Gravatar

#1 iceage 13 år siden

Jeg har været lidt skeptisk hvad 3D fladskærme angår, om man nu kunne lave det så det virker ordenligt til hjemme biografen, jeg skal love for det virker, og så med aktiv 3D-briller, jeg tog brillerne på trykket på knappen der sidder på brillestelet og zoop
næsten alt det lys der er udenom som nok kunne gener en var væk og de blev mørke ikke så man ikke kunne se noget, men
aligevel på en god måde, man skal nok prøve det.
Jeg så noget fra monster V/S aliens og hold da op det virker bare
hvis det er man holder den standart på 3D film i fremtiden så er jeg med på vognen det er helt sikker, så dem der ser frem til 3D på tv i fremtiden har noget at glæde sig til, det er så min mening,
det var hos expert jeg fik den oplevelse på en af samsung's ny skærme.



Mvh iveage
iceage
Gravatar

#2 MOVIE1000 13 år siden

dejligt at høre, jeg har også været en del skeptisk over det med 3D tv, men hvis det bliver bedre med tiden så glæder jeg mig da til at få et 3D tv om nogle år, når min sony ikke kan mere :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 Tommy Kristensen 13 år siden

Ja, det fungerer ganske fint - meeeen, man skal op i en ordentlig skærmstørrelse før det kommer til sin ret. Har også kun kigget på Samsungs, og ser frem til at prøve nogle af de andre producenters apparater.
Gravatar

#4 Collateral 13 år siden

#3: Af nysgerrighed, hvad er en ordentlig størrelse i din bog?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5 cansi 13 år siden

Jeg har været på produkt kursus hos Samsung og Panasonic... Jeg syntes at Panasonics virkede bedst ! Men som # 3 skriver, så mener jeg også at man skal have en stor skærm før det virkelig bliver pengene værd !

Det store plus ved Samsungs var så at det kan konvertere 2D til 3D :)
Vi får det snart i elgiganten, både Samsung og Panasonic. Også bliver det spændende at se hvad forbrugerne synes om det ;)
Gravatar

#6 Tommy Kristensen 13 år siden

#4: Til 3D - 50"+
Gravatar

#7 Collateral 13 år siden

#6: Ok, så kan jeg ikke helt følge med. Men mit er jo heller ikke 3D anyway. ;)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8 Tommy Kristensen 13 år siden

#7: Jeg har heller ikke en 50". Ser film og tv på en Sony 46". 3D kunne måske lige gå på sådan en, men så skal man heller ikke sidde for langt væk.
Gravatar

#9 Collateral 13 år siden

#8: Nej ok, jeg har også stadig "bare" mit lille værelse, så sidder ret tæt på min skærm. Du har nok ret i at 3D oplevelsen vil have godt have et stort format.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10 Baby Strong 13 år siden

Inden man smutter ud og køber 3D-TV ville jeg nok vente indtil man har kigget på Panasonic VT25.

Skriv ny kommentar: