Jeg har gået og overvejet en løsning på et problem, som nogle måske vil finde bagatelagtigt, men det er noget, der har irriteret mig en del.
Jeg har rigtig mange koncert-dvd'er, som jeg ynder at se/høre, mens jeg foretager mig andre ting. Derfor er der ofte ikke behov for, at min projektor er tændt imens. Det er dog temmelig besværligt at navigere i menuen uden billede.
Derfor tænker jeg, at det kunne være rart med en lille lcd-skærm, som man kunne tilslutte afspilleren til via RGB eller SCART (HDMI er jo optaget), så man slipper for at tænde projektoren hver gang.
Det skal altså være en LILLE og BILLIG skærm.
Nogen bud?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#2 Så'n cirka samme størrelse som sådan en skærm på en bærbar dvd-afspiller/dvd-afspiller til bilen.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Hvad med at få fat i en gammel bærbar hvis ikk du har en i forvejen? Jeg bruger tit min bærbar når jeg laver mad eller vasker op eller sådan noget i køkkenet, bar husk at få en med lang batteritid da det er besværligt med ledninger og sån...
#1 filmz-yoshimura 16 år siden
Jeg har rigtig mange koncert-dvd'er, som jeg ynder at se/høre, mens jeg foretager mig andre ting. Derfor er der ofte ikke behov for, at min projektor er tændt imens. Det er dog temmelig besværligt at navigere i menuen uden billede.
Derfor tænker jeg, at det kunne være rart med en lille lcd-skærm, som man kunne tilslutte afspilleren til via RGB eller SCART (HDMI er jo optaget), så man slipper for at tænde projektoren hver gang.
Det skal altså være en LILLE og BILLIG skærm.
Nogen bud?
#2 filmz-Kadann 16 år siden
#3 filmz-yoshimura 16 år siden
#4 filmz-Kadann 16 år siden
Det er forholdsvis billige skærme af lidt spøjse producenter, men der er da enkelte billige muligheder imellem.
#5 frygtl0s 16 år siden