Gravatar

#11 filmz-vassago 16 år siden

Lige meget hvad er det et problem. Der er produceret nogle faulty DTS-chips, kan de ikke udskiftes, så må Onkyo og de øvrige fabrikanter ombytte varen - og så tage et slagsmål med producenten af chippen bagefter.

Hvis Toyota lavede en bil der var total skæv i stellet/rammen, så er det jo heller ikke ok, at man kunne rette lidt op på sidekomforten ved at smide nogle lidt større Michelin dæk på i den ene side.

Der er jo også risikoen for at man kan ødelægge, eller beskadige udstyr ved at afspille disse film - og det kan på ingen måde være forbrugerens ansvar at kompilere en liste over film, man ikke må se. Det skal bare virke - dem allesammen - og i samtlige formater. Det er jo måske derfor man har investeret i apparatet til at starte med. Der er jo også en væsentlig ting som forsikring, har jeg garanti for at de betaler det øvrige udstyr man måske beskadiger ved brug?

"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#12 El vez 16 år siden

Ja ok, det er fucked up..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#13 filmz-vassago 16 år siden

Det ser ud til at der er kommet nogle software updates til Onkyo forstærkerne, men har ikke kunne finde noget om det rent faktisk har afhjulpet problemet. Håber de får det løst inden længe, da jeg havde valgt 605/705'eren som afløseren til min gamle Pioneer - træls træls...
Gravatar

#14 El vez 16 år siden

"Det' sgu noget billigt lort, dugamle.."

:)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#15 filmz-vassago 16 år siden

Tjah, det er hvad der er på budgettet/kistebunden når man også skal have enten en Pana PZ80 eller PZ85 :)

Skriv ny kommentar: