Jeg håber jeg kan få den fornødne hjælp fra jer. Sidder med min gamle eksterne harddisk og vil overføre en temmelig stor fil (11 GB) og halvvejs stopper den op og meddeler en fejl 1309. Min eksterne står som værende en FAT 32 disk. Er det der problemet ligger? Og hvilke måder kan dette ordnes?
Har en ny harddisk på vej med PestDK....hvilke forholdsregler skal jeg tage i brug når jeg starter den nye op?
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#2 Okay. Tænkte nok at det var FAT32 der var problemet. Men mht. den nye harddisk jeg får i hænderne (forhåbentlig i morgen hvis alt går vel) kan den laves således at den kan få overført filer større end 4 gb?
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Hvis du bruger Windows kan du bare formattere den til NTFS i stedet for, så er der ingen problemer, men vær opmærksom på at det ikke er alle enheder der understøtter NTFS, hvis du eksempelvis skal bruge disken til en spillekonsol eller lign.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#1 Guts 15 år siden
Jeg håber jeg kan få den fornødne hjælp fra jer.
Sidder med min gamle eksterne harddisk og vil overføre en temmelig stor fil (11 GB) og halvvejs stopper den op og meddeler en fejl 1309. Min eksterne står som værende en FAT 32 disk. Er det der problemet ligger? Og hvilke måder kan dette ordnes?
Har en ny harddisk på vej med PestDK....hvilke forholdsregler skal jeg tage i brug når jeg starter den nye op?
#2 filmz-Utyske 15 år siden
WinRAR, 7-zip eller lign. kan benyttes.
#3 Guts 15 år siden
Okay. Tænkte nok at det var FAT32 der var problemet. Men mht. den nye harddisk jeg får i hænderne (forhåbentlig i morgen hvis alt går vel) kan den laves således at den kan få overført filer større end 4 gb?
#4 filmz-Utyske 15 år siden
#5 Guts 15 år siden
#6 filmz-Utyske 15 år siden
#7 Guts 15 år siden
#8 filmz-Utyske 15 år siden
#9 Guts 15 år siden
#10 b e c h 15 år siden
Hep,
I finder, gå ind i "programmer" > "Hjælpeprogrammer" > "Diskværktøj"
Der kan du formattere din harddisken...