Gravatar

#1 elwood 19 år siden

Nogen som kender til det problem at ens lyd/musik fryser nogle steder undervejs mens de bliver spilede til rulletekster? jeg tager et preview og hver gang, den kommer til et bestemt sted når rulleteksterne køre, så laver den ligesom en pause i musikken, som om den anstrenger sig for at komme forbi punktet hvilket den også gør.

men jeg finder det bare mærkeligt at det kun sker under rulleteksterne, hvis jeg disabler rulleteksterne køre det fint, kan man ha gjort end credits "tunge" når jeg skriver derinde i new title vinduet så vælger jeg at justere på den der hedder heights for at kunne skrive videre nedenunder er dette forkert?, teksten står på crawl.

Meget mystisk synes jeg, har også prøvet med både en mp3 fil og en wav fil af musikken, same results.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 filmz-vassago 19 år siden

Hvad snakker vi om?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 elwood 19 år siden

Er ved at lave nogle rulletekster i premiere 6.5. Til de rulle tekster skal køre et stykke musik, jeg trykker på preview for at se om det passer med hastighed og det hele.

Et stykke inde i musikken pauser det som om den køre fast, og så går den videre, filen virker fint i winamp og andre media-afspiller, og hvis jeg bare previewer filen uden laget med rulleteksterne(title) så, køre det uden problemer så jeg tror det noget med titles at gøre som forårsager det, jeg kan bare ikke rigtig finde grunden.
Gravatar

#4 filmz-vassago 19 år siden

Er det renderet?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 elwood 19 år siden

jeg kan godt lige prøve, men jeg næsten sikker på det noget med mine titles at gøre, jeg lavede en hvor jeg bare skrev to linier
og gemte den, den scrollede fint nok og musikken kørte videre.

Så jeg er næsten sikker på det er mig der gør noget forkert når jeg laver dem, jeg kunne nemlig ikke få linier til selv at forlænge sig når jeg var ved bunden i title vinduet, så jeg gik ned og under Transform og satte Height op, jeg er næsten sikker på det har noget med det at gøre.

Normal når man skriver så sku den vel bare selv forlænge sig nedaf, ligesom hvis man skriver et dokument, men det kan jeg ikke få den til, den stopper bare med at skriver ned af når jeg er ved bunden, hjælper ikke at trykke enter.

Jeg må gøre et eller andet gal?
Gravatar

#6 elwood 19 år siden

har lige renderet den bid hvor problemet opstod, og der var hakket der også, men disable jeg titlen som bliver vist, så er der ingen problemer. hmmmm.
Gravatar

#7 gi-jones 19 år siden

Prøv at exporte klippet til en avi fil i stedet. Man kan ikke altid stole på previews.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 elwood 19 år siden

Har prøvet, mit projekt er færdigt nu jeg lavede end credits med stills fungerede faktisk bedre.

Det med lyden er jeg overbevist om har noget med titles at gøre, hvis jeg disable title eller track hvertfald højreklikker på titlen, og siger disable og herefter eksporter klippet er der ingen problemer, hvis jeg eksporter klippet med rulletekst er problemet der igen, men som sagt det første gang jeg prøve at lave en title med roll.

Jeg ville bare genre prøve at lave noget med rulletekster, oh well det kan jeg sidde og lege med nu hvor det andet er færdig gjort, men tak for hjælpen aligevel til de sene Admins og til GI.

Skriv ny kommentar: