Gravatar

#11 elwood 12 år siden

Hehe 8-)

Naa det må blive næste gang, det her blir jo så også kun min 3. mobil, så jeg har go tid til noget Smartphone senere hen.

Men ja den nye Samsung virker til og sparker røv gevaldigt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 HonoDelLoce 12 år siden

elwood (11) skrev:
Men ja den nye Samsung virker til og sparker røv gevaldigt.


Og det gør den.. :) Jeg har haft en iPhone 3 (det var dælme et kortvarigt bekendtskab!), en Samsung Galaxy S, en HTC Desire HD og altså nu en Samsung Galaxy S II .. Samtidigt har konen fået sig en LG Optimus X2 .. Så jeg har rodet med alle de forskellige top-modeller.. Og jeg har ALDRIG prøvet noget så suverænt som SGSII før :D

Men nu vil jeg ikke stjæle mere af din tråd her! :) Det var bare for at sætte på plads, at hvis det ikke behøver at være nogen jungle at finde den bedste smartphone :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13 elwood 12 år siden

Den er noteret til når det skal være en smartphone om ikke andet 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 Slettet Bruger [4142219008] 12 år siden

Med hensyn til smartphones, har jeg haft HTC Magic, HTC Desire og har nu Samsung Nexus S.

Den sidste blev valgt ud fra den betragtning, at alle andre telefoner får opdateringer, når producenten tager sig sammen til det og jeg var VIRKELIG træt af at HTC havde travlt med at smide nye varianter af de samme telefoner på markedet, i stedet for at opdatere eksisterende modeller.

Nexus S er den officielle Google-telefon og får alt direkte fra Google. Samtidig er det en virkelig god telefon, Android kører fremragende derpå, prisen er ikke helt vild og det eneste jeg har at udsætte på den, er at den er en smule plastikagtig at se på.
Gravatar

#15 Corgan 12 år siden

#12:

Hvad var det der gjorde dit bekendtskab med iPhone så kortvarigt? Ejer du en Apple computer? Jeg tænker at iPhone måske fungerer bedst sammen med et andet Apple produkt...
Jeg ejer en iPhone 3GS, og er selv meget tilfreds med den. Det er uden tvivl den bedste telefon jeg har haft (det er også den første, så jeg ved ikke hvor meget det siger om telefonen). Jeg ejer også en MacBook Pro, og den spiller meget godt sammen med telefonen.

Dog vil jeg lige sige at jeg ikke er head-over-heels forelsket i iPhone. Den har et par irriterende ting, som jeg synes kræver en kraftig forbedring.

Jeg vil gå igang med at læse lidt om Samsung Galaxy S II, men kan du ikke lige sige lidt omkring hvad du synes er fedt ved den, som du ikke finder i andre smart-phones?

#14:

Hvorfor har du haft så mange smart-phones? Jeg mener, hvad er grunden til du har skiftet så mange gange? Jeg har haft min iPhone 3GS i omkring 2 år nu, og det er først for nyligt at jeg er begyndt at overveje at skifte til en nyere model.... selvom det egentligt ikke er noget jeg har behov for. Telefonen fungerer stadig i bedste velgående.
Jeg venter lidt på at Apple kommer ud med en ny iPhone, men er ikke dermed fast besluttet på at det er den der bliver min næste telefon. Det virker bare som om alle producenter af smart-phones kigger i Apple's retningen, når de designer et nyt produkt... og dette produkt ender altid med at bliver sammenlignet med en iPhone. Så jeg vil vente et par måneder og kigge i samme retning. Hvis der ikke er noget godt at komme efter (som med iPhone 4), bliver det nok ikke sådan én jeg skal have næste gang.


Btw det er ikke for at starte en iPhone vs Android debat, da dette vil være komplet ligegyldigt når der nu er så mange forskellige Android produkter. Det er mere for at høre lidt om de forskellige smart-phones, og finde ud af hvad de har af styrker/svagheder. So keep it clean, guys!
Gravatar

#16 Corgan 12 år siden

...og lige en anden ting. Jeg har hørt (måske her på filmz.dk) at custom rom (eller hvad det nu hedder) installation på Android er lige så vigtigt som jailbreak er på iPhone. Er der sandhed i det?
Gravatar

#17 Slettet Bruger [4142219008] 12 år siden

#14 -

Jeg skifter mobil tit, det gjorde jeg også før jeg fik smartphone. :)

Da Magic kom ud, var det den eneste Android-telefon i Danmark og da Desire kom ud, var det den store opgradering, jeg havde gået og ventet på, udover at det var HTC's udgave af Google Nexus One, der var Googles officielle telefon, så jeg håbede på, at den ville følge opgraderinger o.s.v., da modellerne var meget ens.

Desværre viste det sig at HTC er nogle aber med opgraderinger, så da Nexus S kom på markedet og blev lanceret på en bedre måde end Nexus One, hoppede jeg på, så jeg kunne få Googles software direkte.

Der er dog gået omkring 8-9 mdr. imellem hver udskiftning, faktisk en smule mere, end at jeg brugte "dumb-phones".

Mht. custom roms - jeg overvejede det til min Magic og Desire netop fordi HTC er så længe om at opgradere, men nu ser jeg ikke noget behov for det.

Jeg har i hvert fald svært ved at se hvad de gør af gavn, fordi Android i forvejen er et system, hvor man kan lave så mange justeringer selv, at jeg ikke har haft behov for det.
Gravatar

#18 HelmerJ 12 år siden

Nogen der ved hvordan Samsung er i forhold til udgivelse af opdatering, følger de nogenlund med Goggle eller halter de bagefter som HTC, går nemlig og overvej at skifte min meget langsomme HTC Wildfire ud med en SGSII
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#19 Slettet Bruger [4142219008] 12 år siden

Jeg har kun erfaring med deres Galaxy Tab, som vi bruger på arbejdet og det er so-so med opgraderingsraten.

Jeg har dog læst, at de fleste producenter vil gøre et større stykke arbejde på det område, fordi det netop er dér de får tæsk.

Skriv ny kommentar: