke kan leve uden eller måske er enormt langsom til at loade en blu-ray f.eks.?

På forhånd tak.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2 Åkepool 11 år siden

Anyone?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3 Åkepool 11 år siden

Hvad betyder det f.eks. at:

Der er kun DVB-T tuner og ikke T2 tuner i denne maskine.

Som der stod et sted?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4 Slettet Bruger [2532323814] 11 år siden

Der er vist noget info om den her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=9723...
Gravatar

#5 Åkepool 11 år siden

Tak.

Har lige læst et par anmeldelser et andet sted og de sviner den lidt til og skriver at den bl.a. ikke kan afspille det man er ved at optage, hvilket lyder lidt amatøragtigt.

Men Utyske, hvad betyder det med om der er den ene eller den anden tuner i? Som her DVB-T og ikke T2?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6 Slettet Bruger [2532323814] 11 år siden

DVB-T - T står for Terrestrial, det vil sige almindelig hus-antenne. Hvis jeg ikke husker helt galt, er T2 den nye standard som Boxer og TV2 enten skifter til, eller er skiftet til.

Har du kabel-tv, skal den understøtte DVB-C og har du almindelig hus-antenne, skal den understøtte DVB-T2, ellers tror jeg ikke du kan bruge den til noget, indenfor kort tid.

Men altså, det er taget ud fra hukommelse og jeg bruger ikke meget tid på at sætte mig ind i den slags, fordi jeg ikke selv ser tv, så ta' det med et gran salt. :)

Skriv ny kommentar: