Gravatar

#1 elwood 16 år siden

Jeg er ved og hjælpe min far med at indkøbe Printer, og jeg tænkte han printer nok primært dokumenter ud derhjemme, og måske lidt farve i ny og næ, så jeg tænkte en farvelaser printer ville lige passe til ham.

Men jeg ville lige høre om der var nogen her inde der har et forslag til en god Lfarve Printer max pris nok ca. 3000 kr.

Jeg har selv kigget lidt på den Her
Der er en del under kommentar feltet der brokker sig over den, mens andre synes den er hel fin)

Eller måske den Her

Men hvis der var nogen som havde nogle anbefalinger ville jeg gerne lige høre lidt fra jer.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 davenport 16 år siden

PC Planet (blad) har i denne udgave en stor test af printere, fra 500 og opefter.
Det kunne du måske kigge lidt på? :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 elwood 16 år siden

#2 købe et blad for at læse reviews vs. the internet hmm, men ja det var da en mulighed, men jeg bør mene man sku kun finde review online også.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 davenport 16 år siden

Tja, jeg købte det, fordi jeg aldrig køber andet end Ill.Vid og M!, og trængte til noget andet i kurven ude på lokum ;D
(Så kunne det også være, at jeg lærte noget om computere, så jeg ikke skal være en belastning for udvalgte venner, når lortet rammer ventilatoren)
Der er også en DVD med som har mange programmer og sager.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 filmz-vassago 16 år siden

#3: Der er masser af reviews på nettet, men man skal være god til at sortere i dem. Der er mere skidt en der er kanel ;)

Jeg bruger, for det meste, selv nettet, men hvis der er en nogle store tests, 10 fladskærme i prisklassen 5-10.000kr, 10 hd-afspillere osv, head to head ting, skrevet af kyndige folk, så foretrækker jeg et blad. Så kan man altid samle op på sine favoritter på nettet bagefter.

En light udgave af Davenports tests kan ses her: http://www.pc-planet-magasinet.dk/index.php?mod=te...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: