Gravatar

#11 MOVIE1000 13 år siden

følger der briller med i prisen LOL :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#12 cansi 13 år siden

ja, gerne 2 stks. ved samsung
Gravatar

#13 Scherlund 13 år siden

Jeg har et spørgsmål til den her nye dille som er 3D TV. Hvilken teknik bliver der brugt til at gengive 3D? Jeg mener er det en af de samme teknikker der bliv er brugt i biograferne eller noget helt andet. Hvis det er noget helt andet er der nogen der ved hvordan det påvirker dem (sådan nogen som mig der f.eks. får hovedpine efter 20-30 minutter) der har problemer med 3D i biograferne?

Gravatar

#14 iceage 13 år siden

Nu bliver der snakket om skærmstørlse i 3D jo større jo beder, jeg så selv på en samsung
40 tommer og det var udmærket man skal også tænke på hvor langt man sidder fra det
i forhold til den plads man har, og der er jo ingen forskel på om det er et 50 eller 40 tommer
du ser på hvad 3D efekten angår, så er det bare et spørgsmål hvad man kan nøjes med og prisen, samsung's tv serie 7 koster omkring 15,000 kr og serie 8 er lidt dyre og det er for ders 40" og så vidt jeg har læst mig til følger der et par briller med til skærmen og hvis man køber 3D blu-ray afspilleren høre der også et par briller med der,den koster ca 3000 kr, skal man ha extra briller
så koster de ca 800-900 kr stk, der skulle også inden længe komme nogen mere fancy 3D briller og de kommer ca til at koste 1300-1400 kr stk.
Jeg kan så oplyse at samsung,Panasonic,sony som lige er kommet med ders 3D fjernsyn er det samsung's som skulle være bedst bla, for ders billede og for at ha de bedste 3D briller til dato, sony gik det helt galt for billede er ringe og ders briller er alt for tunge da de bruger
AAA batterier, panasonic ligger imellem, det er hvad jeg har fået oplyst, men det er jo smag og behag hvad man mærker man er til.

Mvh iceage:=)
iceage

Skriv ny kommentar: