Tilbage i oktober 2004 købte jeg en Phillips HDRW 720 Harddisk DVD til 6000kr,- Jeg købte denne, da sælgeren sagde det var den bedst på det givende tidspunkt samt at chancen for at den ville gå i stykker var minimal. Jeg hørte på ham og købte den. I oktober 2005 (stort set præcis et år efter) gik blæseren ned, Jeg afleverede den og fik den repareret på en måneds tid. Jeg var glad igen, Men her i starten af juli gik den helt ned og kunne slet ikke tændes. Afleverede den igen til Fona, de sagde så det ville tage 10dage at reparere den, så jeg ventede. Da dagen var kommet sagde de at der havde været nogle problemer så de nye dele til dvd’en var ikke kommet. Nu blev ventetiden udsættes med 1uge. Efter længere tids venten hører vi så, at de nye dele ikke havde hjulpet, så jeg skulle vente 1uge igen. Men heller ikke her har de kunnet få dvd’en til at virke. Nu bliver jeg fortalt at de vil sende dvd’en til Philips så de kan få ordnet den!(dette var en mandag) De lover mig højt og helligt at et svar fra Phillips vil komme senest lørdag, jeg ringer lørdag men personen, som er den eneste der har koden til den computer, hvor svaret er på har taget dagen fri! Jeg ringer så mandag men han informere mig så at svaret ikke er kommet. Nu jeg blevet godt træt af at ringe! Så jeg snakker med chefen hos Fona han undskylder mange gange og siger ”jeg lover dig 1000% at der er svar tirsdag/onsdag. Var der så det, nej! Men den efterfølgende tirsdag (i dag) var der Bonus. Jubiii.. Bliver fortalt at dvd’en ikke kunne laves og jeg vil blive givet noget nyt. Bliver også fortalt at jeg skal komme ind til butikken med det samme! Gør jeg så, men desværre havde chefen taget fri! Og han er den eneste der kan give mig en ny dvd! Ahh
MEN REGNER DA MED at få den i morgen!
Spørgsmålet er nu bare: hvad kan jeg så få? Får jeg en dvd der er det samme værd som den oprindelige(6000kr)? Får jeg kun en dvd der koster det halve, eller hvad? hvad
Men hvordan får jeg så det forklaret til ham chefen.. =| lød lidt på en af de andre medarbejdere at jeg vil få en dvd der lignte den jeg havde købt mht størrelse af Harddisk og intet andet ..og de maskiner koster jo kun 2000kr nu så mister 4000kr.
Rent faktisk har du kun ret til et tilsvarende produkt. Dvs. en afspiller der er ligeså godt på alle måder, men prisen har ingenting at sige. Desværre.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Der kan dog muligvis klages over selve forløbet, såfremt du ikke er blevet behandlet ordentligt. Hvis det har taget sindsygt lang tid, eller hvis de har klokket rundt i det (og det lyder det lidt til) så er der muligvis noget at gøre, men de regler er lidt mere komplicerede.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 MakeItMonkey 18 år siden
Jeg købte denne, da sælgeren sagde det var den bedst på det givende tidspunkt samt at chancen for at den ville gå i stykker var minimal. Jeg hørte på ham og købte den.
I oktober 2005 (stort set præcis et år efter) gik blæseren ned, Jeg afleverede den og fik den repareret på en måneds tid. Jeg var glad igen, Men her i starten af juli gik den helt ned og kunne slet ikke tændes. Afleverede den igen til Fona, de sagde så det ville tage 10dage at reparere den, så jeg ventede.
Da dagen var kommet sagde de at der havde været nogle problemer så de nye dele til dvd’en var ikke kommet. Nu blev ventetiden udsættes med 1uge. Efter længere tids venten hører vi så, at de nye dele ikke havde hjulpet, så jeg skulle vente 1uge igen. Men heller ikke her har de kunnet få dvd’en til at virke. Nu bliver jeg fortalt at de vil sende dvd’en til Philips så de kan få ordnet den!(dette var en mandag) De lover mig højt og helligt at et svar fra Phillips vil komme senest lørdag, jeg ringer lørdag men personen, som er den eneste der har koden til den computer, hvor svaret er på har taget dagen fri!
Jeg ringer så mandag men han informere mig så at svaret ikke er kommet. Nu jeg blevet godt træt af at ringe! Så jeg snakker med chefen hos Fona han undskylder mange gange og siger ”jeg lover dig 1000% at der er svar tirsdag/onsdag. Var der så det, nej! Men den efterfølgende tirsdag (i dag) var der Bonus. Jubiii.. Bliver fortalt at dvd’en ikke kunne laves og jeg vil blive givet noget nyt.
Bliver også fortalt at jeg skal komme ind til butikken med det samme! Gør jeg så, men desværre havde chefen taget fri! Og han er den eneste der kan give mig en ny dvd! Ahh
MEN REGNER DA MED at få den i morgen!
Spørgsmålet er nu bare: hvad kan jeg så få? Får jeg en dvd der er det samme værd som den oprindelige(6000kr)? Får jeg kun en dvd der koster det halve, eller hvad?
hvad
jeg takker for hjælpen
#2 Spanner 18 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 MakeItMonkey 18 år siden
lød lidt på en af de andre medarbejdere at jeg vil få en dvd der lignte den jeg havde købt mht størrelse af Harddisk og intet andet ..og de maskiner koster jo kun 2000kr nu så mister 4000kr.
#4 gi-jones 18 år siden
#5 MakeItMonkey 18 år siden
#6 Spanner 18 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#7 gi-jones 18 år siden